Maar nog steeds dat inhouden bij 4-5000 tpm.
MIL lamp geeft geen storing aan.
Zal carb probleem zijn dan gok ik? Wel raar dattie boven dat toerental wel doortrekt zoals het moet.
Joh?? Mooi opgeknapt hoor, je Planet!
Gister ook weer aan de SP525 bezig geweest. PV gecheckt. Dwz, de afstelling. De controle bij contact aan doet het dus niet. En stelplaat staat op 'uit'. Maar met rijden gaat de PV wel degelijk werken.
Hebben eea doorgemeten. Krijg naar de PV motor bij stilstand slechts zo'n 5 Volt door. Is dat normaal?Okeeee volgens ebay is dit de voltage regulator en geen control box:
http://www.ebay.co.uk/itm/CAGIVA-MI...369647?hash=item2a7ec386af:g:sa8AAOSwxYxU0L-~
Waar zit dan ins hemelsnaam die PV controlbox???
Het is dus totaal niet gek dat hij inhoud, als je weet wat de reden is in ieder geval.
Dit heeft de Aprilia RS 125 MY (2006-2012) ook, en is de reden dat alle andere 2-takten afhaakten in 2008.
De motor moest door de euro 3 regeling heen komen en dit was de enige manier,
ze meten bij 4500 rpm hoeveel hij uitstoot.. dus als hij dan wat inhoud stoot hij iets minder uit.
Dit zit dus in de CDI, als je dit anders zou willen moet je een race CDI a 300 euro kopen.
(dit heeft de nieuwe eigenaar van mijn motor ook gedaan, en nu loopt dat ding 200kmh)
Aaaahhh, ok dan snap ik het. Dán maar aan de nieuwe CDI want dit is bij normaal rijverkeer 10x niks. Dat inhouden bij dat toerental had de jouwe dus ook robin? Waar zit die CDI eigelijk? Is dat onder die Dellorto box?
Volgens het SP525 handboek moet hij de PV check met contact aan wel doen trouwens.
Wederom peilstok: heb hem 3 uur laten leeglopen maar er past echt niet meer in dan 0.6L
Wat is jullie advies gewoon 0,8 erin doen of peilstok aanhouden ???