Cagiva Raptor 1000

Heeft iemand hier wat geluidssamples van de Raptor 1000 ? Op internet is daar bijna niks van te vinden, en ik ben nieuwsgierig naar de Raptor-sound :9~


Bergen op Zoom is niet al te ver van Rotterdam dus dan moet je eens ff naar de parking komen bij de kuip dan mag je wel ff naar de mijne luisteren ;)
 
Kan iemand me vertellen wat de nieuwwaarde van een Raptor 1000 uit 2003 was? Vast wel... doe es!! :+
Ronster ziet een mooie te koop staan, maar is nog niet zeker of hij wel geinteresseerd is...
 
ze kostten toen iets van 10900 euro geloof ik

Als je je msn ff geeft heb ik nog wel een filmpje, kun je aan boord van mijn Raptor in de Alpen, met open Laser Duotechs. (Bullit-cam)
 
Kan iemand me vertellen wat de nieuwwaarde van een Raptor 1000 uit 2003 was? Vast wel... doe es!! :+
Ronster ziet een mooie te koop staan, maar is nog niet zeker of hij wel geinteresseerd is...


Ze kostte TOEN dus 12.300 euro.
Sinds Nov/Dec 2004 zijn ze naar de 10990 gegaan.
Voor beeld en geluid van de mijne moet je OF aankomende Zondag ook naar de SBK gaan of eens langskomen bij de parking in Rotterdam.
Naast de Mac bij de Kuip :W
 
Morgen gaan we naar de Neurenbergring, kijken hoe het er daar aan toe gaat
Ik denk dat ik hem daar maar even uit ga laten..

Was het een groot voelbaar verschil trouwens, Oppie, toen je pc erop ging?
Donderdag gaat de mijne op de bank voor een
Powerrr Commanderrr !!!
 
Oke,

Mijn eigen webspace was vol dus maar even zo
Klik link aan scroll naar beneden, kies free, heb even geduld, counter gaat lopen, daarna kun je downen..

http://rapidshare.de/files/3529301/risoulXvidsmall.avi.html
Cool! Strax effe kijken als ik thuis ben... en als het vanavond niet te laat en alcoholisch wordt, ga ik morgen eens kijken of ik een testritje kan versieren bij de dealer.
Ben echt benieuwd naar de verschillen met een monster. Heb namelijk eerst een monster 600 en daarna een 900 gehad en rijdt nu een S4.
 
Morgen gaan we naar de Neurenbergring, kijken hoe het er daar aan toe gaat
Ik denk dat ik hem daar maar even uit ga laten..

Was het een groot voelbaar verschil trouwens, Oppie, toen je pc erop ging?
Donderdag gaat de mijne op de bank voor een
Powerrr Commanderrr !!!


De mijne had alles er al onder dus ik weet niet beterrrr ;)
 
Cool! Strax effe kijken als ik thuis ben... en als het vanavond niet te laat en alcoholisch wordt, ga ik morgen eens kijken of ik een testritje kan versieren bij de dealer.
Ben echt benieuwd naar de verschillen met een monster. Heb namelijk eerst een monster 600 en daarna een 900 gehad en rijdt nu een S4.

Gisteren een rondje Zeeland gedaan. Zat ook een Raptor bij. Reed wel met db-killers (anders werd ie gek van die herrie) maar dan toch zit er nog een leuke sound in.
 
Gisteren een rondje Zeeland gedaan. Zat ook een Raptor bij. Reed wel met db-killers (anders werd ie gek van die herrie) maar dan toch zit er nog een leuke sound in.
Ben ook echt wel es benieuwd hoe zo'n ding rijdt. Volgens mij zal het me best aanspreken.
Fietsen waar mn voorkeur als volgende fiets naar uitgaat: Duc S4R, Raptor 1000, Triumph S3, Buell (al twijfel ik eraan of het vrouwtje hier fatsoenlijk 8erop kan).

Wie geeft me bruikbaar advies? Onbevooroordeeld graag... zal niet makkelijk worden gezien de plek waar ik de vraag stel :+
 
Ben ook echt wel es benieuwd hoe zo'n ding rijdt. Volgens mij zal het me best aanspreken.
Fietsen waar mn voorkeur als volgende fiets naar uitgaat: Duc S4R, Raptor 1000, Triumph S3, Buell (al twijfel ik eraan of het vrouwtje hier fatsoenlijk 8erop kan).

Wie geeft me bruikbaar advies? Onbevooroordeeld graag... zal niet makkelijk worden gezien de plek waar ik de vraag stel :+

Hij was toch wel erg blij met zijn Raptor. En zo'n ding gaat ook nog best hard.
Alhoewel die wel iedere keer naar mijn achterlicht zat te kijken O-)
 
Dank je, was ook wel erg lekker weggetje...

Onbevooroordeeld advies?

GEEN BUELL!!!
Das net een zwenkwiel man wat je voor je hebt.
Mooi ja, cool geluid ja, maar de portomonee wil ook wat.
Of net iets niet..
Ik vind hem te kort schakelen.
Ga je je s4 wegdoen dan? leuke motoren zijn dat, maar heb zonder spijt toch voor de raptor gekozen.
 
Ik rij sinds een tijdje ook met een cagiva, de Xtra Raptor, tweedehands gekocht in Belgie, en ik moet zeggen, zonder twijfel een geweldige moto, heb ook al met een ducati 900 gereden maar die komt toch niet echt in de buurt.
Ik wou eigenlijk wel vragen of jullie goede winkels (in Nederland/belgie of o het internet) weten waar je accesoires kan kopen voor de Cagiva. Ik zou eigenlijk wel een tas ofzo willen kunnen monteren voor als ik er een serieuze tocht mee wil maken.

Als ik een digitaal toestel te pakken krijg trek ik er wel eens een foto van
 
Ik rij sinds een tijdje ook met een cagiva, de Xtra Raptor, tweedehands gekocht in Belgie, en ik moet zeggen, zonder twijfel een geweldige moto, heb ook al met een ducati 900 gereden maar die komt toch niet echt in de buurt.
Ik wou eigenlijk wel vragen of jullie goede winkels (in Nederland/belgie of o het internet) weten waar je accesoires kan kopen voor de Cagiva. Ik zou eigenlijk wel een tas ofzo willen kunnen monteren voor als ik er een serieuze tocht mee wil maken.

Als ik een digitaal toestel te pakken krijg trek ik er wel eens een foto van

www.team-corse.de *O* *O* *O* *O*
Goeie internetshop met veel spul.
 
Ben ook echt wel es benieuwd hoe zo'n ding rijdt. Volgens mij zal het me best aanspreken.
Fietsen waar mn voorkeur als volgende fiets naar uitgaat: Duc S4R, Raptor 1000, Triumph S3, Buell (al twijfel ik eraan of het vrouwtje hier fatsoenlijk 8erop kan).

Wie geeft me bruikbaar advies? Onbevooroordeeld graag... zal niet makkelijk worden gezien de plek waar ik de vraag stel :+

Vrouw achterop zal zeker niet gaan bij een Raptor.
 
Ik weet niet over wat voor Raptor je het hebt, maar ik heb er geen problemen mee om met een passagiere *O* te rijden. rijd zelf een naked Raptor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan