Cagiva Raptor

Firefly

MF'er
28 mei 2004
77
0
Wie heeft ervaring of kan mij verwijzen naar publicaties van rijtesten van/met een Cagiva Raptor, of toch liever een monster? :]
 
Het zou leuk zijn als er eigenaars zouden raegeren.......die er ervaring mee hebben
 
weekend gehuurd. als het voorwiel te hard neerkomt op de grond is het stuur krom. Beter gelijk een ander stuur (Lees goed stuur) laten monteren.

Stuurt strak, ziet er agresief uit, lokt veel reacties uit bij publiek. Kies dan wel die matzwarte of die zilvere, rood is 3x niks.

Monster ook leuk, maar daar rijden er dan toch ook al weer meer van rond. Deze raptor was als ik goed ben ingelicht eigenlijk de opvolger van de monster, maar duc directie vond het niets.

suc-6
 
Sorry, maar de raptor is niet de opvolger, maar de tegenhanger van de Monster. Eigenlijk wel leuk, want de raptor is net een tikkie rapper dan de concurende monster in zijn klasse.

Overigens kun je vragen hier ook over kwijt bij de Cagiva Rijders Groep. (www.cagivarijdersgroep.nl) Daar zitten aardig wat raptoreigenaren tussen :}

veel succes met je mogelijke aanschaf!
 
Als ik goed geinformeerd ben, is de raptor ontworpen door dezelfde man die de monster getekend heeft voor ducati.
Wanneer ducati van eigenaar wisselde (van Cagiva-groep naar texaanse-group) is de ontwerper bij Cagiva gebleven.
Als je even kijkt naar de modellen, valt het best wel op.
Raptor = monster
MV agusta F4 = 916-996

Je zou dus wel degelijk kunnen stellen dat het om een 'opvolger' van de monster gaat.
 
ff wat plaatjes om te kunnen kwijlen :9

rap650_1.jpg



Nog eentje :P

raptor.jpg


Het dashbordje ;)

Dsc02138f.jpg


En nog eentje om het af te leren :)

Cagiva-Raptor1000g-photo.jpg
 
Als ik me niet vergis heeft Mario Galuzzi de Monster en nadien de Raptor ontworpen.

Beide motoren hebben veel gemeen, allebei een vakwerkframe, naked en een L-Twin.

Enerzijds heefd de M620 60 Pk op het wiel en de raptor puurt uit zijn Suzuki SV motor iets van een 70 pk op de krukas.

Ik ga me ook terug een motor aanschaffen maar ik ga voor de Monster gaan maar dan een 900 denk ik.

Ciao en de Raptor is eveneens een bloedmooie motor!!
 
Een Honda... O-)
hahahaha...

Anyway, leuk ding, die cavia...!
En orgineel, je ziet ze heel weinig, nou ja... afgezien die van Silly dan... :P

Ja kijk dat is het hem nou maar net he...zelf een Jap rijden, maar zo onder de indruk zijn van mijn stoere stuk italiaanse perfectie dat je hem zo vaak mogelijk wilt zien! :]

*D
 
Hahahahahahaha, Italiaanse perfectie met een Japans blok (zie ook filmpje van vorige post)...!
:P


Ja kijk dat is het hem nou maar net he...zelf een Jap rijden, maar zo onder de indruk zijn van mijn stoere stuk italiaanse perfectie dat je hem zo vaak mogelijk wilt zien! :]

*D
 
Hé zeg! Ik verklap toch ook niet dat jij je omaspiegels vervangen heb door ducati-spiegels omdat die italiaanse uiteraard veel mooier zijn! :p
 
Hahahaha... En wat voor spiegels zitten er op dit moment nog op jouw cavia...? Juist ja, oma-spiegels...! Ook Italianen hebben die dus...!
*D

Hé zeg! Ik verklap toch ook niet dat jij je omaspiegels vervangen heb door ducati-spiegels omdat die italiaanse uiteraard veel mooier zijn! :p
 
hallo,even voorstellen ik ben rinus rij sinds 1 jaar op een mooie grijze raptor 650 uit 2001 heb er pas een paar mooie open carbon uitlaten op gemaakt (LASER) en ze klinken hard ik kom uit vlaardingen(ZH) zijn er nog raptors uit de buurt ?? Nu heb ik een vraag ik heb weleens het probleem dat de motor moeilijk terugschakelt (lijkt tussen de versnellingen in te blijven hangen)is dit probleem bekend of ben ik de enige.Als ik niet de enige ben en er is een oplossing voor hoor ik het graag groet rinus raptor
 
Wat is er eigenlijk van de V-Raptor 650 geworden? :? Ik had er ooit een in de prehistorie (jaartje of 3 a 4 geleden) besteld. Tot op de dag van vandaag nergens meer 1 gezien. Alleen een proefritje bij de importeur, maar verder noooit meer iets van vernomen. Alleen de 1000 versie is wel naar Nederland gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan