Cagiva: "the Raptor's Nest"

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Johan, waar heb je die stickers gekocht voor bij de duo zits, bij mij is het ook een beetje aan het wegsluiten nml?!
Thanks

Ik heb bij mijn locale motor dealer een vel te leen gehad ,en mocht gebruiken wat ik nodig had
Een vel kost 31 euro en is ongeveer een a4 tje groot

Alles ontvet met remmen reiniger ,en van dik papier de mallen gemaakt ,bij het erop plakken heb ik ook de verfstripper op de laagste stand gebruikt om het carbon wat soepeler te maken zodat het wat makkelijker te vouwen was
 
Bij de meeste auto accessoire boeren kun je voor minder een A4'tje halen, het zal dan wel iets mindere kwaliteit zijn maar omdat t toch slijtgevoelig is lijkt me dat minder erg...
 
Laatst bewerkt:
Dank! Ja er zit wel een benzinelampje op, maar heb dus geen idee hoever ik nog kom als dat gaat knipperen/branden. Vandaar de vraag *D
Moh, op een goeie dag rond de 240 kilometer... afhankelijk van rijstijl. Op reserve nog een dikke 40 kilometer, maar daar zou ik niet te zeer aan vasthouden.


'meneer, u weet toch dat als dat lampje gaat branden, u dient te gaan tanken?'
'ja maar meneer de wegenwacht, Lemmy zei 40 kilometer'.

Dat doen we dus niet.
 
Moh, op een goeie dag rond de 240 kilometer... afhankelijk van rijstijl. Op reserve nog een dikke 40 kilometer, maar daar zou ik niet te zeer aan vasthouden.


'meneer, u weet toch dat als dat lampje gaat branden, u dient te gaan tanken?'
'ja maar meneer de wegenwacht, Lemmy zei 40 kilometer'.

Dat doen we dus niet.

wegenwacht: "who the F* is Lemmy?" :+
 
ik rij zo een 200 km voor het lampje aangaat en ik neem geen risico , lampje aan ikke tanken ;)

Bij mij knippert het lampje meestal rond de 140-150 km. Bij 180 is de benzinepomp echt mijn eerstvolgende bestemming. (lampje brandt dan al continu)

Bij rustige snelwegritten kan ik wel tot 200-210 km halen.
 
Voor de dagtochtjes een 15 l quicklock tanktas gekocht en gemonteerd
Type Engage XL

Past net tussen de hoorns en mijn lichaam
Ik zal van de week eens gaan rijden ,maar voor nu ziet het er goed uit
Omdat ik weet dat er meer raptor rijders nadenken over een tanktas hier ook een paar foto,s van

Ook was de lak bij de duosteunen als iets weggesleten dus daar ook maar wat carbon opgeplakt ,en ook maar wat wheeltrim in de kleur van de X van Xtra Raptor gemonteerd

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Mooie tanktas. :Y

En die X tra blijft 1 van mijn favo bikes of all time. :9~
 
Haha ik zal de wegenwacht niet naar je verwijzen lemmy, maar zal het niet zover laten komen.

Nu heb ik een idee wanneer het lampje gaat branden en hoever ik dan nog kom tot het tankstation! lampje aan is dus tanken :) ben benieuwd wanneer het gaat branden..
 
Mooi mooi. Welke adapter past er op de raptor, moet die specifiek zijn of is het ook suzuki ofzo?
Ik zal eens zien of er ergens promoties zijn, ik heb nog even tijd.


Ik heb een tankring speciaal voor Cagiva ,maar ik denk dat er wel meer zijn die passen ,je moet een 6 gats ring hebben

Het hele spul komt van de dealer vandaan ,maar wordt gemaakt door sw-motech
Op de verpakking van de ring staat nog TRT 00.475.190 (ik denk het ordernr )
 
heb hier vast 1 foto van mijn raptor! komen binnenkort nog wat betere foto's
full
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwe koplamp..(nee, de oude is echt niet meer te repareren!)......., het huis verkopen ze bij Cagiva niet los, je kan dus alleen een volledige lamp met inhoud bestellen voor het totaal achterlijke bedrag van 295,- euro!!!! :(

Wat een oplichters voor zo'n slecht product, het stort gewoon spontaan in elkaar en je hebt voor al dat geld eigenlijk ook nog gevaarlijk weinig licht voor een nachtelijk ritje!!

Nou ja, wat mij betreft het probleem van de leverancier want ik heb de brommert met garantie gekocht, zal helaas nog wel even stevig praten worden want de eerste reactie op mijn aanspraak op garantie hiervoor liep niet echt soepel.... -O-
 
Ik heb je ff toegevoegd aan de OP jmh :)

Kwispelhond, ik zou een beetje gaan zoeken op diverse ebay sites (UK, DLD, ITA). Heb zelf mijn lamp kapot laten lazeren en met hulp van schepieraptors een gebruikte nieuwe gevonden via kapaza.be... Ik heb hier nog een halve unit liggen, echter dat huis heeft hetzelfde probleem, ook bij de bout gescheurd :(

Koplampen zijn altijd duur ben ik inmiddels achter, is een onderdeel dat relatief vaak vervangen wordt (sneuvelt snel) dus aftersales marge, helaas werkt dat zo, is voor auto's niet anders '(
 
Laatst bewerkt:
als er iemand een seatcover zoekt in CARBON origineel van een x-raptor dan weet ik er 1tje op de kop te tikken ;) . Ik ben van het plan afgegaan om een seatcover te kopen,ben een beetje bang dat deze er te bombastisch uit zou zien op mijn raptor aangezien het geen V raptor is.
Pm mij voor de persoon zijn mailadres en meer info
 
hai weet iemand hoeveel db de raptor max mag hebben .
klopt 103 db???????????????????


Volgens mij is dit voor iedere motor verschillend.
Als het goed is staat het op het plaatje dat op je frame voorin bij je stuur zit.
Ook met het aantal toeren wat je daarbij moet draaien.

Met dit toerental moet je het dus ook testen.
 
D'r staat wel nog een mooie V te koop van Maximum Velocity. Niks voor jou?

Waarom wil je persé de jouwe terug eigenlijk? Heeft dat nog een speciale readen?
Ik wilde zelf bijvoorbeeld de mijne juist niet meer terug. Heeft op een gegeven moment wel weer te koop gestaan, dus de mogelijkheid was er. Alleen ik had zoiets van: nu heeft er een ander op gereden. Net of je teruggaat bij je ex, nadat er een ander overheen is geweest..

Nee, dank je.. ;)


Ja dat dan misschien weer wel maar ik heb 'm toendertijd niet echt vrijwillig verkocht zeg maar... was meer verplicht door diverse omstandigheden.
Ben er nog niet klaar mee zeg maar ;)
 
als er iemand een seatcover zoekt in CARBON origineel van een x-raptor dan weet ik er 1tje op de kop te tikken ;) . Ik ben van het plan afgegaan om een seatcover te kopen,ben een beetje bang dat deze er te bombastisch uit zou zien op mijn raptor aangezien het geen V raptor is.
Pm mij voor de persoon zijn mailadres en meer info

Schepie je hebt mail :Y ik hoor het graag.
 
GRRRR.... er heeft hier zeker niet toevallig nog iemand een startkoppeling liggen voor een 650 uit 2002?? -O-

:( :(
 
*O*

Morgen ff wat rondjes op Assen draaien met de V Rap.

Gewoon een beetje verkennen deze keer en later dit jaar wat rapper op Zandvoort en Lelystad. *O* :] :9
 
Wat ga je op lelystad precies doen dan? VRO?
Da's hier om de hoek, Lelystad.

En we hebben inderdaad pech met dat hok :(
heb nog geen flauw idee wat dit geintje nou weer gaat kosten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan