Camping nabij Houffalize, tips zijn welkom!

CP Buitensport inderdaad!
MTB huren en de route Groen 6 fietsen, supermooi!

En de Chouffe proeverij in een aanrader, lekker spul, ik ging dronken weg.
Kijk, daarom een camping in de buurt! Fietsen is niet mijn ding (ik heb div. motoren),
Planning is naar Bastogne Barracks te gaan, terug naar de camping om de motoren te stallen en dan maar een ubertje of taxi vanaf de camping naar Achouffe en dan een brouwerijbezoek en proeverij...
Is mijn goede plan, al zeg ik het zelf...
 
Ff een berichtje achteraf..

De tips van dit forum in het achterhoofd gehouden en afgelopen weekend een paar nachtjes naar camping C&P Buitensport geweest in Houffalize.
Moet zeggen dat ik mij niet gerealiseerd had dat het Meivak was (met dito drukte en klein grut), maar we hebben genoten! Bastogne War Museum, div. WWII gedenkplaatsen en andere markante punten, evenals Achouffe brouwerijbezoek (en naderhand bierproeverij) bezocht.
's avond een fikkie bij de tent, en ondanks dat het maar een paar graden was, niet koud gehad. Wel een (heel klein) dompertje, is dat een tentstok gebroken is (maar dat mag ook naar 25+ jaar..). Helaas was het een snelle opzettent (a la Khyam), moet dus ff een nieuwe scoren..

Sfeerploatie:
2022-05-05.16 Sfeerfoto van de camping.jpg

groet'n,
Oooosterling..
 
@Zeroground thanks voor de aanbieding, maar was de zeer vroege voorloper van deze (toen heette het merk nog camptown en was nog niet 3x failliet geweest) en met 25+ jr oud goed gebruikt. Is echter bij een scharnierpunt afgebroken (wss door ouderdom), en aangezien de stokken in de buitengezet blijven, is het niet op te lossen met een stukkie alu tentstok..heb er nog verscheidene liggen van khyam, maar wil me ook eens oriënteren op een Vango of Coleman, maar dat is een ander topic...
 
Jammer. Ik ben zelf rustig aan het rondkijken voor een 2P tunneltje, maar tenten lijken tegenwoordig wel van benzine gemaakt als je die prijzen ziet
 
Jammer van je tent. Wij waren ook in die buurt. Het weer was alleszins redelijk :) . Omdat Belgen zelf geen vakantie hadden was het in de regio verder niet heel druk vonden wij. C & P heeft veel NL klanten, dus dat stond waarschijnlijk vol, zoals eigenlijk altijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan