Zoals eerder al gezegd: Je bent allerlei dingen aan het bedenken op grond van "horen zeggen dat...."
Dan begint het ermee dat je zelden een verkoper blind op zijn woord kunt vertrouwen. Er zijn er weinigen die aangeven als er iets naar de kloten is en zeker niet als ze er zelf al aan hebben gesleuteld en het nog steeds niet perfect is.
Als de sproeiers als dusdanig verneukt zijn dat je ze moet gaan uitboren dan heeft er iemand aan die motor gewerkt die er niet veel meer verstand van heeft als jij zelf.
Dat je motor slecht loopt is dus duidelijk.
Maar waarom loopt hij zo slecht en wat moet je doen om ervoor te zorgen dat hij wel weer goed loopt ?
Als je een probleem wilt oplossen moet je eerst het probleem en de oorzaak daarvan vast stellen. Soort Meten = weten.
Op grond van je berichten tot nu toe hier schat ik in dat je zelf niet in staat zult zijn tot een goede probleemdiagnose....en dan zul je dus ook nooit het probleem kunnen oplossen.
Ja, goed kans dat het aan de carburateurs ligt. Maar er zijn ook andere oorzaken en problemen te bedenken. Jij weet echt niet waar je mee bezig bent. Ik zeg het niet graag maar breng je motor naar iemand die er verstand van heeft, dit gaat je anders veel tijd, ergernis en geld kosten, terwijl carburateurs vervangen waarschijnlijk niet nodig is en juiste sproeiers erin en goed afstellen wel eens al je problemen zouden kunnen oplossen.Is dat zo, door wie en hoe is dat gebeurd ? Een keer de vlotterbak schoonmaken is ook schoonmaken maar absoluut niet voldoende.Waarom koop je hem dan als je er zelf geen verstand van hebt ?En jij neemt dat als waarheid aan ? En hoeveel verstand heeft die verkoper er zelf dan wel niet van ? Als ik lees dat de sproeiers kapot gedraaid zijn dan heeft hij waarschijnlijk juist die motorloop om zeep geholpen !!Op grond waarvan vond jij dat ze goed waren ?Ook hier: wie heeft dat vastgesteld en hoeveel verstand heeft diegene ervan ? En waarom koop je een motor waarvan je door verschillende mensen is gezegd dat er meerdere dingen aan mankeren terwijl je er zelf geen verstand van hebt ?
Nu weer even wat minder hard: ALs je denkt zeker te weten dat eea aan de carburateurs ligt:
http://www.mlmparts.com/nl/carburatie-kit-b130ff-voor-suzuki-gsx-r-600-1992.html
Blijft dat het niet zo is dat je de carburateurs eraf sleuteld, deze onderdelen vervangt en je dan alles terugschroeft en alles dan wonderwel werkt. Er komt nog een boel afstelwerk bij kijken waarvan je echt wel moet weten hoe je dat doet !!