Cataloguswaarde van een Honda CB 750 F

Zonder taxatie Nihil
Met taxatie..lees het rapport
:+
Zonder gein........6200 keiharde guldens meen ik maar weet het niet zeker.
 
Tadadadaadadadaaaaaa:

full


Ok, is het niet helemaal. Maar zit er vrij dichtbij denk ik.
 
Niet helemaal :?

Neu, 9 jaar er maar langs. Aster nou iemand vraagt wat een cb750 nu kost, vertel jij em dan wat ie 9 jaar terug kostte? :P



Maar 1971 en 1980 zitten in ieder geval wel allebei nog in het gulden tijdperk. :} O-)
Rekenen is moeilijk.. 1980 en 1972 is 9 jaar verschil..

Maargoed, wees blij met wat je hebt? Nu heb je een richtprijs in iedergeval, altijd beter dan "ik dacht zeseneenhalverooies maar kan ook.."

[me]Freaky Maus vind het beter als jij een andere mier zoekt om te neuken[/me]
 
1
Rekenen is moeilijk.. 1980 en 1972 is 9 jaar verschil..
2
Maargoed, wees blij met wat je hebt? Nu heb je een richtprijs in iedergeval, altijd beter dan "ik dacht zeseneenhalverooies maar kan ook.."
3
[me]Freaky Maus vind het beter als jij een andere mier zoekt om te neuken[/me]
Doe es nie zo zwaar op de hand. B| :P O-)
1
Bovendien staat er niet dat die prijzen van 1972 zijn. Er staat iets over dat ook de nieuwe modellen al reeds te bezichtigen zijn ofzoiets. :?
2
Ik ben helemaal niet blij, wil helemaal die prijzen niet weten. O-)
3
Ik vinnet geen mier, maar redelijk significant zelfs.


Daarlosvan wel leuk hoor om zo'n ouwe originele advertentie te zien. *D
 
Doe es nie zo zwaar op de hand. B| :P O-)
1
Bovendien staat er niet dat die prijzen van 1972 zijn. Er staat iets over dat ook de nieuwe modellen al reeds te bezichtigen zijn ofzoiets. :?
2
Ik ben helemaal niet blij, wil helemaal die prijzen niet weten. O-)
3
Ik vinnet geen mier, maar redelijk significant zelfs.


Daarlosvan wel leuk hoor om zo'n ouwe originele advertentie te zien. *D
Er staat:

"Reservering tot het voorjaar mogelijk.

Verder vindt U bij MOTORHUIS SAFE in de show-
room alle 1972 modellen, ..."

Alle 1972 modellen zijn nu dus te zien in de showroom, reservering tot dus voorjaar 1973 mogelijk.

Prijs is ook niet voor jou bedoeld en dat over die mier is spreekwoordelijk bedoeld.

neuk ze hè? :+

Je bent trouwens wel blij, want je vind het leuk om die oude advertentie te zien.. })
 
wat jij wilt...


1972
(Afbeelding)

1980
(Afbeelding)



en nee ben niet blij B| (nogal sjagrijnig zelfs :o )
Nou goed hoor, jij bent heel goed omdat je zo scherp bent. Wow, ik sla helemaal achterover hier. Je hebt gelijk, het is niet hetzelfde model meer.

Maar doe even serieus, hoeveel duidzende guldens scheelt dat?

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je blij moet zijn met wat ik geplaatst had. Wees blij dat ik wat zinnigs postte. Trouwens is het voor de topicstarter of hij/zij er wat mee kan, kan hij er wat mee: "hee, harstikke bedankt man!" kan hij er niets mee: "ja, sorry maar dat is het oude model en heb ik dus niets aan. Maar toch bedankt!". Maar nee, dan kom jij met je gezeik dat het 9 jaar ernaast zit en dat het model helemaal anders is. Ik heb het verdomme niet over een BMW, donder op met je chagerijnige bui: het slaat over.

Nou genoeg gezeik over die kutprijs, ontopic. Het is geen 6799 dus.. B|
(wat een gezeur over een prijskaartje, god allemachtig al die discussies: gewoon ja/nee)
 
Goeiesmorgens jongens en meisjes *D Nieuwe dag en man-o-man wat heb ik goeie zin. *D :P

ik heb een poging gedaan om meer zinvolle data te verkrijgen, maar 1980 heb ik niet gevonden. :(
(die ouwe motors moeten getaxeerd voor de verzekering en nieuwwaarde is voor de verzekeraars dus totaal niet relevant)

dichtst in de buurt:
cb750k/kz 1983 -> f7577,-

dan maar via extra-polatie (semi-wetenschappelijk ;) )

cb760k? 1972 -> f6799,- (winkelprijs ipv catalogusprijs)
verder: http://www.goedkoopstemotorverzekering.nl/
cb750k/kz 1983 -> f7577,-
cb750f2 1992 -> f18964,-
full

Conclusie wat mij betreft f7000,- met een onnauwkeurigheid van +- f500,-.


en ter lering en vermaak: (ja ik verveel me vandaag op m'n werk, weet de baas vanaf :P )
cbx750f 1984 -> f14964,-
cbx750f 1986 -> f12969,-
cbx750f2 1989 -> f11970,- (veroudert model?)

cb900f 1985 -> f12470,-
cb900f 2005 -> e10540,- (f23188,-) (in euroos bijna zo duur als vroeger in guldens B| )
 
naast mijn info in bovenstaande post bedoeld ie vast en zeker 1990



:o Oei, nou ben ik weer aan mierenneuken zeker. ;) :P ;)
Inderdaad, want ik zit me er toch duizenden guldens naast zeg! Wow, zeker wel een 40%... :Z

Volgens jouw conclusie dus 201 guldens. :X

Maar het is wel een mooie tekening hoor.. :+
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, want ik zit me er toch duizenden guldens naast zeg! Wow, zeker wel een 40%... :Z

Volgens jouw conclusie dus 201 gulden. :X
Je zit er ongeveer 300euro boven tot 700euro onder, volgens mijn zgn. 'conclusie'. Doe mij iig maar het uiteindelijke verschil storten aub. :} Als we er al ooit achter komen. :?


Hoeist met jouw 'bui' v'daag? *D O-)
 
Je zit er ongeveer 300euro boven tot 700euro onder, volgens mijn zgn. 'conclusie'. Doe mij iig maar het uiteindelijke verschil storten aub. :} Als we er al ooit achter komen. :?


Hoeist met jouw 'bui' v'daag? *D O-)
Mijn bui was maar van korte duur, die van jou is ook weer aardig over zo te zien? ;)

Maar dat rekenen van jou snap ik nog steeds niets van:
Conclusie wat mij betreft f7000,- met een onnauwkeurigheid van +- f500,-.
Mijn advertentie over een CB750F uit 1972 laat zien: Fl. 6.799,00

Fl.7000-FL.6799= €300 erboven tot €700 eronder?

Volgens jouw minimumbedrag zit ik er Fl.299,00 boven en volgens jouw maximumbedrag zit ik er Fl.701,00 onder. Maar gemiddeld genomen Fl.201,00 eronder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan