Cataloguswaarde van een Honda CB 750 F

1
Maar dat rekenen van jou snap ik nog steeds niets van:
2
Maar gemiddeld genomen Fl.201,00 eronder.
1
Maar goed da'k niet meer voor natuurkunde leraar speel dan. :X
2
Gemiddeld zegt me hier niks.
Het gaat om hoeveel 't feitelijk bedrag is. Misschien zit je er maar 10ct langs. :) Maar veel verder dan die 200euro + of 700euro- zal 't er niet naast zitten, dus ik zeg ergens daar tussen.



(en nou hopen dat we genoeg zinnig hebben bijgedragen naast 't geneuzel anders is straks de topicstarter nog kw :( at of sjaggerijnig en da's niet de bedoeling O-) )
 
1
Maar goed da'k niet meer voor natuurkunde leraar speel dan. :X
2
Gemiddeld zegt me hier niks.
Het gaat om hoeveel 't feitelijk bedrag is. Misschien zit je er maar 10ct langs. :) Maar veel verder dan die 200euro + of 700euro- zal 't er niet naast zitten, dus ik zeg ergens daar tussen.



(en nou hopen dat we genoeg zinnig hebben bijgedragen naast 't geneuzel anders is straks de topicstarter nog kw :( at of sjaggerijnig en da's niet de bedoeling O-) )
Inderdaad geen goed idee, want uitleggen dat lukt op deze manier niet goed.

En erg concequent in je bedragen ben je ook niet echt: 300euro 200euro. Het blijft 299,00 gulden erboven of 701,00 gulden eronder in de uiterste gevallen. Dat komt dus neer op respectievelijk ongeveer(afgerond) €136 erboven en €318 eronder.

Vroeger had ik ook zo'n leraar, ben blij dat ik hem maar een jaar had. Anders was het niets geworden, het is nou al erg genoeg. Ook voor natuurkunde trouwens..
Begint die gek over meneertje lading te praten als we bij het onderwerp elektriciteit aankomen.. en dan vond ie het nog gek ook als vrijwel de hele klas onvoldoendes haalde.

BTW: ik denk dat de topicstarter heel erg blij is, net zoals jij.(of zit het vandaag nog niet mee?)
 
Vroeger had ik ook zo'n leraar
Jij weet lekker nu helemaal niet hoe ik ben als leraar. :P Had weinig problemen met leerlingen wat dat betreft. (voor de klas zit je in een bepaalde rol en doe je (minofmeer) aan lesvoorbereiding)

In topics als deze ben ik soms erg lax wat dat betreft. Jij zou makkelijk kunnen begrijpen wat ik bedoel lijkt me. Maar vlgs mij zijn we 't allang eens dat 't geneuzel is dus: 'see ya wel 'ns in 'n ander topic ik ga lekker :] '
 
Inderdaad, want ik zit me er toch duizenden guldens naast zeg! Wow, zeker wel een 40%... :Z

Volgens jouw conclusie dus 201 guldens. :X

Maar het is wel een mooie tekening hoor.. :+

Als je de berekening ziet van rdz is er een prijsverhoging van veel meer dan 100% tussen de 80 en 90er jaren, zou het dan zo vreemd zijn dat er een prijsverschil is van 40% :?
Als je rekening zou houden met de taksen, lasten, aflevering en bpm :? die inbegrepen zijn in de prijs van je advertentie kom je zeker aan die 40% :)

btw rdz, een overjaarse zwabberende fragiele KZ :z kan je nie vergelijken met een stukje geschiedenis als de éérste echte Honda CB750F Supersport :}
 
Tja, daar zit je dan op MF met een bejaarde(inmiddels al vastgeroest ;) ) leraar en een belg. Beiden zitten te zeuren over een een paar honderd gulden dat ik naast de waarschijnlijke catalogusprijs zit.

Wat mot je ermee? Roest aan m'n reet? 't is en blijft Fl. 6.799,00.. :X

:+ ;)

Maargoed, wat jullie willen.
 
Tja, daar zit je dan op MF met een bejaarde(inmiddels al vastgeroest ;) ) leraar en een belg. Beiden zitten te zeuren over een een paar honderd gulden dat ik naast de waarschijnlijke catalogusprijs zit.

Wat mot je ermee? Roest aan m'n reet? 't is en blijft Fl. 6.799,00.. :X

:+ ;)

Maargoed, wat jullie willen.
eh, dat jullie ophouden met leraren-rekensommetjes :(
 
Tja, daar zit je dan op MF met een bejaarde(inmiddels al vastgeroest ;) ) leraar en een belg. Beiden zitten te zeuren over een een paar honderd gulden dat ik naast de waarschijnlijke catalogusprijs zit.

Wat mot je ermee? Roest aan m'n reet? 't is en blijft Fl. 6.799,00.. :X

:+ ;)

Maargoed, wat jullie willen.
:(

Zit m'n nick es effe niet belachelijk te maken.....












O-) :+

(ben trouwens 'pas' 32 en heb maar een paar jaar voor de klas gestaan, was toen de jongste docent vd school)

(en nog ff om mr remtrommel te pesten }) )
Als ik de topicstarter was zou'k uitgaan vd cataloguswaarde vd '83er bold'or (f7577) ipv de winkelprijs vd '72er 750f-sohc. O-)
 
Geachte heer,

Vriendelijk dank voor uw bericht, dat wij ontvingen via www.honda.nl.

Helaas moeten wij u meedelen dat wij geen beschikking meer hebben over prijslijsten van voor 1983.

Ter indicatie hebben wij kunnen traceren dat de cataloguswaarde van de Honda CB 750 F2 in 1979 NLG 7.500,00 inclusief BTW was.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw bezoek aan www.honda.nl

'(
 
Terug
Bovenaan Onderaan