Catalunya GP topic

Wie wint de MotoGP race?

  • Ducati

    Stemmen: 2 11,8%
  • Yamaha

    Stemmen: 2 11,8%
  • Honda

    Stemmen: 11 64,7%
  • KTM

    Stemmen: 1 5,9%
  • Suzuki

    Stemmen: 1 5,9%
  • Aprilia

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Gelukkig is er nog de 24 Heures du Mans. Ben aan t zappen. Maar gewoon het eerste podium voor Quartararo en het team van Wilco Zeelenberg: Proficiat! *O* :} Over Lorenzo zeg ik maar even niks, hij disquafiliceert zichzelf wederom!
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor Quartararo....maar die Lorenzo wat een pannekoek:X
Nou ja daardoor wel 2 KTM's bij de eerste 10:}:}:P
 
Leuk voor Quartararo en Petrucci! En super voor Marquez natuurlijk. Die doet nu een hink-stap-sprong naar het kampioenschap.

Veel valpartijen in alle klassen overigens. Ben benieuwd of Catalunya volgend jaar nog op de kalender staat.
 
Gelukkig is er nog de 24 Heures du Mans. Ben aan t zappen. Maar gewoon het eerste podium voor Quartararo en het team van Wilco Zeelenberg: Proficiat! *O* :} Over Lorenzo zeg ik maar even niks!

hoezo dan? jij wou toch dat hij minder ging zeuren en meer gas geven .... :+
 
wat een teleurstellend weekend, eerst moto2 en nou de gp wedstrijd , echt balen.
 
hoezo dan? jij wou toch dat hij minder ging zeuren en meer gas geven .... :+

_O- 😝Hij maakt het alleen maar steeds moeilijker voor zichzelf. Hoef ik niet veel woorden meer aan vuil te maken.
 
Veel te overmoedig. Hij had de pace niet eens om voorin mee te rijden,ja en dan gaat het gauw mis. Het was zijn eigen fout,verloor gewoon zijn voorkant. Hij leek wel op een rooky die zijn eerste race reed.
 
Pace kun je pas bepalen naar meerdere ronden,denk dat het een leuke race had kunnen worden met knokkende MM-Jlo-MV en VR.
Maar helaas.
De komende circuits zijn geen Jlo circuits dus dit was even het laatste kunstje
 
.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190616-181555_Facebook.jpg
    Screenshot_20190616-181555_Facebook.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 8
Zonde .....maar ik denk niet dat ze hem dit kunnen aanrekenen ,.......schrok van Dovi.

Eerst dacht ik nog wat een onzin, immers we hebben het hier over een van de meest succesvolle en ervaren coureurs allertijden. Maar toen herinnerde ik me ineens dat ie een tijdje geleden ook bijna de Ducati pits inreed....dus hij wilde gewoon zijn teammaat niet aanrijden.....alleen het is inmiddels 2019 en Marquez is nu z'n teammaat:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan