CB 500 rijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, voor die motor zou ik mijn cb500 ook wel inruilen denk ik. Veel plezier ermee!!

Vandaag mijn eerste boete binnen gekregen... 175 euro B|
 
Hallo Cb500 bezitters

Is er nog iemand die een orgineel stuurkuipje heeft liggen eventueel met koplamp kleine repereerbare schade is geen probleem ook de kleur niet daar de rest nog gespoten moet worden


Groetjes Harrie

Hoera na een dag al sucses kuipje is binnen

Meschien Heeft iemand nog een leuke uitlaat voor de cb500 dan is de zoek tocht compleet

Fijn weekende :]
 
Laatst bewerkt:
Te hard gereden?

Dat is voor een motor rijder al vaste koek toch :? O-)

jups, 105 waar ik 70 mocht. Te hard rijden is voor mij idd vaste koek, boetes krijgen (nog) niet :P
Hopelijk kan ik me in het vervolg toch een beetje inhouden want zo kan ik me er niet maandelijks één permitteren. Weet alleen niet of dat gaat lukken -O-
 
hallo allemaal!

Erg rustig hier... Heeeft dat met het weer te maken? Zijn er nog meer mensen die naast mij zo gek waren om in de afgelopen week op de motor te stappen?
Ik heb vandaag mn cb500 opgehaald. Gewoon met de auto en (dichte)aanhanger, want in die sneeuw, en met die pekel op de weg ga ik geen 150 km rijden. Ik kon het echter niet laten om vanmiddag toen de wegen opgedroogd waren even een stukje te gaan rijden. Wat een heerlijk koppel in vergelijking tot een cb 1 zeg!! Van de 25kw is idd niets te merken in de eerste paar versnellingen... Daarna maar weer pekelvrij gemaakt, en ingespoten. Nu staat de motor onder een zeil te wachten tot het mooier weer wordt. Ik hoop dat dat hel snel is, want ik wil graag gaan rijden. Zijn er hier meer die daar last van hebben?
Ik zal nog even proberen een foto plaatsen, en dan wens ik iedereen het beste, en graag tot spreeks!!

Bijlage: mobiles 102.jpg
 
hallo allemaal!

Erg rustig hier... Heeeft dat met het weer te maken? Zijn er nog meer mensen die naast mij zo gek waren om in de afgelopen week op de motor te stappen?
Ik heb vandaag mn cb500 opgehaald. Gewoon met de auto en (dichte)aanhanger, want in die sneeuw, en met die pekel op de weg ga ik geen 150 km rijden. Ik kon het echter niet laten om vanmiddag toen de wegen opgedroogd waren even een stukje te gaan rijden. Wat een heerlijk koppel in vergelijking tot een cb 1 zeg!! Van de 25kw is idd niets te merken in de eerste paar versnellingen... Daarna maar weer pekelvrij gemaakt, en ingespoten. Nu staat de motor onder een zeil te wachten tot het mooier weer wordt. Ik hoop dat dat hel snel is, want ik wil graag gaan rijden. Zijn er hier meer die daar last van hebben?
Ik zal nog even proberen een foto plaatsen, en dan wens ik iedereen het beste, en graag tot spreeks!!
Toch is de CB1 sneller :] zeker in de top op 25kw :)
 
Iemand hier nog interesse in een achterrem set? (trommel)
Ik heb ze dubbel namenlijk :+

Ohja heb ook nog 2schokbrekers van het merk 'Hagon'. Enige nadeel is dat ze lek zijn :X :o
 
2 vrijdagen geleden nog. Ff een nieuw bandje gehaald voor de motor van mijn vriendin (die reed natuurlijk ook mee) bij sabra. Gelijk ff men helm en jas uitgeprobeerd, en die deden het goed gelukkig :D

@tomaaz: vallen die schokbrekers te reviseren? Wat heb je voor je nieuwe setje moeten betalen (moet ook eens gaan kijken voor andere achtervering...)
 
beste cb rijders

weten jullie of er iemand interesse heeft in mijn cb 500, bj 96.
voige week grote beurt: nieuwe ketting en tandwielen, nieuw nokasspanner, remmen uit elkaar en schoonemaakt, nieuwe olie en filter.
ik wil hem verkopen, omdat ga overstappen naar zijn grotere broer de varadero!

als jullie meer willen weten, dan hoor ik t wel.

groet
 
@tomaaz: vallen die schokbrekers te reviseren? Wat heb je voor je nieuwe setje moeten betalen (moet ook eens gaan kijken voor andere achtervering...)
Ik heb geen idee of ze te reviseren zijn. Ik weet wel dat het de beste vervangers zijn voor je orginele veren.
Nieuw kosten ze bij motoport 170/180 euro meende ik. Deze mogen voor een prikkie weg...

Ik heb zelfs nog een nieuwe (lees 5km) Brigestone BT-45 achterband liggen.
Enige nadeel daarvan is dat er een spijker doorheen is gegaan :X . Je zou er dus nog een pluutje in moeten zetten.
Band mag voor 50euro weg.
 
M'n onderkuip is nu ook in kleur :)

Het resultaat vind ik goed genoeg :P Moet alleen nog een nieuw stukje gaas achter geplakt worden.
Nog een ander koplampje en ik ben tevreden ;)

hpim33217et.jpg


hpim33220ik.jpg


hpim33249zq.jpg
 
Ziet er goed uit Tomaaz. Zo'n onderkuip spreekt me niet zo aan, ik heb mijn cb liever naturel. Maar je hele cb ziet er goed uit. Zo te zien geen roestvorming / aanslag op voorvork, schokbrekers, velgen en bochten (wat de mijne wel heeft). Zijn dat trouwens de standaard bochten? Ik blijf het zeggen, ik wil die uitlaat ook op mijn cb.
 
Net de advertentie van cb400fbrik op marktplaats gezien. Hoeveel heeft die uitlaat je gekost? Verkoop je hem misschien ook los? Ik heb zowiezo interesse om hem een keer live te horen.
 
Ziet er goed uit Tomaaz. Zo'n onderkuip spreekt me niet zo aan, ik heb mijn cb liever naturel. Maar je hele cb ziet er goed uit. Zo te zien geen roestvorming / aanslag op voorvork, schokbrekers, velgen en bochten (wat de mijne wel heeft). Zijn dat trouwens de standaard bochten? Ik blijf het zeggen, ik wil die uitlaat ook op mijn cb.
Thnx :)
Bochten zijn standaard ja. Spuit ze regelmatig in met wd40 met een koude motor, anders begint het heel erg te stinken en te roken :+

Verder zit er wat roest op m'n achterveren die net gemonteerd zijn. Aangezien m'n oude iets lek waren. Daar zat geen roest op. (mocht er iemand belangstelling hebben in hagon veren, je kan ze voor een prikkie hebben)

Net de advertentie van cb400fbrik op marktplaats gezien. Hoeveel heeft die uitlaat je gekost? Verkoop je hem misschien ook los? Ik heb zowiezo interesse om hem een keer live te horen.
Bedoelde je dit nou voor mij of voor cb400brik :P
 
Volgens mij kan hij z'n bike beter in onderdelen verkopen :o
En thnx ;)

Kwamen er nog mensen uit dit topic naar de mega meeting 7mei?
Het is wel m'n bedoeling... maar dan kom ik niet op de cb500, maar m'n cb1... ben nu lekker aan het klussen en morgen moet ie rijklaar zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan