cb350F /400

voor de cb400f rijd ik met zowel 95/98 en meer, maar op zich heb ik er geen last van als ik met 95 rij, maar goed, ik toer liever en neem bochtjes, topsnelheid boeit me niet zo.
 
oke, bedankt voorje reacties !..

ben ondertussen nog aan het zadel bezig.. van het weekeind waarschijnlijk het schuim er op doen.
kan iemand mij uitleggen hoe ik moet zien of de ontsteking goed op tijd staat?
heb een engels boek, maar snapte het toch niet precies ;)

hierna wil ik kleppen stellen. wil iemand dit ook wat uitleggen? de voeller maat is toch 0.05 mm ?
alvast bedankt:)
 
oke, bedankt voorje reacties !..

ben ondertussen nog aan het zadel bezig.. van het weekeind waarschijnlijk het schuim er op doen.
kan iemand mij uitleggen hoe ik moet zien of de ontsteking goed op tijd staat?
heb een engels boek, maar snapte het toch niet precies ;)

hierna wil ik kleppen stellen. wil iemand dit ook wat uitleggen? de voeller maat is toch 0.05 mm ?
alvast bedankt:)

Kleppen is goed zelf te doen (als je een WPGH nodig hebt maar even roepen)
Onsteking zou ik iemand op de kop tikken met een lampje (zelf al een paar keer statisch geprobeerd , maar gat met lamp toch net iets beter).
 
oke ! die kleppen wou k wel zelf gaan doen, k heb een setje voelermaatjes gekocht.
wat is een WPGH ?

vandaag het zadel heel eind veder gemaakt.. het schuim zit nu helemaal in vorm en nu word er een overtrek gemaakt.
 
zow, vandaag best wel wat opgeschoten.

had van de week en vorige week nog proberen te starten.. maar toen liep hij heel slecht en op 3 cilinders.

vandaag begonnen met de ontsteking op tijd zetten, even wat gepruts want had het nog nooit gedaan. heb steeds met een lampje er tegen gehouden, en volges mij is het aardig gelukt nog.
daarna kleppen gesteld.

toen wou ik starten, maar hij dacht daar blijkbaar nog wat anders over, en liep nog errug slecht.
omdat k dacht dat t aan de carburateurs lag dat 1 cilinder niet mee wou, heb k remreiniger in de luchtfilter gedaan, en daar reageerde hij goed op, door even goed te lopen. en daarna viel hij terug.

daarna bedacht ik me dat er wel is teweinig benzine in zou kunnen zitten, er zat nogwat in maar mischien wel te weinig. dus even benzine gehaalt en bijgetankt. nu wou die nog niet drekt, maar kort daarna sloeg hij ineens goed aan, en toen liep hij als nooit tevoren!
nu hopen dat ze het zo blijft doen ;)

heb nog een filmpje gemaakt van vanmiddag:
 
oei.. begint ook al aardig oma topic te worden,
dus maar is even bijwerken.

na dat ik vertelt had dat t zadel in vorm zat, heb k t nog 2 keer aangepast,, en dan is dit er van geworden. ben er bestwel tevreden over,want t zit ook nog niet helemaal verkeert ;)
full
 
ondertussen is de overtrek ook al een heel eind klaar, en deze ziet er echt goed uit..
met dank aan mijn mamaatje ;)

het overtrek hoeft er alleen nog maar rond gespannen te worden, nu zit het nog los.
full
 
nog even een algeheel fototje van hoe het er nou bij staat.
heb ondertussen ook een remleiding gemonteerd. k moet nu nog een koplamp, misschien kortere lamporen en zijkapjes van een 400. die vind k wat mooier staan maar dat weet k nog niet precies. sommige maken daar zelf ook een kapje voor, en dat staat ook wel erg gaaf soms.
full
 
k heb hier nog een fototje van het totaal, en heb een beetje ingetekent hoe of het moet worden.
full
 
Kijk dit topic zie ik nu pas en nog iemand uit de buurt ook *O* Ik heb jaren terug ook wel eens wat 350tjes gehad voor de sloop en kwam toevallig afgelopen week nog een mooie set carbs tegen en wat remschijven.....................leuk projekt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan