is dat zo?
Throwing handschoen
Zelf heb ik een CBR600 uit 2000 gehad en was daar behoorlijk tevreden mee. Uiteindelijk ingeruild voor een Blade, omdat de 600 niet echt prettig met het hogere bergen-werk te combineren viel. Op mijn eerste Alpen-vakantie steeds in de eerste versnelling 9000 toeren draaien totaan de volgende haarspeldbocht vond ik niet zo prettig, maar da's ook een beetje persoonlijke voorkeur natuurlijk.
In de regio's benelux en eifel heb ik nooit iets te klagen gehad.
f4 is te prijzig voor mij, ik zat te denken aan een f2
Als je iemand treft die er goed mee over weg kan, die 'm goed op toeren houdt, kun je er met een Gixxer 1100 nog een flinke kluif aan hebben. Zeker op een bochtig weggetje. Op het circuit kun je het met die 1100 ws. helemaal wel vergeten.een gsx-r 1100 r zoekrijden met een cbr 600
verder blijft een 600 sportmotor altijd leuk rijden als je hem maar op toeren houdt
Met bochten zeer zeker van wel..een gsx-r 1100 r zoekrijden met een cbr 600
verder blijft een 600 sportmotor altijd leuk rijden als je hem maar op toeren houdt
...
Kijk zeggen jullie op een circuit tegen de nieuwere 600rr's dan zeg ik ja daar trek ik het idd niet tegen die sturen als een scheermes.
Maar tegen zo'n f2 type wil ik het wel eens zien.
Gr John die de 600 f wel een mooie motor vind hoor
hallo,
ik ben opzoek naar een leuke 4 cilinder voor me sneller te kunnen verplaatsen over lange afstanden ( rij nu een 1 cilinder dus ja) en ook om het bochten werk wat meer te ervaren.
aangezien ik net klaar ben met school heb ik niet zo veel geld te besteden en viel men oog op cbr 600 F van het `nieuwere type` vanaf 1991.
ze zien er best modern uit en vooral de prijzen spraken me aan!
welnu, ze hebben 100 pk en wel maar helaas 65 nm koppel.
ik zelf weeg 100 kilo en ben 1.90+.
ik vraag me af of de motor mischien niet iets aan de kleine kant is en hoe het met het optrekken zit.
ik ben zelf namelijk gewend aan vermogens van motoren zoals gsxR 1100 etc. ik snap dat de cbr niet in de buurt komt, maar zal je altijd hoge toeren moeten blijven houden om toch vermogen te houden?
begrijp me niet verkeerd mijn 1 cilinder is natuurlijk ook niet echt snel maar het is wel een leuke fun motor , dat zoek ik ook in de cbr als compensatie van het vermogen. het lijkt me namelijk een leuke gooi en smijt motor.
ik hoor graag jullie bevindingen
Tis off topic maar het blijft een mooie motor. Ik had er laatst 1 gevonden op internet met 1100 km op de tellers. Voor deze willen ze nog 2900 euro hebben. Zo speciaal is ie nu ook weer niet.
je mag mijne kope