Hi allen,
Ik heb dus een CBR 600 F uit 2003 met nu 8600 km.
Laatste tijd ratelt hij uit de rechterkant. De NAKS.
Buiten dat me dit wel ERG snel lijkt na 8600 km, wat is verstandig om te doen?
Kan ik hier nog een tijdje mee doorrijden, tot de grote beurt? (nog 3400 km)
Of meteen vervangen?
Is er een NAKS voor de CBR 600 injectie die wel wat beter in elkaar zit??
Ondanks dat het probleem voor CBR'etjes erg bekend is, valt me op dat ik weinig oplossingen kan vinden (behalve een handmatige NAKS, maar daar ben ik niet technisch genoeg voor..)
Zou graag een wat betere NAKS hebben, om niet over 8600 km weer te staan... Of zou dit gewoon pech zijn en houden ze 't gemiddeld toch wel wat langer uit??
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten,
Bart
Ik heb dus een CBR 600 F uit 2003 met nu 8600 km.
Laatste tijd ratelt hij uit de rechterkant. De NAKS.
Buiten dat me dit wel ERG snel lijkt na 8600 km, wat is verstandig om te doen?
Kan ik hier nog een tijdje mee doorrijden, tot de grote beurt? (nog 3400 km)
Of meteen vervangen?
Is er een NAKS voor de CBR 600 injectie die wel wat beter in elkaar zit??
Ondanks dat het probleem voor CBR'etjes erg bekend is, valt me op dat ik weinig oplossingen kan vinden (behalve een handmatige NAKS, maar daar ben ik niet technisch genoeg voor..)
Zou graag een wat betere NAKS hebben, om niet over 8600 km weer te staan... Of zou dit gewoon pech zijn en houden ze 't gemiddeld toch wel wat langer uit??
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten,
Bart