CBR600F/FS Frikandellen Kaagbaan Mini-Meeting

welke datum heeft de voorkeur?

  • Zondag 9 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 16 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrijdag 21 maart (goede vrijdag)

    Stemmen: 1 6,3%
  • Zondag 23 maart (1e paasdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maandag 24 maart (2e paasdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 30 maart

    Stemmen: 7 43,8%
  • Geen voorkeur, ik vind alle dagen prima

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Het is hier momenteel heel erg wisselvallig. Om de minuut donker en dan opeens weer volle zon...

Maar gelukkig nog geen regen gezien. Al lijkt het erop dat dat niet lang meer duurt. Morgen zal ook wel een beetje zulk weer zijn.
 
Voorspellingen worden iets beter! *O*

full
 
Toenemende bewolking. Morgen nu en dan buiige regen.

Komende avond en nacht neemt de bewolking van het zuidwesten uit geleidelijk toe maar het blijft nog droog. Het koelt af tot een graad of 7. De zuidelijke wind is matig of vrij krachtig, rond kracht 4, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig, 6, in het Waddengebied soms hard, 7.

Zondag overdag is het half tot zwaar bewolkt met de meeste bewolking in het westen. In de ochtend valt vooral in het westen wat regen. In de namiddag volgt van het zuiden uit meer regen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 11 graden in het westen tot 16 graden in het oosten. De zuid tot zuidwestenwind neemt in de middag iets in kracht af



Ziet er niet echt rooskleurig uit
 
Zo ik kom hier ook maar ff snel een keer spammen
hoop voor jullie dat t goed weer gaat worden
voor mezelf natuurlijk ook een beetje want als lekker weer is dan ga ik ook cker een stukkie knallen :Y
 
Gaat de meeting nog wel door of wachten we op morgeochtend. Qau het weer enzo. :?

Lees het nog wel! :W
 
meeting gaat sowiezo door! :Y

ik ben zeker aanwezig en bobbylon is ook zeker weten op de meeting. Nu hopen dat we niet de enige zijn...
 
Ik ben er wss niet bij. Ben al twee dagen flink verkouden en heb maandag en dinsdag belangrijke gesprekken, dus probeer er ff bovenop te komen...
 
CBRtweety, weet je al of je nog moet werken morgen? of dat je meegaat? misschien samen erheen rijden? :]


:( moet werken en ik ga met de auto,moet vanalles meenemen.

dus tot de volgende keer :W .

ben wel deze hele week vrij,dus las je zin hebt om te rijden even in het topic plaatsen
 
ik ben er zeker weten ook niet bij, ook al is het redelijk weer nu, mijn motor staat op dit moment zonder achterwiel ... volgende keer beter
 
Strak blauwe lucht Stromende regen regio Leiden.... Zie het somber in Misschien dat t bijtrekt!
 
Ik ben er ook niet bij. Ik vond gisteren dat ik een nieuwe lens voor m'n camera moest kopen, dus m'n motor ligt nog steeds uit elkaar. :$

Volgende keer beter :)
 
Zou nu moeten vertrekken, maar een blik in de lucht zegt genoeg... blijft klote weer hier.. B|

Ik zeg, snel een nieuwe datum prikken... :Y

Voor diegene die het wel wagen, veel plezier! :)
 
Laatst bewerkt:
Ola hier :W

Jullie zien me de volgende keer.

Ga het namelijk nooit meer halen 1 uur. (lees net uit bed) en het is een uur rijden en ook nogal nat en vies hiero. Dus vind het ook te ver met dit weer. Sorry!
:W
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik was er hoor... Alleen rond 14:00. Jullie waren al weg... -O-

Dusss, ben nu weer thuis.

Ik was er ook om 13.45 stond er in mijn 1tje dus ben maar bij vrienden in Hoofddorp motoGP gaan kijken. Net voor de buien trg gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan