CBR600F/FS Frikandellen Kaagbaan Mini-Meeting

welke datum heeft de voorkeur?

  • Zondag 9 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 16 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrijdag 21 maart (goede vrijdag)

    Stemmen: 1 6,3%
  • Zondag 23 maart (1e paasdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maandag 24 maart (2e paasdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 30 maart

    Stemmen: 7 43,8%
  • Geen voorkeur, ik vind alle dagen prima

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
had je het dan niet beter ergens in jouw buurt kunnen laten maken of is het zo veel goedkoper dat het na 800 km rijden nog steeds goedkoper is :?

Hhad er volste vertrouwen in.(was een redelijke prijs voor zover ik kon bepalen)
Treft ook geen blaam diegene maar die vriend is niet zo snel met opsturen geloof ik.
hij zou hem gister voor de zoveelste keer versturen. helaas niets van hem vernomen.
tis 200km heen en 200 km trg. hij is daar op de post heengegaan dus 400km maar dan heb ik hem wel trg ipv maar wachten of ie trg komt
 
Laatst bewerkt:
Hhad er volste vertrouwen in.(was een redelijke prijs voor zover ik kon bepalen)
Treft ook geen blaam diegene maar die vriend is niet zo snel met opsturen geloof ik.
hij zou hem gister voor de zoveelste keer versturen. helaas niets van hem vernomen.
tis 200km heen en 200 km trg. hij is daar op de post heengegaan dus 400km maar dan heb ik hem wel trg ipv maar wachten of ie trg komt

op die manier, hoop dat je hem snel terug hebt en het maar netjes is gedaan, dab kun je weer rijden.
 
hmmm de voorspellingen worden er niet beter op...

ik ben wel een regenrijder, maar een meeting in mn eentje vind ik ook niets :P

hopen dat de regen die valt zich beperkt tot de gebieden waar wij niet hoeven te zijn. en er kan natuurlijk altijd overlegd worden over het eventueel verzetten van de meeting...
 
hmmm de voorspellingen worden er niet beter op...

ik ben wel een regenrijder, maar een meeting in mn eentje vind ik ook niets :P

hopen dat de regen die valt zich beperkt tot de gebieden waar wij niet hoeven te zijn. en er kan natuurlijk altijd overlegd worden over het eventueel verzetten van de meeting...
Het is hier om de hoek zowat dus ik kom sowieso wel even kijken. Dan sta je tenminste niet helemaal alleen sven :9
 
Yes Topkuip is weer trg *O* *O*
ziet er weer helemaal top uit.
Heb ik weer wat te doen vanavond.

Als het zondag droog is kom ik zeker ff kijken
 
ah de eilanden. een van de eilanden bij het ziekenhuis dan waarschijnlijk?

ik heb zelf overigens 18 jaar in overbos gewoond. ken de weg daar inmiddels een beetje :P
Nee de pleinen :Y Maar dan is de spotters plek nog niet ver rijden :)

Ik heb zelf 21 jaar in Roekenbos gewoond nog
 
Nee de pleinen :Y Maar dan is de spotters plek nog niet ver rijden :)

Ik heb zelf 21 jaar in Roekenbos gewoond nog

pleinen? is dat het stuk tussen de molenaarslaan en de deltaweg?

heb de nieuwbouw van floriande niet echt meer gevolgd, woon sinds 3 jaar in amsterdam

haha geinig dat je zo dichtbij heb gewoond, ik woonde in willemsbos. jij zeker op de bosrank/boskern/bosbouwers gezeten? ;)
 
pleinen? is dat het stuk tussen de molenaarslaan en de deltaweg?

heb de nieuwbouw van floriande niet echt meer gevolgd, woon sinds 3 jaar in amsterdam

haha geinig dat je zo dichtbij heb gewoond, ik woonde in willemsbos. jij zeker op de bosrank/boskern/bosbouwers gezeten? ;)
Ik zit vlakbij kruising molenaarslaan/bennebroekerweg zo'n beetje :)

Willemsbos? Daar heb ik vroeger nog mn krantewijk gelopen _O- Ik zat op het Braambos... ligt er achter :9
 
hehe ik heb in half overbos folders/kranten gelopen, maar roekenbos heeft niet in mijn wijk gezeten.

maar weer back on-topic:

weersverwachting op het moment:
40% zonkans
70% regenkans
2-5 mm regen
13-16 graden *O*

je moet dingen altijd positief bekijken ;)
 
Dit zegt de knmi:
Zondagoverdag is het meest bewolkt. Er valt nu en dan wat buiige regen, maar in het oosten kan het in de ochtend nog droog zijn. De temperatuur loopt opnieuw op tot zo'n 13 graden. De zuid tot zuidwestenwind neemt in de middag iets in kracht af.

Zon: 20%
Regen: 80%
mm: 4
Temp: 13 graden
Bft: 5

full
 
CBRtweety, weet je al of je nog moet werken morgen? of dat je meegaat? misschien samen erheen rijden? :]
 
Ik kan niet beloven dat ik morgen aanwezig moet zijn. Ik zit in tentamenweek als student en rapportvergaderingen als leerkracht :(
 
Ik weet ook nog niet of ik morgen kom... ik ga vandaag verder met al die irrante lijmresten verwijderen en dan moet alles weer op de motor gezet worden. Ik hoop dus dat dat vandaag af komt. (ligt een beetje aan het weer en aan mijn zin)
 
Terug
Bovenaan Onderaan