CBR600F het doorlopende verhaal....

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Ok op 15 oktober 2004 was het zover.
Theo gaat zijn CBR600F ophalen... de dag ervoor had hij al een proefritje gemaakt.

Niet wetende wat voor kracht een CBR zou moeten hebben vond hij het vermogen tentoongespreid door het machientje al erg mooi.... de thuis rit werd aangevangen, volgetankt, in de gietende regen. Onderweg gestopt bij een tankstation, toch maar zo’n flesje erbij, want echt goed doet ie het niet... 140 als max kan niet goed zijn.... vrachtwagens die me er uit trekken lijk me ook niet de juiste gang van zaken....

Flesje erbij, en weer gaan. Lichte verbetering.

uiteindelijk wat kleine problemen met bougies en stekkers is nu alles koek en ei!
 
Laatst bewerkt:
:) ben verhuisd...
heb nu een tuin en schuurtje er in.

maar gl staat gewoon buiten, geen zin in gesleep door de poort (motor is 84 cm breed, poort 90 :) dus is erg smal...
 
:] he theo, thnx voor werkplaatshandboek voor mijn cbr.
Gelijk de schuur ingedoken en het 1 en ander losgetrokken om te zien waar en hoe alles zat. Las een paar topics terug dat je problemen had met de 3e bougie.
Is dat bij die van mij net zo? (cbr 600f pc19) 8-)

groetsels Ray.
 
ja jij hebt het zelfde (als je een PC 19 blok hebt) ja.
ik had pech dat de voorgaande eigenaar een beetje een kneus was kwa sleutelen..
maar na wat grondig uitzoek werk deed hij het als een zonnetje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan