(Centraal) Aan wie vertrouwen wij onze motoren toe

De beste motorzaak in Noord-Holland is Snoek motoren in
Heer-Hugowaard, daar heb ik in ieder geval de beste ervaring mee. Dit is een Honda-Dealer. Alle motoren zijn in nieuwstaat of bijna nieuwstaat. Ik heb er 2 motoren gekocht. een Honda Shadow VLX 600. Die heb ik weer omgeruild na 1 jaar voor een zwaardere motor een C2 Honda shadow ACE 1100. 2 prima motoren voor een redelijke prijs. De VLX ruilde ik om omdatde tankinhoud te klein was ( om de 80 miles tanken)
Ik was er onlangs en toen had hij een uitlaat staan met weinig demping ( herrie pijp) voor 100 €. Hij adviseerde me om hem niet te kopen omdat je dan gek zou worden van die herrie. Dat is nog eens een goed advies, geen agressieve verkoop methoden maar gewoon eerlijk en altijd keurig geholpen en niet zo als je de motor heeft betaald en hun de centen binnen hebben dat ze je laten zakken.
 
Olijve motorsport in assen www.olijve.nl
Heb daar mijn motor gekocht en de volgende gaat daar zeker ook weer vandaan komen.
Super service en hebben in mijn garantie periode (die overigens 8 maanden was op een motor uit 93). Dat is al heel erg netjes. Hebben ze er dus nieuwe onderdelen op gezet. Waaronder een nieuwe radiator en een nieuw contact slot. 8-)
Daar vertrouw ik me mijn motor wel toe. Kom zelf uit dronten flevoland dus is wel een stukkie rijden voor ondehoud en zo maar toch ga ik daar heen. :)
 
Hai,

Iemand ook ervaringen met Bert van der Hoek in Amersfoort? Geen idee of die ook onderhoud doen, maar d'r stond wel een mooie Gixxer 600 in de etalage. Hij heeft daarnaast een rijschool, maar daar heb ik wat wisselende verhalen over gehoord.

Iemand?
 
Rob's motor accessoires; goede plek om een koopje te vinden en iemand met behoorlijk verstand bagage-systemen. En een handig puntje is dat hij ook open is op zondag.

http://www.robsacc.nl/robsacc/index.html

Ik weet niet of de eigenaar van broembroem.nl ook op deze website kijkt, maar vond een handig lijstje op z'n pagina; http://www.broembroem.nl/linkswinkels.htm Maar dat lijstje zegt nog niets over de kwaliteit van die winkels.
 
Laatst bewerkt:
Geen problemen met Safe in Zoetermeer.

De Soes doet het geweldig en heb over de service niet te klagen, 2 probleemjes gehad, 2 probleempjes verholpen binnen een paar dagen.
Best wel belangrijk als je hem net een week hebt.
 
Ik zou niet weten waarom het spam zou zijn :)
Polletje?

Tuurlijk is dit geen spam! Althans niet volgens de rules hier :) Ik maak graag reklame voor mijn motorzaak. Toptent met klassepersoneel, redelijke prijzen en supergastvrijheid. Zaterdag kan je voor klein onderhoud en een bandje zonder afspraak aan komen waaien. Ook belangrijk ... je bike wordt prima verzorgd in een ruime schone werkplaats. Een aanrader dus!
Arie Molenaar Motor IJsselstein
.... dinsdag meteen ff vragen of ik nu nóg wat meer korting krijg ....
 
Dit topic ook maar even omhoog.

Ik ben gisteren samen met mijn vriendin bij Martins motorservice in Lelystad geweest geweest om een helm en een motorbroek+helm te bestellen+ kijken of er een leuke motor voor mij te koop stond.

Moet zeggen dat wij er ontzettend goed en vriendelijk geholpen zijn, meteen na binnenkomst koffie gekregen, was gezellig en je mag er ook gewoon roken :o (voor mij wel lekker)

Wel jammer dat de motoren die er te koop staan wel wat gedateerd zijn, maar ik zou mijn motor daar met een gerust hart achter laten.

Ik ga daar zeker vaker naartoe.

www.martinsmotorservice.nl
 
Bakker motor service in Zwananburg.. de beste in de regio Amsterdam
en omstreken..

www.bakkermotorservice.nl

Zwanenburgerdijk 348 b

1161 NN Zwanenburg

Tel: 020-6595338

Fax: 020-6594342


echt een hele goede zaak..
 
Mijn brommer gaat voor grootonderhoud naar motoport Hengelo en voor het kleine onderhoud blijft ze lekker in de garage. ;)
 
De Valkenier motoren in Barneveld *D is voor mij de beste dealer!!!! Super service en een luisterend oor voor je problemen on/of vragen onder het genot van een kopje koffie.
Zeer ontspannen sfeer on leuk professioneel personeel.
Groeten Ruud. :]
 
Voor je Supermotard en elke Husqvarna:

Bon Motoren in Den Bosch

www.bonmotoren.nl

Is bijna een begrip in de supermotard wereld.
 
Laatst bewerkt:
Beste bikers,

Bij deze mijn feedback over motorshop de mammoet (kawasaki)

Kort maar krachtig: Uitstekend.


Een 08 zx10r gekocht voor een zeer schappelijke prijs + wat goodies en alles via email geregeld. Binnen 24 uur altijd netjes antwoord op mijn vragen. Vriendelijk and to the point.

Financieel ook alles netjes en snel uitgevoerd en de motor werd ook nog eens incl. de prijs netjes aan mijn deur bezorgd.

Dus zeer tevreden en graag tot ziens!
 
Ik kom zolang ik motor rij al bij Hemo Motoren in Hekelingen

Misschien niet de mooiste buitengevel maar wel een zaak waar je niet een poot uitgedraaid word en ook nog eens wat opsteekt als je met een probleem zit want het word je klaar en duidelijk uit gelegd.

Hebben altijd tijd voor je en service is ook echt service !

http://www.hemomotoren.nl/

Plus 1. Hemo is top! Aanrader voor iedereen in de regio Spijkenisse e.o.
 
Terug
Bovenaan Onderaan