(Centraal) Aan wie vertrouwen wij onze motoren toe

Van de Kuinder in Hilversum. Wordt er altijd zeer vriendelijk geholpen. Ik heb er dan wel geen motor in onderhoud maar ik koop er wel motorkleding en met enige regelmaat onderdelen. Zou ik mijn motor verplicht ergens in onderhoud moeten brengen dan blind naar van de Kuinder.

Home - Van de Kuinder motorfietsen
 
Ben nog maar een beginner, maar tot nu toe erg tevreden over de vriendelijkheid en service van Wildeman in Zwolle. Ondanks dat ze wisten dat ik op dat moment nog geen kleding ging kopen (was nog in de oriënterende fase) hebben ze alle tijd genomen en me goed geïnformeerd over de mogelijkheden, voordelen en nadelen.
 
Oude motor: Bolman motoren (Den Haag)

Jonge motor: Motoport Watering (jazeker)
 
Mja een topic als dit is ook niet echt zaligmakend. Afgaande op 1 positieve review en meteen in de lijst met 'vertrouwde' adressen? Ik zie in mijn eentje al weer een hoop namen staan die ik zo weg zou strepen, afgaande op de motorfietsen die ik in de jaren op mn brug heb gehad en waar een van die zaken aan heeft gesleuteld. En dan ben ik slechts 1 monteur.
 
Laatst bewerkt:
Huybers motoren in Schijndel
www.huybersmotoren.nl

Voor onderhoud altijd erg goed geholpen!
onderdelen gaan voor een zeer schappelijke prijs weg en werkplaatstarieven ook prima. Als er een keer iets extras moet gebeuren doen ze dit vaak kosteloos erbij of een mooie korting op de rekening! Snel geholpen en prima werk wat ze leveren.

Paar maanden geleden mijn volgende motor er dan ook gekocht tegen een prima prijs! 3 maanden garantie en toen bleek dat de nokkenaskettingspanner vervangen moest worden werd dit dan ook gelijk gedaan incl nieuwe nokkenas en poetsbeurt toen ik er al een paar maandjes mee rond reed. Netjes leenmotor gekregen. kan daar blind een motor kopen want weet dat als er iets mis is, het toch goed komt!
 
Ik heb de MF-oma helemaal niet gezien, is ze dood?
o wacht die ziet alleen degene die de ouwe koe uit de sloot haalt
 
Laatst bewerkt:
Motorservice Vierlingsbeek. Goed service, kleine gezellige zaak. Geen poespas.
 
Laatst bewerkt:
Alpa Motoren - Eerlijke reparatie en onderhoud voor motoren en scooters in het Westland..

Eénmanszaakje op industrieterrein in Hoek van Holland.
Een echte handige sleutelaar, bandjes verwisselen waar je bij staat. Ik heb beide voorvorkpoten laten reviseren en kleine beurt en nieuwe voorband.
Perfect ventje, blijft mijn adresje voor mijn motor. Hij doet ook scootertjes (brommers)

(maar topic wordt niet meer bijgehouden door TS:
stekman wijzigde dit bericht op vrijdag 28 mei 2004 00:34 (100%)
 
Laatst bewerkt:
Alleen aan mezelf of aan een ervaren hobbyist met daadwerkelijk hart voor zijn hobby.

Motor achterlaten en eraan laten sleutelen zonder dat ik er zelf bij ben daar pas ik voor.
Zo erg vertrouw ik niemand meer behalve Robber57.
 
Nouja Robber57 woont in Heerhugowaard en ik in Oegstgeest.
Das toch ook anderhalf uur rijden heen en terug.
Kwaliteit wil ik best een paar km extra voor rijden.

En hij helpt me voor niks.
Koppie koffie erbij gezellige babbel, altijd leuk :)
 
Laatst bewerkt:
Ik doe eigenlijk alles zelf maar als ik om wat voor reden geen tijd/zin heb of als het iets is wat mijn pet te boven gaat dan zijn er 2 die aan mijn motor mogen zitten.
Ritzen in weert, nadeel is dat hij zo goed is dat je met een wachtlijst te maken hebt.
Bikes unlimited, nadeel is dat hij wat chaotisch is en afspraken rekbaar zijn maar liever dat dan een prutser.
 
Goede ervaringen met Wildeman motoren in Zwolle. Goedkope motorbanden, goede service en duidelijk over prijzen.
 
Zo dan.
Ik zie nu dat het een topic is van 2004/2005 die nog een keer in 2009 is opgegraven om vervolgens 5 jaar later weer uit de archieven wordt gerukt |(
Hoe groot is de kans dat de OP ook wordt bijgewerkt? Was weer een lekker zinvolle post vanmorgen :(
 
Nope... realist.
De eerste in de lijst is al sinds 2012 failliet dus dat geeft al hoop bij de rest van de lijst, bij verder zoeken geeft Motoplace in Amsterdam weinig concreets behalve een paar adressensites en bij 1 van de zoekresultaten krijg ik een waarschuwing dat de site bezoeken schade kan opleveren aan mijn PC.
De OP is ook voor het laatst in 2004 bijgewerkt terwijl er in 2005 en 2009 ook nog reacties zijn geweest dus ondanks dat TS nog steeds actief is hier verwacht ik niet dat met deze post nog wat gedaan wordt en worden nieuwe bijdragen te makkelijk over het hoofd gezien om nut te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan