[Centraal] Het grote rijlessers topic >> Deel 26 <<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mocht vandaag laten zien dat ik kan rijden :P Had om 13:00 examen AVD, was een beetje zenuwachtig. De les ervoor ging prima had er een goed gevoel over, instructeur was ook tevreden. *D Maar wat had ik een stel koude vingers, Het tintelt, nu nog steeds. Zelfs met dubbele handschoenen. Maar het moet er even uit, dat ik GESLAAGD ben. :P Examinator was tevreden :} Eindelijk van het lessen af. *O* Iedereen die nog examens moeten doen, veel succes en geniet er van. :Y

*gaat nu marktplaats afstruinen....
 
martinus83
Theorie: 15-10-2008
AVB: 03-11-2008
AVD: 15-01-2009 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Lesmotor: Honda CBF500 (>35 kw)
Rijschool: www.rijschoolvanzuylen.nl

Na 17 dec nog 1 rijles genomen deze week, in de regen, was zijknat. En vandaag ben ik geslaagd voor mn eerste examen AVD, was gelukkig heerlijk weer, het ging super!!

Bart, werk je administratie in de startpost eens bij ;)
 
Nadat ik viel met de noodstop was het meteen klaar, mocht niet verder :(

Kneep te hard volgens m'n instructeur, hij zei dat je daarna nauwelijks nog kon corrigeren, zeker als het je nog nooit eerder was overkomen.
 
Ja, maar die man zei dat als je zo valt (maakte best wel een klapper) dan is het meteen over. Was wel erg teleurgesteld, wilde wel doorgaan eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
maar onderuit gaan tijdens noodstop is toch geen reden om je te laten zakken?
je mag 2 onderdelen foutief hebben gedaan toch?

~Mark-J schreef op 21 januari 2009 @ 18:40~
Ja, maar die man zei dat als je zo valt (maakte best wel een klapper) dan is het meteen over. Was wel erg teleurgesteld, wilde wel doorgaan eigenlijk.


Inderdaad, neerleggen van de motor bij een snelle oefening (cluster 3/4) wordt gezien als doorslaggevend bewijs van ONVOLDOENDE voertuigbeheersing.

Overigens laat onze rijschool je pas de noodstop oefenen als je bewezen hebt dat je gedoseerd kunt remmen, het begin (het aanleggen) is CRUCIAAL.
En dat heb je vandaag helaas ondervonden. -O-

De winnende manier om de noodstop tijdens het examen uit te voeren is, net zoals de stopproef, alleen NIET terugschakelen en stoppen hoeft niet in kortere afstand!!!!
Na het stoppen WEL 2x terugschakelen en rustig wegrijden, en let op dan heb je een dikke voldoende.


Zelf ook eens genadeloos onderuit gegaan door het abrupt inknijpen van de voorrem, daar leer je dan weer wel van...

3x is scheepsrecht, Mark ?
 
Laatst bewerkt:
Helaas weer gezakt, ging flink onderuit met de noodstop :( ;(

flink kut man! maarja, zie het zo.. ik heb hem ook nog niet :+ en ben 2 keer gezakt voor avD dus ik haal zo ff me AVD (datum NOG NIET bekend, dikke kl*te rijschoolinstructeur) dan haal jij de 3e keer je avB en haal jij je AVD in 1 keer omdat ik me AVB in 1 keer had, snap je ;)

gewoon doorgaan he, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen, ennuh het is toch prutweer, en als je 25 bent, en je hebt een leuke fiets dan ben je dit allang weer vergeten!
 
Inderdaad, 3 maal scheepsrecht!

Zet hem op he Lars! :)

Ga er idd wel van uit dat ik AVD in 1x haal net zoals bij de auto *D
 
Het is echt zwaar kl*te, en vind het ook belachelijk dat ze je niet verder hebben laten rijden of dat nou geen voertuig controlle was of wat dan ook.Op dat moment schop je iemand echt onder z'n noten en word je ego flink gekrenkt.Ze kunnen je toch verder laten rijden en dan aan't eind zeggen dat je niet geslaagd bent wegens je acrobaten aktie :]
Veel succes volgende keer
 
Het is echt zwaar kl*te, en vind het ook belachelijk dat ze je niet verder hebben laten rijden of dat nou geen voertuig controlle was of wat dan ook.Op dat moment schop je iemand echt onder z'n noten en word je ego flink gekrenkt.Ze kunnen je toch verder laten rijden en dan aan't eind zeggen dat je niet geslaagd bent wegens je acrobaten aktie :]
Veel succes volgende keer

Haha, nee dat is lekker :P

''Ja alles ging goed op die ene valpartij na, gezakt!'' :P
 
Wil even iedereen die nog bezig is met lessen en binnenkort examen heeft veel succes wensen! :)

Heb me iets te laat aangemeld hier om jullie op de hoogte te kunnen houden van hoe mijn examens gingen. Ben in ieder geval voor m'n theorie, avb en avd in 1 keer geslaagd :D ...

Maar iedereen die nog moet...Veel SUCCES! :)
 
*O* Net mijn theorie gehaald!
Dus deze mag in de OP :

Theorie : 22-01-'09
AVB : ?
AVD : ?
Lesmotor : Honda
Rijschool : Bruinsma Utrecht

Motor staat al bijna in de schuur dus dat gaf wat goede motivatie :P :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan