(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 11 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de gemiddelde motorwinkel kan jij een pinlock in je helm laten zetten :Y
Begrijpelijk. Ik had erbij moeten zetten dat dat stukje was bedoeld voor Sirasoni. Zelfde helm, zelfde winkel. Misschien had hij al geinformeerd. Toch bedankt voor je advies.
 
dat iseen aftermarket iets tegen het beslaan van het vizier.....
iemand een piccie ???
 
nou ben ik echt een n00b, maar wat is een pinlock???

2The-Best-Fog-Resistant.gif.ZOD


geen aandelen O-)
 
Flex he :+ alleen hij is niet van mij :P maar pluk hem uit een topic waarvan ik wist dat er een helm met pinlock in stond ;)
Dit is de mijne: Klik

Weet niet waar iedereen is... werken misschien? Voor de verandering :9

Edit
Zelf ben je anders ook niet een v/d vlugste op 't moment :P ;)

Ik ben een stuk fietsen, au revoir, adieu!
 
Laatst bewerkt:
ik heb een Caberg, maar ben niet tevreden over de pasvorm.

Koop echter wel een nieuwe helm als ik nieuwe motor koop, wellicht kan ik dan nog een leuke deal sluiten :Y
 
pinlock rules!, heb laatst ook een nieuwe helm gekocht en meteen pinlock erbij genomen scheelt echt enorm!
ik heb em dan van Lazer, en moet zeggen bevalt me prima! :)
strax staat ook me motor thuis!!! (cbr 600 uit 97) *O* *O* *O*
zal wel foto's posten als ie achter staat *D
 
iemand trws enig idee voor een mooie helm die bj ee nsuzuki gsx-r corona past??

helderblauw met geel dus ????
alvast bedankt
 
Even een update van mij:

O$|RU$
Theorie 07-09-06 , backup 18-07-06
Voertuig 03-08-06
Verkeer ??-??-06
Lesmotor: HD XL883R Sportster
Rijschool: Theo Peters, Arnhem

Helaas is het nog wel lang wachten voor mijn theorie.... -O-
Van de week maar eens kijken wanneer het Verkeer aangevraagd kan worden :]
 
Weet je toevallig wat je kwijt bent voor een pinlock (laten plaatsen) voor die helm? Ik heb de helm ook gehaald waar jij je helm hebt gekocht.

Je hebt dus ook HJC helm?
Ik heb het bij Motoport gekocht. Dat pinlock ben ik ongeveer 25 euro kwijt, valt dus nog wel mee...
 
die arai is wele erg mooi :9~ :9~ :9~
prijsje vast ook B|
:X
ff verder zoeken maar :Y :Y :Y
 
neem eens een kijkje bij Jos Smit in Haarlem, die hebben op het moment helmenaanbieding en een zeer groot assortiment, heb ik de mijne ook vandaan
en je wordt er erg leuk geholpen met goed advies!
www.jossmit.nl

en nee dis geen reclame maar gewoon een tip ;)
 
als ik een Arai kon kopen, kon ik ook een motor kopen B|

*zucht*

ik moet het voorlopig maar met mijn Caberg integraal doen -O-
 
die arai is wele erg mooi :9~ :9~ :9~
prijsje vast ook B|
:X
ff verder zoeken maar :Y :Y :Y

De helm is normaal iets van € 499, maar op internet kom je hem wel eens tegen voor € 410. Bij Termaat in Nijmegen is ie momenteel in de aanbieding voor € 359.

Ik vond het een mooie prijs, maar dat kan iedereen op een andere manier uitleggen })
 
Goed gedaan mensen, slechts een kleine 250 berichten doorgeworsteldgelezen...

@O$|RU$: Als je snel op kan voor AVD, kun je ook proberen via de reservelijst van het CBR eerder je theorie te halen.

@ ALLEN: als jullie te snel rijden tijdens het lessen en geflitst worden, voor wie is de boete dan? Hier lees ik dat sommige lessers hem zelf moeten betalen. Maar de instructeur is toch juridisch verantwoordelijk :?
 
Vandaag 5de lesje op de weg alweer gehad, gaat lekker vandaag even stad door gereden, vond instructuur ook lekker gaan...
Heb gevraagt of ik voor 5 sep af kan rijden ( dat is nog 4 week) want dat begint stage voor een half jaar B| 5dagen in de week werken dus en schiet dat er wel bij in.

Vond ie wel erg kort tijd maar hij ging het proberen, dat betekent wss nog even wat middagjes rijden :Y

Binnen 4 week rijbewijs klinkt best goed O-) :X :X
 
@O$|RU$: Als je snel op kan voor AVD, kun je ook proberen via de reservelijst van het CBR eerder je theorie te halen.
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ware het niet dat de examens voor motor op onmogelijke tijden zijn... :(
Ik heb nu nog vakantie, maar begin maandag weer met werken. En ik werk 84km van mijn woon/examenplaats af |(
 
Goed gedaan mensen, slechts een kleine 250 berichten doorgeworsteldgelezen...

@O$|RU$: Als je snel op kan voor AVD, kun je ook proberen via de reservelijst van het CBR eerder je theorie te halen.

@ ALLEN: als jullie te snel rijden tijdens het lessen en geflitst worden, voor wie is de boete dan? Hier lees ik dat sommige lessers hem zelf moeten betalen. Maar de instructeur is toch juridisch verantwoordelijk :?

Nee ben je zelf, hij kan niet ingrijpen.
Als ik brokken maak moet ik het zelf allemaal regelen..

Ik citeer mijn Instructeur`` Je bent zelf verantwoordelijk voor daden en wandaden``...
 
Goed gedaan mensen, slechts een kleine 250 berichten doorgeworsteldgelezen...

@O$|RU$: Als je snel op kan voor AVD, kun je ook proberen via de reservelijst van het CBR eerder je theorie te halen.

@ ALLEN: als jullie te snel rijden tijdens het lessen en geflitst worden, voor wie is de boete dan? Hier lees ik dat sommige lessers hem zelf moeten betalen. Maar de instructeur is toch juridisch verantwoordelijk :?

Lijkt me inderdaad ook (van die instructeur dus). Ik krijg het wel te horen als tie vindt dak te hard ga :Y Deze week op snelweg terug ik nog ff wat otootjes inhalen :] (maar wel op tijd zijn voor de afrit) dus even btje gas bij.

135 vond ie daar iets te hard. hij: "nie meer doen he" ik: :Y O-)
 
je bent idd ZELF verantwoordelijk!!!

gelukkig geen ervaring mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan