(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 11 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal best, op mijn derde les reed de instructeur voorop en trok door naar de 130, terwijl je er max 100 mag _O-
 
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ware het niet dat de examens voor motor op onmogelijke tijden zijn... :(
Ik heb nu nog vakantie, maar begin maandag weer met werken. En ik werk 84km van mijn woon/examenplaats af |(
Je kan ook examen doen in een CBR vestiging in de buurt van je werk, toch?
 
Nou goedemiddag....500 posts verder en in deel 11 ben ik er ook weer bij. :W


Juridisch ben je zelf verantwoordelijk op de motor, staat als het goed is ook in je theorienoeken :Y


Ik heb als helm een Shark S 500 Air (ik zal ook wel even een fotootje maken van mijn helm) Ik heb geen last van een zwetend hoofd als het zo warm is. Ik heb gelukkig ook 3 luchthappers op de helm zitten wat wel fijn is met warm weer. Ik weet alleen niet of mijn hoofd van de winter een ijsklontje is als ik weer eens gereden heb en het is zo vreselijk koud.

371829

:Y mooie helm man
 
Van gratistheorie.nl
Als je rijles of rijexamen hebt in een auto ben jij de feitelijke bestuurder. Maar jouw rij-instructeur of examinator is de juridische bestuurder. Deze zijn dus verantwoordelijk en aansprakelijk voor wat jij doet.

Als je rijles of rijexamen hebt op een motorfiets ben jij zelf de feitelijke en juridische bestuurder. Als er iets fout gaat, ben jij zelf verantwoordelijk en niet je rij-instructeur of examinator.
Blijkbaar over het laatste regeltje heen gelezen bij het leren.

[me]Grandia gaat het wat rustiger aandoen tijdens rijles 8-) [/me]
 
hahaha ga jij het dalijk ff naar je zin hebben!!!!
successss
 
Iemand nog interesse in LG Amsterdam Tournament? Ik heb 2 kaarten voor vak 120 rij 17 tijd 19:00 FC-PORTO tegen AC-Milan. Ik wil ze ruilen tegen mooie merk handschoenen. Omg Rotterdam interesse sms naar 0612970635 8-) lijkt mij goeie bod.
 
Laatst bewerkt:
Post van immage in hoeveel cc en pk voor eerste motor??
wat de rijlessen in belgie betreft.
je bent verplicht om 6 uur practijk te volgen. bvb 2 keer 3 uur.
hierna krijg je je L. en mag je maximaal 12 maanden oefen op de openbare weg.
binnen deze 12 maanden moet je je examen afleggen.
je hebt 2 kansen. mislukken deze 2 kansen dan moet je weer les volgen.

het practijk gedeelte bestaat uit maneuvers en openbare weg.

Wel ff wat anders dan hier B|
 
belgie is zo gek nog niet......... of ze een beetje leip zijn is het 2e :+

( <== heeft een rede om dit te mogen verkondigen en nee is geen belg )
 
Er zit nog folie op je pinlock, deze moet je eraf halen...

Als dat geen folie is dan vind ik het een rare kleur, ik heb ook pinlock, tis alleen van shoei en das geheel transparant.
Pinlocks heb je in allerlei kleuren
 
hier mijn gegevens
16-6 examen voertuig gehaald
19-6 theorie gehaald
9-8 examen verkeers (denk dak t nie ga halen :( )
hoeveel lessen heeft men gemiddeld eigelijk? heb een intakeles van 2 uur gehad en toen in 4 les voertuigbeheersing gehaald, en heb morgen mn 8e les op de weg, en woensdag afrijden
 
Btw over fogcity fogshield en pinlock.

Ik heb net even naar martijnsmotorkleiding gebeld. Fogcity kost 23 euro en pinlock 26 euro en beide worden gratis gemonteerd.
 
Zou ik voor de pinlock gaan :)
@ Mojo: Goed lezen :P ik heb hem ook maar uit een kledingtopic gejat, die foto. Mijn helm staat op de vorige pagina.
Ik heb als helm een Shark S 500 Air (ik zal ook wel even een fotootje maken van mijn helm)
Zeker doen :) Is een mooie(re) helm! Had hem zelf ook gewild, maar paste hem niet. '(
Nog een half uurtje, dan heb k m'n eerste (officiele ;) ) rijles *D
Al terug? Is het bevallen? (overbodige vraag eigenlijk)
 
Laatst bewerkt:
Kheb eindelijk een motor gekocht!! ;) *O* *O* *O*
Hier ff wat piccies van me CBR :)

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)


Mooie bike! 8-) Heb me motorrijlesje weer erop zitten voor vandaag. Volgend week donderdag weer. *O* Moet nog veel leren het gelijk vertrekken van het parkeervak ging echt niet. :( Stuurde verkeerd en gaf teveel gas.. resultaat daar lag de motor op de zijkant ik er boven op staande.. afgang.. -O- Idd geval nog veel oefenen! :] Was ook nog pas me 3e les.. Maar de halve draai en de 8tjes gingen wel goed. :9
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike! 8-) Heb me motorrijlesje weer erop zitten voor vandaag. Volgend week donderdag weer. *O* Moet nog veel leren het gelijk vertrekken van het parkeervak ging echt niet. :( verstuurde verkeerd en gaf teveel gas.. resultaat haha daar lag de motor op de zijkant ik er boven op staande.. afgaan.. -O- Idd geval nog veel oefenen! :]
Misschien kan Da Liks nog een stuntrijder gebruiken :X
 
Misschien kan Da Liks nog een stuntrijder gebruiken :X

Ja wie weet hey. :9 Ach moet nog veel oefenen en oefenen. Wist van te voren al wel dat ik af en toe nogal rampzalig zal overkomen, maar ja ik heb wel plezier in en ga zomaar niet opgeven. *O*
 
Moet nog veel leren het gelijk vertrekken van het parkeervak ging echt niet. :( Stuurde verkeerd en gaf teveel gas.. resultaat daar lag de motor op de zijkant ik er boven op staande.. afgang.. -O- Idd geval nog veel oefenen! :] Was ook nog pas me 3e les.. Maar de halve draai en de 8tjes gingen wel goed. :9

Ik ken dat...heb ook ff moeite mee...klopt dat je alleen 1e versnelling gebruikt bij het wegrijden uit een parkeervak :?
 
Ik ken dat...heb ook ff moeite mee...klopt dat je alleen 1e versnelling gebruikt bij het wegrijden uit een parkeervak :?

Ja vond het echt moeilijk en dan natuurlijk in de richting kijken waar je heen moet... maar my god ben nog niet zo goed met me koppeling en dan gassen tegelijk... pff ze zeggen dat vrouwen alles tegelijk kunne maar dat von k toch wel moeilijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan