(Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
[offtopic]
Postbode in Capelle aan den IJssel ja! Al bijna 4 jaar
Schoonhoven hiero, 3 jaar alweer, elke zaterdag door weer en wind *D Blij dat die klote kerstdrukte voorbij is :z [/offtopic]

@ Herr.Ik.
Hangt er helemaal vanaf hoeveel ervaring je al hebt, een beetje rijschool zal je niet de weg op sturen als ze denken dat je er niet klaar voor bent (verkeersongevallen kosten niet alleen een hoop geld, maar zijn ook nog eens fataal voor de reputatie van de rijschool).
In mijn geval heb ik de eerste 8 lessen op het oefenterrein doorgebracht, en de eerste 4 lessen reed ik bij de instructeur achterop mee naar het oefenterrein omdat ik absoluut nul komma nul ervaring had met de motor. Daarna mocht ik wel van de instructeur de motor naar het oefenterrein rijden en weer terug (had toen overigens nog geen theorie, maar dat terzijde :X ).
Verder hangt het ook een beetje van de omgeving rond de rijschool af, de rijschool waar ik les ligt in hartje Utrecht, en om daar nu iemand gelijk de eerste les in te laten rondrijden.... :z
En zoals al eerder gezegd is, you're gonna love it ;)
 
Vanmiddag AVB gedaan, om 14:05 begonnen met complete afwezigheid van enige vorm van zenuwen (wtf? :? ) en om 14:45 liep ik al weer richting CS met een duur vodje in m'n broekzak *D

6 uit 7 voldoende, minimaal 5 uit 7 nodig. Geslaagd dus, op naar AVD 8-)

gefelici.

Nu kan je eindelijk aan het leukste gedeelte van je rijlessen gaan beginnen' ;)
 
Volgende week ook AVB examen....
Nog 2 lessen zaterdag en een uurtje voor het examen en that's it.
En ik wil zo graag strepen in me sig!

Iedereen die ook nog op moet succes gewenst.
 
Volgende week ook AVB examen....
Nog 2 lessen zaterdag en een uurtje voor het examen en that's it.
En ik wil zo graag strepen in me sig!

Iedereen die ook nog op moet succes gewenst.

Let maar op.
Jij mag volgende week gaan strepen ;)

veel suc6 in ieder geval...


Ikzelf mag morgen weer mn rijkunsten laten vertonen tijdens een lesje om 13.00 uur.
Kijken of het net zo goed wil lukken als afgelopen maandag...
 
Alvast succes SigmaColon, het valt best mee qua moeilijkheid, en je instructeur laat je echt geen examen doen als hij niet denkt dat je er voor klaar bent, het komt vast wel goed dus ;)

Mijn examen AVD is ook al aangevraagd, heb alleen nog geen datum. Maar 't zal niet langer duren dan een lesje of 4-5 voordat ik ga afrijden volgens m'n instructeur :] Voor de geinteresseerden, kostenplaatje komt dan op 1900 euro :X ik heb dan 19 lessen van 2 uur gehad, en nog 4 uur gratis meegereden met de instructeur, lekker rustig tempo dus :P
 
Wat gebeurt er eigenlijk als je een pion raakt als je er vol overheen rijdt of als je erover rijdt als je net een (scherp) bochtje maakt?

Ik was altijd bang dat je wiel daardoor wegglee :p Daarom stop ik op het moment dat ik denk dat ik het niet meer haal |(
 
Fol:meestal mep je zo'n pion meteen om en stuitert ie weg. ben ook een keer vol over een pion heengereden en toen gebeurde er niets. alleen maar een mep op m'n helm van m'n instructeur ;) ik mocht z'n pionnetjes niet slopen....

iedereen gaat afrijden!! ik wil ook afrijden!!! zo blijf ik helemaal alleen over. grrr nog ff en t is voorjaar en dan kan/mag ik nog niet rijden. maandag aan de fysio vragen of ik weer mag rijden.
 
Fol:meestal mep je zo'n pion meteen om en stuitert ie weg. ben ook een keer vol over een pion heengereden en toen gebeurde er niets. alleen maar een mep op m'n helm van m'n instructeur ;) ik mocht z'n pionnetjes niet slopen....

iedereen gaat afrijden!! ik wil ook afrijden!!! zo blijf ik helemaal alleen over. grrr nog ff en t is voorjaar en dan kan/mag ik nog niet rijden. maandag aan de fysio vragen of ik weer mag rijden.

Bah Jes, best vervelend dat je zo lang nog moet wachten.
Maar ik zou het niet gaan haasten als ik jou was, gaat toch over je gezondheid.
Zomer duurd nog erg lang dus je hebt nog tijd zat om dat papier te scoren 8-)
 
Wat gebeurt er eigenlijk als je een pion raakt als je er vol overheen rijdt of als je erover rijdt als je net een (scherp) bochtje maakt?

Ik was altijd bang dat je wiel daardoor wegglee :p Daarom stop ik op het moment dat ik denk dat ik het niet meer haal |(
Ben tijdens het lessen ook meermalen vol over een pylon heen gereden (vooral bij die #$%^&* langzame slalom :X )... Merk je helemaal niks van!
 
eigenlijk zou ik me meer druk maken over oefeningen waarbij je je koppeling kan laten schieten en daardoor omvalt (hypotetisch geval hoor, helemaal een ervaring mee hoor O-) )
 
Zo ik ga dus binnekort zoeken naar een motor en heb al een paar hele blitse modellen gevonden.
Ik zal wat plaatjes bijvoegen ter illustratie.

full
 
Hahah wist dat ik er wat reacties mee kon uitlokken })

Neuh ik ga toch echt liever voor het wat sportievere werk zeg maar.


Zoals dit bv.
full


Dit topic had zoiezo wat plaatjes nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan