(Centraal) Ik heb rijlessen Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
of dit?

edit dit is hem dan de 2500 ste post ik heb hem lalalalalala *O*

en ik eindig lekker met een of ander slap geouwehoer wat niet eens over rijlessen gaat _O-

nou zal ik dan toch maar wat zeggen over lessen:

Suc6 voor iedereen die aan het lessen is en dat ik je snel mag tegen komen op je eigen motor

see you all in the nwe topic Mrndx- zet er eens wat vaart achter
 
Laatst bewerkt:
Ik leer niet snel.... Heb vandaag tijdens de les nog een enorme smakkert met de motor gemaakt. Hij slipte op een glad stukkie weg en zwiepte daarna de berm in. In plaats van het gas los te laten en de koppeling in te knijpen, stapte ik af... dat was niet zo goed voor de motor.

DOH! |(

Hopenlijk kan ik het komende donderdag beter.

groet

B
 
Lekker he.. kost het ook zo min mogelijk geld. ;)
Ik heb 22 lessen gehad.. en eigenlijk nooit gevallen.
1x is wel mn motor omgevallen..ging heel raar. Ik was al toe aan mn AVB en ik lesde toen met een man die net 1x gelest had. Ik reed heel erg langzaam zo langzaam dak bijna stilstond. Ik dacht dat hij wel zn oefening in ging dus ik wilde gasgeven en mn stuur omdraaien.. maar het ging iets anders dan de bedoeling was, dus ik stond op een gegeven moment met een motor hangend aan mn armen.. dus die heb ik maar neergelegt, was beetje zwaar om op te tillen. Vage val dus.. :X

Dit is ook heel herkanbaar :Y

Ik dacht gevallen motor wel zelf in mn eentje kunnen optillen..nee :N nee wat is ie loodzwaar. Dan moet ik met z'n 2-tjes doen |(
 
Ja zoiets heb ik ook gehad, ik moest wegrijden uit parkeervak en ging dus rechtsom, en toen ging het heel snel ..... :+
Te scherp gedraait ofzo met het stuur denk ik, toen moest ik hem ook neerleggen want als zo'n motor eenmaal valt, dan hou je hem echt niet meer recht!

En de 2e keer was met een halve draai, die pion had toch wel een hele sterke aantrekkingskracht op me :?

Ach ja ... :] :9

hahaha ja idd.. zeer herkenbaar dus!! :Y
Ik ben ook wel eens over een pion heen gereden maar gelukkig niet gevallen, waar ik toen wel een beetje bang voor was.
 
gezocht modje met een slotje :?
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan