[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond om 1915 werd ik op de A2 t.h.v Vinkeveen ri. Utrecht ingehaald door een zwarte supersport met kenteken xx-rr-76. Je had een witte helm, textiel jas en zwart witte camo broek en een rugzak. Nog een stuk opgereden tot je de A12 richting arnhem opreed. Ik was die zwarte R6 met witte helm, zwart wit Berik pak en een rugzak. Ik heb zelf nog geen sticker maar maakte een typegebaar en een duim omhoog. Dus bij deze!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 15.00 uur kwam ik ben weer d'r naam kwijt |( , op d'r blauwe fiets met behoorlijke gang (en geluid 8-) ) langs de C1000 te Daalmeer in Alkmaar langsrijden.

:W


Ja,

die heb ik ook gespot. Eerst onder een dekentje en ff later hoorde ik haar de wijk uit knallen......................................Heerlijk geluid *O*


:+
 
BasH gespot
bij zn werk en geen fotoo gemaakt maar kon het niet over mn hart krijgen dus dan toch maar ff zo int forum ...

IEG :W
 
Vanavond rond 19:30 op de A12 van Amsterdam naar Utrecht.

Damen op een zwarte supersport, wit leren motorpak en (volgens mij) rozen helm.

Ik kwam je voorbij en je reedt heel de weg achter mij aan. Ik had je nog geen gedag gezegd.

Ik ging er af richting Rotterdam en je zwaaide heel leuk naar me. Ik denk dat moet toch voor de sticker zijn, jij had er geen.

Misschien dat je dit leest :W
 
gespot: Gertman, da Ganz, Marc aka Foddex, Annanas, Gewoon Dennis, Blub blub en Me Daph
8-)
 
JAAAAAAAAA, Ik ben vanaf vadaag te spotten, heb de sticker gefixed. 8-)
ik rij dagelijks door heel nederland, 30.000 p/jr.

BMW K1300S
:) let me know
 
Laatst bewerkt:
rond 17:25 een witte SV650S, tweeling van de mijne, je zat nog heel specifiek te kijken want je had ook een dubbel gevoel. Jij sloeg af richting wormerveer komende vanaf de N246
:W

Haha, je hebt helemaal gelijk, moest ff twee keer kijken ;) Had alleen geen sticker gezien omdat ik alweer rechtsaf moest :p
 
Hmmm.... deze week, weet niet meer precies wanneer...

Foto-YPWBLWLX.jpg


Plaats: Hendrik Ido Ambacht nabij de nieuwe Verhage.
Tijd: Rond 5-en in de middag.

:W
 
Kenteken niet gezien.... maar vanmiddag op de Boompjes (langs de Maas) in R'dam een blauw/witte GSXR 600 K7/K8 ?

Was rond 13:00 uur en je kwam vanaf de rederijbrug (hoek bij RijksWaterStaat)...
 
Laatst bewerkt:
Wie spotte ik gisteren ergens boven in Drenthe ( Zuidwolde :? ) en later nog eens bij het tankstation bij Harderwijk.

Mooie sportfiets :Y

Je haalde me in en ik toeterde en knipperde met m'n lichten en daarna liet je mij inhalen zodat ik aan kon geven dat je gespot was ( riep het uit het raam terwijl ik "type"bewegingen maakte en je snapte het ;) )

Ik zat in een lichtblauwe Hyundai leenauto van de ANWB in m'n motorpak, m'n motor ( dagelijkse heen en weer Hyosung ) stond met kapot blok nog in Duitsland -O-
 
Een beetje laat, maar ja :+

Donderdagmiddag om een uur of 3 op de ring rond Brussel (R0) richting Antwerpen. Volgens mij een gele Honda RR, maar was wat druk en ging wat snel dussss ... Ik wilde net van baan wisselen, toen ik je zag. Zette mijn knipperlicht weer uit en mijn andere aan om te tonen dat ik je had gezien. Was in een zwarte RAV4.

:W

Groet,

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan