[Centraal] MF-er gespot post het hier deel-40

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y

Wou net posten. :)
Ik was even naar de AH geweest. Ik zag je sticker... dacht.. even erachter aan. Wist niet of je het snapte (je keek naar je achterlicht :$). Had alleen even haast dus kon niet stoppen. Ging naar Amersfoort (A1 op dus :)).

Terug gespot!!!

Voor u: MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

Was leuk je gespot te hebben! Sorry dat het zo snel en kort af ging.


Ik keek idd eerst naar mijn achterlicht :z
ik moet nog wennen als iemand mij probeert duidelijk te maken dat ik gespot ben..
vorige x dacht ik dat iemand me probeerde te vertellen dat ik een lekke band had :')
Maar ik had het nog net op tijd door om even te toeteren voordat ik de oprit opging..

:W
 
Vandaag zwarte R1 redelijk nieuw model gespot op de
lijnbaansgracht in amsterdam... was rond een uur of half vier..
Alleen geen foto of kenteken helaas -O-
 
HAHA, hij was geweldig! Ik heb zo moeten lachen! Werkelijk een unieke spot met een MF A4-tje tegen het raam :} Je zal um dus wel vaak gebruiken denk ik zo. Thx voor de spot! :Y
Geen stikkert op de auto? :?

p.s. Ha Q! ;)

Er zit een sticker op. Er zit eentje op het derde remlicht ;) Kan ik voor iemand op de rem trappen als ie me mist. Ik had al een vermoeden dat jij het was na het lezen van je artikel 5 actie :P Ik spot op die route bijna dagelijks, en ik heb nu al een paar keer gehad dat mensen m'n spotgebaar niet snapten, dus dan maar zo. Hij werkt goed :+ Tot spots!
 
Dat zou ik geweest kunnen zijn... een donkergrijze NTV met koffer? Ik rij deze week weer even op m'n oude fiets, mijn eigen staat even stil.

Er begint me trouwens weer wat te dagen, eindigt je kenteken op 06? Dan bij deze teruggespot!

Thanx :W

:Y That's me... :Y

:W
 
Heb ik Blik weer gespot vanochtend? ;) Een allroad met koffers met een aluminium look. Gele jas en zwarte helm. Kenteken MV-xx-76. Je reed om 5 over 8 van de A4 naar de A44. Ik kon je niet meer inhalen om je te vertellen dat je gespot was want ik moest rechtdoor.

En toevoeging: MP-DS-twee dezelfde cijfers. Je reed in de file op de A4 voor de afslag Hoogmade. Je reed in een groepje van drie. Een oldtimer voorop, daarna een gele jas en toen jij. Gespot :)

Het is een drukke ochtend. Nog steeds voor de afslag Hoogmade (ja zo snel gaat dat in de file in een auto...) Bestuurder op een zwarte motor, gele jas aan. Kenteken MG-FG-twee aflopende cijfers. Gespot.
 
Laatst bewerkt:
Gespot door Erwin! ;)

Je werkt toch ook ergens op schiphol-rijk? Kunnen we een keer afspreken voor tussen de middag? Kan ik je nwe metzeler ff goed bewonderen.... :Y Ik ben n.l. ook aan nwe bandjes toe...
 
Heb ik Blik weer gespot vanochtend? ;) Een allroad met koffers met een aluminium look. Gele jas en zwarte helm. Kenteken MV-xx-76. Je reed om 5 over 8 van de A4 naar de A44. Ik kon je niet meer inhalen om je te vertellen dat je gespot was want ik moest rechtdoor.

jep, dat is Blik! :Y

Ik heb die stikkert echt helemaal niet gezien! Stom zeg!
 
Gespot door Erwin! ;)

Je werkt toch ook ergens op schiphol-rijk? Kunnen we een keer afspreken voor tussen de middag? Kan ik je nwe metzeler ff goed bewonderen.... :Y Ik ben n.l. ook aan nwe bandjes toe...


Yep!! Toen ik bij het stoplicht aankwam en een blauwe RT met MF sticker zag dacht ik al meteen 'da's Wobbert'.

Ik stuur wel even een pm.
 
Laatst bewerkt:
jep, dat is Blik!
Yeah, dat was moi inderdaad, Thijs! Dagelijks te spotten op dit traject. Dat uitstapje in Zoetermeer vrijdag jl. was een uitzondering.
Ik heb jou niet meer in mijn spiegels gezien dus de terugspot moet nog even wachten. ;)
Misschien moet ik trouwens ook eens de A4 gaan rijden. Ik heb het gevoel dat er veel meer MF-ers over de A4 knallen dan over de A44.

:W @ Wobbert. Waar ben je nu toch de hele tijd? Ik tuur me suf naar je... Of moet ik in plaats van in mijn spiegels juist naar de horizon kijken? ;)
 
wie heb ik gespot *O* *O*

om 8 uur oprit soesterberg ik zag alleen iets blauw met wit :z :z

je stond tussen de auto ,s om linksaf tegaan ik was de gene met duo en topkoffer

die rechts reed waar het helemaal vrij was :+ :+
 
:W @ Wobbert. Waar ben je nu toch de hele tijd? Ik tuur me suf naar je... Of moet ik in plaats van in mijn spiegels juist naar de horizon kijken? ;)

Tsja.... ik denk dat je mij gewoon ontwijkt :+

Af en toe cross ik ook nog naar Delft om daar om 17.30 weer te vertrekken, maar ook dan geen Blik .......

Koffers bevallen goed?
 
Tsja.... ik denk dat je mij gewoon ontwijkt :+
Af en toe cross ik ook nog naar Delft om daar om 17.30 weer te vertrekken, maar ook dan geen Blik .......
Koffers bevallen goed?
Tsk. Ik beloof bij deze plechtig dat ik ook op de terugreis wat vaker de A4 zal pakken. Dan vergroot de spotkans en het biedt gelijk de mogelijkheid om een 'hoe-veel-harder-kan-ik-tussen-de-file-door'-workshop met jou als cursusleider te volgen. :Y

De koffers bevallen erg goed! Op hoge snelheid veel minder last van de wind dan met de topkoffer en ik ben nog nergens achter blijven haken... *klopt op de ongelakte houten onderkant van haar bureau*
 
...... het biedt gelijk de mogelijkheid om een 'hoe-veel-harder-kan-ik-tussen-de-file-door'-workshop met jou als cursusleider te volgen. :Y

haha, ik ben ff geen cursusleider meer! Twee weken geleden een artikel 5 aan mun broek gekregen .... B| '(
 
Hey Arjan! Zoals belooft.. Je bent gespot!

wat: Yamaha Tundercat blauw
waar: Lijnbaansgracht in Amsterdam
wanneer: maandag 11 oktober 2010 om 14.00 uur

En natuurlijk een mooie foto!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan