[Centraal] MF-er gespot post het hier deel-40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé, dat moet ik geweest zijn! Heb ik jou gemist of zat je in een koekblik! Denk ut...
Thx voor de spot! :W
Koekblik B|

1 tipje: het gaat daar voorlopig wel vast staan dankzij die werkzaamheden. Kun je beter via de vluchtstrook langs de file.
Er ligt minder zooi als je vlak bij de lijn blijft en de koekblikers zien je beter.
Er ligt altijd zoveel troep op dat redesseerstrookje daar. En politie zal je niet bekeuren als je daar niet met mach5 langs knalt :)
 
Koekblik B|

1 tipje: het gaat daar voorlopig wel vast staan dankzij die werkzaamheden. Kun je beter via de vluchtstrook langs de file.
Er ligt minder zooi als je vlak bij de lijn blijft en de koekblikers zien je beter.
Er ligt altijd zoveel troep op dat redesseerstrookje daar. En politie zal je niet bekeuren als je daar niet met mach5 langs knalt :)
Is dat een beloftte? ;)
 
Dat ben ik!

Jij was zeker even koetsjes kijken?
Jazekers :X
Niet veel aan, maar gelukkig kwamen er toevallig ook nog wat klassieke traktoren langsgereden en die hadden wel dikke verbrandingsmotoren aan boord :)
... ach je moet toch wat op eeen mooie dag als afgelopen zondag als je motor stuk is. .. -O-
 
Ben niet braaf maar vluchtstrook rijden doe ik nooit! Dat kost echt duur
Ik wil het bij de afrit Zeeburg (A10 Oost) nog weleens doen. Niet uit tijdsoverwegingen maar wel omdat ofwel het verkeer dat van de A1 komt ofwel het verkeer dat uitvoegt vanaf de A10 simpelweg niet in de gaten heeft dat de hele afrit stil staat. Zeker de laatste tijd wil kennelijk iedereen naar IJburg. Dan liever een bon dan plat. Dat laatste kost immers ook duur ;)
 
Vandaag rond 17.15 uur.

Rondweg Noord richting McDrive Amersfoort vanaf de Bunschoterstraat.

CBR1100 (MY-XX-BF) samen met een blauw/... FRZ ?

Jullie gingen rechtdoor en ik rechtsaf Kattenbroek in.
Jaaah, dat was ik samen met _charlie! *O*
Blauw rode CBR600 was het.
 
Vandaag gespot tussen VU en Amstel Academie tegen 14 uur, stond daar geparkeerd net achter mijn zilvergrijze Honda CBF: een groene Honda NTV.

:W Wie oh wie?
 
Laatst bewerkt:
Ben niet braaf maar vluchtstrook rijden doe ik nooit! Dat kost echt duur :+
Kost veel of is duur :+

Ik rijd daar als het zo vast staat net over de vluchtstrook.
Als ik daar een boete voor moet krijgen, so be it.

Je was ook niet de enige die het zo deed. Zal vanmiddag wel weer opletten, verwacht daar wel weer vast te staan met die wegwerkzaamheden.
 
Momenteel geparkeerd voor de ingang poli bij het AMC, grijze CBR600F

Motor-forum.nl sticker onderaan kentekenhouder en korte scorpion demper
 
Laatst bewerkt:
Jazekers :X
Niet veel aan, maar gelukkig kwamen er toevallig ook nog wat klassieke traktoren langsgereden en die hadden wel dikke verbrandingsmotoren aan boord :)
... ach je moet toch wat op eeen mooie dag als afgelopen zondag als je motor stuk is. .. -O-

Het leek me ook een stuk leuker om die koetsjes op te jagen met de motor dan om er naar te gaan kijken :)

Maar thanks voor de fotospot, is echt een leuke!
 
gespot
op de westpoortweg in amsterdam
een zwarte kawasaki z750
kenteken ML-RF-89
om een uur of 16:00 denk ik..

ik zat in de bus die naast je stond bij het stoplicht :P
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 16:36 een groene kawasaki zxr636 bij faculteit 3me, met dikke akrapijp en stickertje. Bij deze gespot!


owja kenteken: mv-th-28
 
Laatst bewerkt:
groen,wit kawa zx6,op de centuurbaan/hobbemankade..
stond achter je ,wel 10 keer te toeteren ,maar geen respons van jouw :N
ff later bij de appolohal draaide je je om,ik maakte meteen computer gebaren en zei motor forum,toen viel het kwartje, :Y

tweede spot

A10 richting de coentunnel een oranje ???? motor blauw paarse helm

weer op de claxon gedrukt,waar jij naar rechts ging en naast je kwam rijden,weer de typgebaren,jij snapte het meteen :Y

beiden gespot :W

wie o wie ???
 
Daarnet in Arnhem noord, een Ducati Monster met italiaanse helm.

Ik werd gespot en spotte meteen terug. De reden dat ik daarna zo belabberd optrok is vanwege een dip tot de 3k :+
 
groen,wit kawa zx6,op de centuurbaan/hobbemankade..
stond achter je ,wel 10 keer te toeteren ,maar geen respons van jouw :N
ff later bij de appolohal draaide je je om,ik maakte meteen computer gebaren en zei motor forum,toen viel het kwartje, :Y



wie o wie ???

En ik maar denken welke halve gare staat er nu bij 3 verschillende stoplichten te toeteren terwijl hij op rood staat... :+

Had ff zoiets van nog 1x en ik stap af om je toeter eruit te rukken... _O-

Maar inderdaad toen je door je voorraam uit alle macht MF MF schreeuwde werd ie helder... *O*

Thanks voor de spot. :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan