> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel-41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag hier Oxi op de Yamaha XJ600 Diversion gespot mét sticker .... én Mudchains op z'n nieuwe Honda CB600F Hornet zónder sticker ;)
 
Twee spots vandaag bij Hilversum:

-Een rode Honda CBR in Hilversum (aan de kant van Loosdrecht) om 12:25(?).

-Een witte Suzuki? waarvan de bestuurder een donkere helm had met twee witte strepen met paars/blauw tussen deze strepen; op de A27 ter hoogte van afrit Hilversum richting Utrecht om 12:15 (?).

Ik kwam uit Flevoland en vermeed de A1 met de auto.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren, 16:23 op de A9, bij de oprit, ergens bij Amsterdam:
mfer1.jpg

mfer2.jpg
 
Vanmiddag tussen 15.05 en 15.10 uur zag ik op de Horsterweg tussen Stoutenburg en Leusden een donkerrode motor met MF-sticker rijden. Je reed in een groepje van drie motoren. Degene voor je en degene achter je hadden geen MF-sticker. Jij had een zwart textielpak aan. Kleur helm en type motor heb ik even gauw niet 'opgeslagen'.
 
Is dat een beetje betaalbaar? Een Blade het hele jaar op de weg houden? Dat is namelijk de reden dat mijn oudere Blade er uit gaat. Ivm de afstand.

Inderdaad grappig hoe mensen reageren op file. Ik word er zelf altijd een beetje claustrofobisch van als je ergens heen wil, maar geen kant op kan ;)

Mwoah wat is betaalbaar...onderhoud en veel wassen is eigenlijk alles. Ik rijd vwb benzine, motorijtuigenbelasting en verzekering goedkoper als met de tuut. Alleen als je veel zelf kunt aan je motor blijft het relatief betaalbaar... Je moet toch rekenen op tenminste 2x perjaar een flinke beurt geven...Mijn vorige motor hield het 58000km vol maar toen was ie wel behoorlijk aan revisie toe...vandaar de inruil op de blade...maar ook omdat die injectie heeft en de kawa niet..dat was een drama in de winterperiode..bevriezende carbs ed.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren rond 17:15 op de A1 ter hoogte van Muiden een Rode Yamaha FJ900 gespot, mijn broer hing nog uit het raam naar je te wijzen haha :P.
 
Spotje van zaterdagmiddag

Wie: een witte Yamaha (mooi ding btw!) ML-DN-**met daarachter een BMW zonder sticker

Waar: Eerst op de Boulevard bij Rozenburg en later reed je (zonder die BMW voorbij de kerk en sloeg je linksaf richting de molen

:W :W
 
Spotje van zaterdagmiddag

Wie: een witte Yamaha (mooi ding btw!) ML-DN-**met daarachter een BMW zonder sticker

Waar: Eerst op de Boulevard bij Rozenburg en later reed je (zonder die BMW voorbij de kerk en sloeg je linksaf richting de molen

:W :W

Die heb ik ook zien rijden alleen, dat was op de A15 t.h.v. Hoogvliet,. Wij waren net opweg naar m'n schoonzus.
 
Vandaag om 13:45 een Triumph Street Triple op de A4 net na de Schipholtunnel richting Leiden. Ik had haast en reed tamelijk hard in een grijs Benz-je en ging er bij Hoofddorp af.
 
Vandaag om half 2 halverwege de Bosbaanweg ri. Nieuwe Meerlaan (Amsterdamse Bos) een zwarte Z1000 (dachten wij), berijder had een zwart pak, zwarte helm en een zwarte rugzak met witte accenten.

Vet geluid!
 
2 minuten geleden gespot: 3 motoren, waarvan 2 met sticker.

Rood/zwarte CBR 600, berijder met zwart/witte Arai (haga? Groot Chinees teken erop)
Blauwe Fazer, berijder met witte helm.

Jullie stonden net naast ons voor het stoplicht richting zeewolde. Wij zaten in een groene opel Corsa en gingen rechtsaf naar Dronten.

:W
 
rond 2 uur gespot bij knooppunt kleinpolderplein.

Een zwarte motor met kenteken MD-iets?

IMG_20110306_135637.jpg


Wie herkent zich hierin :+
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ca. 13.00 uur rondweg Groningen
sam2121.jpg

sam2123.jpg


Wij zaten in grijze bestelwagen, naar huis gereden en zelf ook opgestapt *O* :]
 
Laatst bewerkt:
2 minuten geleden gespot: 3 motoren, waarvan 2 met sticker.

Rood/zwarte CBR 600, berijder met zwart/witte Arai (haga? Groot Chinees teken erop)
Blauwe Fazer, berijder met witte helm.

Jullie stonden net naast ons voor het stoplicht richting zeewolde. Wij zaten in een groene opel Corsa en gingen rechtsaf naar Dronten.

:W
Die heb ik ook gespot net alleen dan in Nijkerk ter hoogte van de afslag naar John vd Bunt

Dat waren Jochie, Ukkie en Deantje

bij deze :W


Jochie had wel moeite om t voorwiel van zn tourfiets :') aan de grond te houden :P
 
Vanmiddag rond 16.30 op de Markt in Gouda naast De Zalm: Zwarte Suzuki GS500
kenteken M..- 44 -..
Stond naast een KTM zonder sticker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan