> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel-41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had vanmiddag een of andere slak voor mij in de file.. op de A4 uurtje of 16:30??? Wie o wie?

Volgende keer ga je maar lopen tussen de auto's door :P haha
 
Vanmorgen had ik een compleet lege wisselbaan op de A1,
en haalde een MF-er in die op de hoofdrijbaan richting Amsterdam reed.
Effe gezwaaid en toen snel weer gas er op :] :]
 
*O*

Gespot vandaag bij Motomaat, een mooie zx9:

kawa1.jpg


kawa3.jpg
 
AMERSFOORT - NIEUWLAND

Wat: [me]blauwe[/me] Suzuki SV650S
Hoelaat: 17:00

.... volgens mij woon jij bij ons achter, want ik hoor je nu (18:00) weer voorbij rijden.
Dus....


GESPOT!!! :W

Ha! Dat ben ik! Heb volgens mij wel eens vaker een sticker gespot bij jullie voor.. En ik woon inderdaad een straat daarachter.. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gespot ben!! *O* Leuk om te weten dat er een mf-er om de hoek woont, bij deze nog een :W .
 
Wie reed er in een zwart koekblik (honda hybride ofzo?) OP de N35 tussen Heino en Raalte rond 14.30 MF sticker op de voorzijde.

:W
 
Zonet op de A9 vanuit B'wijk.

Blauwe BMW met een witte kuip MX-FF-**
Sticker op de plaat en op de rechter koffer.

Ik toeterde even en stak mijn duim op.
Later passeerde je me en stak je je been uit.

:W :W
 
Kimbeau reageert...
Ha! Dat ben ik! Heb volgens mij wel eens vaker een sticker gespot bij jullie voor.. En ik woon inderdaad een straat daarachter.. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gespot ben!! *O* Leuk om te weten dat er een mf-er om de hoek woont, bij deze nog een :W .

2 MF'rs..... in het zelfde huis. ;)

Diezelfde dag had ik jou ook gespot tussen 17:00 -18:00 op de Isselt.
Jij sloeg linksaf toen ik voorbij reed. :W
 
Tilburg
Ringbaan
richting Westpoint van uit Zuid
Suzuki GSX750R (ouder model, ik gok '92/'93)
Zwart met een kleurtje
Iets na 17.00

Gespot :W

Sorry, hele late reactie.
Dat ik moet ik zijn geweest. Is inderdaad het '93 model!
Ik kwam terug van mijn werk, richting huis.

Van wie is trouwens die BMW die hier op de hoek van Korenbloemstraat / Ringbaan West staat? Staat heel vaak bij een administratiekantoor geparkeerd.
 
Laatst bewerkt:
2 Spotjes (1 nieuwe en een oude) dus 2 verschillende posts.

Als eerste:

Vorige week zondag nog zondag 13-3-2011 rond de klok van 19:00 te Diemen Bergwijkdreef reed jij samen met een Kawa Z750 :9~ . Deze Kawa rijder had geen sticker anders had ik jullie kunnen spotten vanachter de kassa. Wat je zelf reed weet ik niet meer en kan ik uit de foto's niet meer afleiden.

MF1.jpg

MF2.jpg


Bij deze alsnog gespot :W
 
Dan vandaag een zeer mooie groene Kawasaki (wat anders) ZX6R . Op de VU te Amsterdam , rond een uurtje of 13:31 stond jij geparkeerd tussen de brommertjes en scooters. Trouwens de eerste keer in 2 jaar dat ik een MF'er spot op de VU.

MF3.jpg
 
Dan vandaag een zeer mooie groene Kawasaki (wat anders) ZX6R . Op de VU te Amsterdam , rond een uurtje of 13:31 stond jij geparkeerd tussen de brommertjes en scooters. Trouwens de eerste keer in 2 jaar dat ik een MF'er spot op de VU.

[afbeelding]
Staan anders genoeg MF'ers op het VU terrein, alleen allemaal op verschillende plekkies. :Y Mij kun je er ook dagelijks vinden, tussen Amstel Academie en hoofdgebouw VU in.
 
2 Spotjes (1 nieuwe en een oude) dus 2 verschillende posts.

Als eerste:

Vorige week zondag nog zondag 13-3-2011 rond de klok van 19:00 te Diemen Bergwijkdreef reed jij samen met een Kawa Z750 :9~ . Deze Kawa rijder had geen sticker anders had ik jullie kunnen spotten vanachter de kassa. Wat je zelf reed weet ik niet meer en kan ik uit de foto's niet meer afleiden.

[afbeelding]
[afbeelding]

Bij deze alsnog gespot :W

Is een tuono...model tussen 2006-2010
 
Ik sta de laatste tijd regelmatig bij de VU MC.Zijn daar nog tips voor mooie motorparkeerplekken ?
Op en rond de faculteit zijn speciale motorparkeerplekken gecreeerd, beter dan 'm zo op de stoep zetten bij het ziekenhuis en 't is 2 minuten lopen.
Enige nadeel is dat er ook nog wel 's scooters parkeren, die je dan volledig klem zetten... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan