[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen rond 1100 op het werk in Den Haag een Yamaha YFZ1000R uit 1999. Dit is de eerste keer dat ik een mf sticker op het werk spot, ook al staan er geregeld om en nabij de 20 motoren gestald.
Het kenteken past wel goed bij het motor-forum...

04309be712dc9ee30365dd78e2c21000.jpg
 
Laatst bewerkt:
Spotje vandaag idv rond 09:00 uur Zuidplein Rotterdam:

Groen/witte kawasaki ??zx7r?? (kon het niet goed zien)
Bestuurder had een zwart met geel pak aan, grijs/zwarte tas op en een hele fleurige helm met weet ik veel wat voor kleuren :P

Je stond voor het stoplicht te wachten en ik zat in de bus naast je :+ Kon helaas geen foto maken, met dat ik mn tel te pakken had, kwam er een auto tussen ons in staan :P

Wie o wie?
 
zojuist rond 16.15u op de A12 vanuit Utrecht bij Gouda, net voor de splitsing DH/Rdam:

een motor met sticker, maar ik dacht in de snelheid dat er MM op de sticker stond en niet MF, kan dat?
Anyway: geel veiligheidshesje, en ik zag Bering staan, maar weet niet meer of dat op helm of hesje was.
Kenteken ML-ZH-**

:W
(ik stond in blikkie op 2e baan van links, en je kwam me rechts voorbij overigens, verwachtte je niet van die kant dus vandaar de vage omschrijvingen..)
 
Gespot; motor met zwarte tank, wit(?) frame, operaplein, Amersfoort 17:15. Ik stond bij de bushalte. Jij reed achter een wit busje.
 
Jaaa dat is de mijne *O* :W :]Je staat een beetje op die foto met de mijne.

Tip voor alle spotters....zien jullie een Duc Monster met Belgenplaat in het gezelschap van een aantal Japanse "racers", dan is dat een MF'er undercover :P *O* Kan dus gewoon opgetekend worden als spotje :Y

;( geen triple meer??
 
Spotje vandaag idv rond 09:00 uur Zuidplein Rotterdam:

Groen/witte kawasaki ??zx7r?? (kon het niet goed zien)
Bestuurder had een zwart met geel pak aan, grijs/zwarte tas op en een hele fleurige helm met weet ik veel wat voor kleuren :P

Je stond voor het stoplicht te wachten en ik zat in de bus naast je :+ Kon helaas geen foto maken, met dat ik mn tel te pakken had, kwam er een auto tussen ons in staan :P

Wie o wie?
:^

IDEM alleen kwam je dan zojuist retour rond 17:20

Is al de derde keer dat ik je op die route zie, je scheurt alleen te snel door de file heen om je kenteken te kunnen lezen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 2 spots op A20 hoek van holland -> gouda

Bij afrit richting den haag -> MP-JT-** ik stak me duim op nadat ik je inhaalde

En daarna nog MD-NS-** ik haald je in voor en zwaaide, jij stak je duim op

Ik reed een zwart-grijze gpz 500, rood zwart pak en een rugtas

Wie o wie ??
 
gistermiddag rond 16.45u op de ring Grunn, ik denk dat het Daantje was op zien dikke duuzend!
Eerst zat je wat vaag naar mijn nog vagere spotgebaar te kiekn, bij het stoplicht Hereweg werd het duidelijker... (ps mooie laarzen had je aan...)

haha, ja mn rode vans :p. Ik verstond er ook geen hol van, had muziek aan :P maar het was met wel duidelijk bij de hereweg idd.
 
net (rond 18:45) gespot door bmw met koffers in voorburg
je zwaaide ijverig, ik moest 2x kijken...
hallo~!
(ik reed diversion)
 
Vandaag 2 spots op A20 hoek van holland -> gouda

Bij afrit richting den haag -> MP-JT-** ik stak me duim op nadat ik je inhaalde

En daarna nog MD-NS-** ik haald je in voor en zwaaide, jij stak je duim op

Ik reed een zwart-grijze gpz 500, rood zwart pak en een rugtas

Wie o wie ??

Yes, yes, MD-NS-** was ik. :]
 
Laatst bewerkt:
Sta ik vandaag op m'n werk bij CXX hoofdkantoor in Hilversum gewoon pauze te puffen buiten, staat er een Triumph met clignoteurs op een vreemde plaats gemonteerd en oldschool spiegels aan het einde van de handlebars. Wie is de MF collega die ook collega is? (Ik maar denken dat ik de enige was....). Kenteken MN-xxxxx-65

foto-2.jpg
 
net (rond 18:45) gespot door bmw met koffers in voorburg
je zwaaide ijverig, ik moest 2x kijken...
hallo~!
(ik reed diversion)

That was me :W Tja ik had m'n oordoppen in en jij geloof ik een muziekje op :+ toch leuk een spotje na ellelange A4 file door de miezer :Y
Thanks voor de wederspot :W
 
jep ik had een muziekje op, wou je nick nog vragen maar de auto;s reden weer door..
maar :olá, en bedankt voor de zwaai!
That was me :W Tja ik had m'n oordoppen in en jij geloof ik een muziekje op :+ toch leuk een spotje na ellelange A4 file door de miezer :Y
Thanks voor de wederspot :W
 
Spotte iemand op de A4 richting A'dam, je reed op de afrit Leiderdorp toen ik je inhaalde. Ik gaf even extra gas en je keek op, waarop ik m'n been uitstak. Geen idee of je het doorhad.
 
Gespot A10 west- afslag A4.
MX-(geheim)-81
Je had een mooie rooie motor (die schijnen sneller te zijn) en een hanekam.
Ik in mn mooie lease clio, raampje naar beneden en gespot (nouja whatever ik ook deed, soort van peace teken ofzo, dacht dat het wel duidelijk was)
 
Gespot A10 west- afslag A4.
MX-(geheim)-81
Je had een mooie rooie motor (die schijnen sneller te zijn) en een hanekam.
Ik in mn mooie lease clio, raampje naar beneden en gespot (nouja whatever ik ook deed, soort van peace teken ofzo, dacht dat het wel duidelijk was)

Zal MasterTommy geweest zijn, rijden niet teveel hanekammen rond in A'dam ;)
 
zojuist rond 16.15u op de A12 vanuit Utrecht bij Gouda, net voor de splitsing DH/Rdam:

een motor met sticker, maar ik dacht in de snelheid dat er MM op de sticker stond en niet MF, kan dat?
Anyway: geel veiligheidshesje, en ik zag Bering staan, maar weet niet meer of dat op helm of hesje was.
Kenteken ML-ZH-**

:W
(ik stond in blikkie op 2e baan van links, en je kwam me rechts voorbij overigens, verwachtte je niet van die kant dus vandaar de vage omschrijvingen..)
Las laatst dat www.motormaatje.nl ook aan zulk soort stickers zat te denken. Wie weet :?
 
Westersingel in Leeuwarden

Honda Fireblade, geparkeerd langs de gracht.

Had hem al een tijdje niet gezien maar kennelijk mocht die weer naar buiten :+
 
Vanmorgen op de Haarlemmerweg bij afslag geuzenveld.

Een blauwe R6 (2006-2011 model) gespot met sticker vanaf het stoplicht vanuit halfweg ging je verder naar amsterdam. Je had een zwarte rugtas op je rug. Er stond ook een andere blauwe (dacht soes) vooraan het stoplicht, maar daar zat ik niet op. Ik kwam vanuit het industrieterrein.

Wie o wie was dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan