[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot.
Vanmorgen rond 8.00 bij het stoplicht ter hoogte van vv Ommoord om de A20 richting Hoek van
Holland op te gaan.
Je stond netjes tussen de auto's en ik reed tussen de auto's door naar voren.
Ik toeterde 2x snel achter elkaar. Geen idee wat voor motor of kenteken. Zag alleen de sticker en volgens mij een neon-gele helm.
Wie o wie
 
Vandaag 8:50 op de A12 ring Utrecht!

Vrolijk slingerend tussen de file door, een Honda :? toermotor met koffers enzo

Ik zat me te ergeren aan de file in blik :/
 
Gespot.
Vanmorgen rond 8.00 bij het stoplicht ter hoogte van vv Ommoord om de A20 richting Hoek van
Holland op te gaan.
Je stond netjes tussen de auto's en ik reed tussen de auto's door naar voren.
Ik toeterde 2x snel achter elkaar. Geen idee wat voor motor of kenteken. Zag alleen de sticker en volgens mij een neon-gele helm.
Wie o wie

Hoi,

Thanks voor de spot.

Zag toen je naar voren reed de MF sticker. Was inderdaad wel heel netjes, doe ik anders niet.

:W
 
Gespot gisteren om 14:00 op de a4 amsterdam richting den haag een ktm. Kenteken en type weet ik niet. Je kreeg iig ruzie met een zwart fiat busje. Heb tot de file bij splitsing a4, & a44 achter je gereden in blik.

Bij deze gespot!
 
16.28 meneer op trans-alp stond voor stoplicht vanaf ijtunnel.. En draaide de ring a10 op richting zaandam/coentunnel foto volgt
 
Vanochtend rond 9 uur vanaf Watertoren tot Mediapark in Hilversum een sticker voorbij zien komen. Motor met twee zijkoffers en berijder had een fluorgele rugzak.

Je passeerde mijn jeepje (met sticker) en reed bij het Mediapark door het nog-net-niet-groene-licht :P


:W

Het duurde vast niet lang voordat het lichtje groen werd :)
Het fietserslampje verderop gaat net een seconde eerder op groen.

Bedankt voor de spot! *O*
 
Ging me net een tikkie te snel, maar gespot vanuit m'n stilstaande/filerijdende koekblik:

Rond halfnegen in Hilversum, je draaide bij hotel Laapershoek van de rotonde af richting utrechtseweg.
Rode fiets, leek me een 600, felgeel hesje zwarte broek en zwarte helm. In de spiegel viel me nog net je stickertje op :W

Klinkt wel alsof ik dat ben. Rond die tijd doe ik mijn vaste ritje richting werk... ;)
 
Rond uurtje of 4 in de middag TrademarkRWin (®win ;) ) zijn fiets weer gespot, op de gebruikelijke plek. Als je de briefjes zat begint te worden, moet je het laten weten hoor, zal ik er nog meer achter laten :+

Verder gespot:
MZ-NV-Dizuurstof of een bekende telefoon provider op de N232 (Burgemeester A. Colijnweg, parallel aan de A9) richting Schiphol. Jij sloeg af richting het Amsterdamse bos bij de rotonde en droeg een Restyle (zwart) jack. Ik zat in het busje wat je aan zag stormen en voor je naar rechts ging. Kon je daarna wel goed de gang er in houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Gespot Suzuki(?) om 19:00 in Amsterdam, panamalaan, je reed in textiel, motor had een donkere koplamp en dubbele pijp. Je stond achter ons (achter op de auto staat jj computers, Opel Astra, zwart) bij de stoplichten. Aan het eind van de panamalaan ging jij links.

Gespot!
 

Plaats: A9 terhoogtr van de Akermaat
Datum: 19-11-2011
Chicky op groene Kawa, zwart pak en helm. Er achter iemand met een honda pan ofzo
 
gespot kleine zwarte honda (weet type zo niet)
gespot op het ROCA12 ede (techniek kant)
volgens mij wouden ze jou ook op de rollerbank zetten een poosje terug...
 
Omstreeks 14:30 uur een Honda CBR600F op de Terbregseweg.

Voor je reed ook iemand op een CBR, maar daar kon ik in de spiegel geen sticker zien.

Je/jullie reden richting de Molenlaan.

:W
 
gespot gister rond 16:30 op de loosduinse weg in den haag, ik floot (jij keek) maar reed door naar je huis denk ik ..




suzuki SV 1000S
 
gespot:

Waar: ruwaard van putten zkh.
Wie: raisk :)
Want: allebei net papa geworden en de vrouwtjes zijn overburen qua kamers.

Gefeli Raisk met je kleine man, Mike!

Miss tot morgen! Ik ben er weer om 08.00 uur :P

2e spot
Waar: ruwaard van putten zkh.
Wie: .........
Wat: een blauwe renault megane station, met sticker op de nummerplaat.
Betreft het nieuwe model.

Wie ohw wie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan