[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net rond 10 uur bij t VU Amsterdam, zilveren Honda VFR, kenteken beginnend met MN.
Je ging er in bij Nijenburg of Kronenburg..
Reed vanaf 't VU tot daar achter je, ik heb nog geen MF stickert.
 
Laatst bewerkt:
Gespot denk ik: 1200gs adventure met 3 delig kofferset. Op de A4 vlak bij schiphol richting leiden bij dat brug restaurant ongeveer. 12:00.

Ik reed de andere kant op maarja tja mooie motor kijk ik toch altijd even en toen dacht ik 2 blauwe vakjes te zien :Y Ik zat op me fazer :Y. Was wel lekkere temperatuur om te rijden vandaag trouwens.
 
Om kwart voor zes vertrok er uit de parkeergarage onder de poli van het VUmc een motor met zijkoffers. Berijder had een pak + helm met grijze vlakken. Ik spotte je vanuit Marion. :W
 
Helmond Kasteeltraverse, rond 12.30 uur, donkerbvlauwe (sport ?)motor (kon zo gauw niet zien welk merk, ik zat in een touringcar) Kenteken MT RF ... Je reed tussen de rijen door naar het stoplicht.
 
yamaha fazer mh x 07 op schiphol motorparking:) zojuist gespot... wordt wel tijd dat je je ketting ff gaat onderhouden... Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Vanavond gespot rond 17.00/17.15 uur A9 vlak voor A1 richting Amersfoort een groene naked bike. En meer zag ik niet. Denk dat diegene zich wel herkent...
 
Vanavond gespot rond 17.00/17.15 uur A9 vlak voor A1 richting Amersfoort een groene naked bike. En meer zag ik niet. Denk dat diegene zich wel herkent...

Haai :W

Ik heb achter je gereden tot en met de A6 afrit 6 hoor 8-)
Af en toe ging jij harder maar door het verkeer kwam ik elke keer weer achter je.
 
Dat zal ik wel zijn geweest :Y. Ik zou niet weten wat er met me ketting mis is? Hij staat strak genoeg( naar mijn weten) en hij is vet?
denk het wel:) vond hem dr nogal droog uitzien.de ketting dan he;) Maar kan t natuurlijk verkeerd gezien hebben,wel makkelijk parkeren daar btw:)
 
Straks op de uitvaart van Mart, (JunkieXL) een hoop heren en dames die de stoet kwamen rijden.

Hulde aan de organisatie en de heren van het Korps Brabant-Noord, en prachtig dat deze échte Kawaman ten ruste is gelegd in een Kawagroene kist met 'Kawasaki' van voor tot achter op de zijkant.
Stiekem had ik dat al verwacht. ;)
 
Om kwart voor zes vertrok er uit de parkeergarage onder de poli van het VUmc een motor met zijkoffers. Berijder had een pak + helm met grijze vlakken. Ik spotte je vanuit Marion. :W

Denk dat ik dat was, tijdstip klopt wel ongeveer .
Blauwe BMW F800ST
 
Net op de Statenlaan Den Haag, kruispunt Frederik Hendriklaan:

Zwarte oudere naked (leek Suzuki), ik kon niet lezen wat er op je tank stond. Berijder met pothelm, kenteken MJ-06-**.
:W
 
Zojuist terug van een stukje :] waar ik op de afslag van de N44 naar N14 een blauwe motor spotte met een bestuurder die een blauw zwarte jas droeg. Je reed samen met een BMW en geloof dat je het leuk vond dat ik je spotte.

Wie oh wie? :W
 
Trouwens, zag ik het nou goed dat die meneer die gisteren rond 1600 op de Oostweg, in de buurt van HvW , Zoetermeer zo vrolijk naar mij zwaaide (Zwarte Vstrom en Geel hesje) , ook een MF sticker had? Ik dacht zoiets te zien in m'n spiegels.
 
Vanmiddag om een uur of 5 een motor +stikker met pech op de A15 nabij Echteld.
Zag de oprijwagen er al bij staan.

Bij deze gespot.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan