[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat: Grijze Transalp met koffers
Waar: A16
Wanneer: 14:55 ongeveer
Hoe: Je zat op de middenbaan, ik haalde je in en toeterde+zwaaide ff. Daarna kwam je nog even achter me aan.

Het weer zat niet mee he :W
Dat was ik! Kwam terug van weekendje kramperen in Frankrijk. Probeerde je nog bij te houden, maar 140 zit er niet in met volle bepakking -O-
 
Vanmiddag gespot bij motozoom utrecht:
heb nog n briefje onder de tankdop gedaan..
full
 
Groepje van 4. Waarvan 1 met duo.
Achterste rijder (BMW K1200R Geel/antraciet)
Eindhoven - Breda thv Wilhelminakanaal Rond 16.15
Volgende keer niet meer snijden ;) ja dat was ik dus :+

Mijn vriendin zat te gebaren dat je gespot bent. Kon wel enigszins overkomen als bedreiging _O-
 
Groepje van 4. Waarvan 1 met duo.
Achterste rijder (BMW K1200R Geel/antraciet)
Eindhoven - Breda thv Wilhelminakanaal Rond 16.15
Volgende keer niet meer snijden ;) ja dat was ik dus :+

Mijn vriendin zat te gebaren dat je gespot bent. Kon wel enigszins overkomen als bedreiging _O-

:^ Ik gebaarde dat ik je had gezien, maar gezien de situatie
kon het ook overkomen als 'ik hou je in de gaten' :+

Anyway je bent gespot dus :P
 
Laatst bewerkt:
Tip: de volgende keer dat je merkt dat een besnorde Herr-BMW-Motorradfahrer je consequent bijhoudt... misschien eventjes stoppen en een half uurtje ergens koffie gaan drinken tot-ie weg is, liefst voordat-ie bij de eerstvolgende kruising vriendelijk naar je staat te zwaaien ("zet U 'em daar maar even neer, U bent gespot...") |(

Gespot :W
Ja, nou ja :/ dit was pas mijn tweede ervaring met zo'n soort BMW-ding achter me... De eerste keer (b)leek het ook niet nodig om een schuilplaats te zoeken. :N
 
Laatst bewerkt:
haha, mooi! Had nog n boterham zakje opgevist, voor de regen ;) Voor als jij het was: thanks voor de goede service! :)

Zou best kunnen, was best druk vandaag. En zo niet; namens mijn collega's dan graag gedaan :) Was jij ook met de motor? Heb geen MF sticker gezien vandaag
 
Gespot:

Waar: A28 hm 21.2
Wat: Kwaki Ninja kleur groen.

Even later stond de bestuurder toevallig ook bij het Shell tankstation op de A28.
Helaas nadat ik hem had aangesproken / gespot had gezegd, had die geen idee waar ik het over had.
 
Vanochtend 10:15 op de A12 Utrecht-->Den Haag, ergens bij Woerden (?) waar de matrixborden op 90 stonden, daardoor kon ik je inhalen....

Een motor ( :Y ) MT-FR of zo. Topkoffer, allroad model? Je kwam met een aardig gangetje aan (140, nog redelijk netjes) en toen je mij voorbijreed (groen koekblikje, met sticker, maar ja, regen, dus ik kan me voorstellen dat je het niet zag) gooide ik mijn auto achter je op de rijstrook en probeerde je plankgas bij te houden. Die man in zijn dikke audi achter me vond het niet leuk....

Foto geprobeerd te maken, dit is het beste exemplaar:
IMAG05571.jpg


Herkent iemand zich tussen de regendruppels door?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen op de A6, A1 en A10 een eind opgereden met
de bekende blauwe 1200RT.
Tegen 08:00 was dat zo ongeveer geloof ik.
(Ik ben alweer je nick vergeten...)

Wobbert that is :)
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond half 9, A1 in de file richting Amsterdam.

Een zwart/grijze CBR600/GSX650F achtige motor met passagier. Ik kon het niet goed zien want ik kon wel doorrijden ;)

Ik reed op de wisselstrook, dus zal niet gezien zijn denk ik.
 
Vanmorgen op de A6, A1 en A10 een eind opgereden met
de bekende blauwe 1200RT.
Tegen 08:00 was dat zo ongeveer geloof ik.
(Ik ben alweer je nick vergeten...)

Wobbert that is :)

Helemaal goed! Ik herkende de blauwe 800 ook al...... *O*

Nou ben ik van de weg gehaald wegens te hard tussen de file doorrijden, maar jij zou ook een goeie kandidaat zijn zeg!! En dat nog wel met passagier ook...... Vond het heftig om te zien....
 
zwarte kawasaki er-6 gespot in leiden op de rooseveltstraat( vlakbij huurmaat),niet op het kenteken gelet.
volgens mij staat deze er wel vaker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan