[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
was inderdaad een streetfighter :Y

dan is het die van joshi...

joshi76s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bijna net zoals poster hierboven mij; door mn vriend (ook goed opgevoed :+)

Suzuki GSF 650 (volgens het rdw bestand, je was te snel weg), in de kleuren wit. Jij zelf droeg een Arlenness textielen pak. Volgens vriendlief maakte je motor het geluid; *Mwaaaaaaap* bij wegrijden. Misschien herken je jezelf erin _O- Zal bij afslag hoofddorp zijn geweest, iets voor 8:00.

Incl fotospot:

[afbeelding]


als ik het me vanmorgen goed kan herinneren, reed je in een opel? op de afslag van de snelweg ging ik tussendoor, waarna je bij volgende stoplicht achter me kwam.

enneuh....mn uitlaat maakt meer een geluid van broempoempoepoempoe :]

thanks! mn eerste fotospot!! *O*

is trouwens leer... ;)
 
Laatst bewerkt:
klokje in de bmw stond op 06:38h toen ik uitvoegde van de A1, via het klaverblad naar de A28 en jij mij op een racerachtige inhaalde, juist om op de A1 in te gaan voegen. Knooppunt Hoevelaken, jij richting Amsterdam.
 
Net om 12.55u gespot. Een Suzuki GSX?. Wit, met blauw en rood. Jij had zelf een pak aan en een helm met geblindeerd vizier.

Je reed over het Eekhoornveld in Zwolle-zuid. Ik liep met mijn hondje links van jou.

Ik wou "gespot" roepen, maar je trok alweer op en ik kan niet harder schreeuwen dan jou'n demper :N
 
GESPOT!

Vanmorgen rond de klok van 9.
Een groene kawa op de brienenoord burg. Je reed op de rechterkant van de brug ter hoogte van afslag centrum. En je was druk aan het gebaren naar een zwart klein autootje!
 
Vandaag op de KPL van Oudh. kazerne in Hilversum een CBR.
Je weet dat je gespot bent, aangezien dat duidelijk op het a4tje, wat nu op je zadel ligt, staat ;) :W
 
Een minuut geleden 2 motoren op de Kinkerstraat in Amsterdam... De voorste was rood/wit/zwart en de achterste leek me een blauw witte gixxer (ouder model) . Ik zat in de tram, dus t was in een flits, maar zag de 2 stickers vrij goed.
 
Vanmorgen rond 8:00 bij Soesterberg een Suzuki bandit 1250 met duopassagier en topkoffer.
Je ging de A28 op richting Utrecht :W
 
Welke lieftallige dame spotte ik zo rond 1700u op de a2? jij ging de a9 op en ik bleef de a2 volgen.

ik meen dat het om een suzuki ging hij was iig wit met een paars zadel. (moet maar eens verder kijken dan alleen, hey sticker!)

1x zwaaide je lief volgens mij begreep je het alleen niet. 2x met het clipboard leek me duidelijk ;-).

bij deze dus nogmaals gespot!
Groet van de grijze megane
 
Welke lieftallige dame spotte ik zo rond 1700u op de a2? jij ging de a9 op en ik bleef de a2 volgen.

ik meen dat het om een suzuki ging hij was iig wit met een paars zadel. (moet maar eens verder kijken dan alleen, hey sticker!)

1x zwaaide je lief volgens mij begreep je het alleen niet. 2x met het clipboard leek me duidelijk ;-).

bij deze dus nogmaals gespot!
Groet van de grijze megane

JA!! Dat was ik! :) Dit was mijn eerste ritje weer sinds paar maanden.
Het kwartje viel nog niet echt in eerste instantie. _O-
Paar tellen later snapte ik je wel, daarom stak ik m'n duim op (traag kwartje) ;)

In ieder geval ben je teruggespot!! :W
 
Laatst bewerkt:
Vanavond op de A1 langs Apeldoorn. Een mfer op een rode motor die volgens mij volgas, plat op de tank @ 140 reed :P Ik knipperde nog!
 
Vandaag op de KPL van Oudh. kazerne in Hilversum een CBR.
Je weet dat je gespot bent, aangezien dat duidelijk op het a4tje, wat nu op je zadel ligt, staat ;) :W

Jaaa dat was ik, stond eerst wel ff raar te kijken dat er een briefje op me motor lag, in eerste instantie dacht ik dat de beveiliging een geintje had uitgehaald.
werk je op de KVOK?

:W
 
Zonet om 7:15 Bij Arnhem velperbroekcircuit/ijsseloordweg
Gele VFR
Berijder met geel hesje.

Gisteren om 7:30 zag ik je ook al, maar toen een stukje verder bij het Gelredome. :W
 
Vanmorgen om 06:30uur gespot bij Shell A4 Ruygen hoek richting Schiphol. Riep nog tegen je gespot. Ik reed in de blauwe Mondeo Station. Volgens mij had je niet helemaal door waar t over ging...
 
Gisteren tussen 19.00 en 19.30 volgens mij.
De MX-18-** - Zwarte bandit 1200 bij de AH Rotterdam Ommoord.

Een terug gespot van mijn kant, aangezien mijn fiets er stond toen je aankwam en je
mij niet te missen gespot hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan