[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd zou kunnen, maar dan zwart geel regenpak met grijze pletterpet, maar Fazer, neuh, Viffer :] .


Hoestie nou Mars?

Trouwens niets gespot of zo gister. :?
Ingeblikt?

Type kon ik niet zien, was te verbaasd dat je juist tussen die rijen door ging...
Maar eh, weet niet of jij het wel was hoor.

Gisterochtend waren we best op tijd, en hoe vroeger ik rijd, hoe minder MF-ers
ik spot. Nee, met de auto naar Amsterdam is nog steeds niet fijn,
dus laten we maar. (Parkeerleed is groot bij ons werk.)

Verder alles OK hier.
Misschien eens even via PM of mail verder babbelen!
 
Blauwe SV met mf sticker gespot, geparkeerd bij de VU in Amsterdam :P ongeveer een uurtje geleden :)
 
welke geluksvogels krijgen vandaag hun ducati weer terug?
Vanmiddag bij Scarpamoto in Barendrecht gespot, Ome Piet was net bezig de motoren in de bus te plaatsen.
full

full

:W
 
Zojuist kenteken MR-72-DN gespot, een yammie op die geparkeerd stond op de ebrostraat in Spijkenisse met een MF sticker
 
Ojuist op de A16 net n de va Brienenoordbrug, je zat een tijdje achter mij, en haalde me in, en je wees nog naar je nummerbord...

Een rood, wit blauwe sport/tour fiets, kon niet zien welke.

Ik rij op een zwarte gs.
 
Gespot, Motormuis in tilburg (rond 17:15 uur) (je sloeg af bij Westpoint naar rechts)
Kleur motor (weet geen merk/type) was zwart met ik geloof de middelste letters ZN op je nummerbord

Ikzelf reed op een Kawa Z750
 
Wobbert (verassing :+ ) gespot met zn motor geparkeerd voor de werkplaatsdeur bij HM te lijnden. 2010 modelletje, oude was niet meer te redden?
 
Een blauwe Suzuki gespot in PELIKAANHOF, LEIDEN onder het huizencomplex wat daar staat.
Omstreeks 15:15 vandaag 25-04-2012

Kenteken wel opgeschreven, maar boekje ligt op mn werk nog. Er stond in ieder geval een Kawasaki GPZ bij. Al zal die niet meer rijden gezien de verregaande staat van ontbinding. Ding staat er echt al zes maanden en lijkt niet gebruikt te zijn.
 
vandaag gespot een zwarte kawa . in zaandam rond 14 50 op de provinciale weg en ging de hoge dijk op bij de benzine pomp
 
vandaag ook gespot om 15oouur in zaandam vanaf bernard brug richting rotonde. motor niet bekend alleen zijn plaat met sticker gezien
 
Ik ben zelf gespot door iemand (buurtgenoot?) op een Yamaha FJR1300 met driedelige kofferset.

Samen opgereden over A2 van Amsterdam tot Utrecht en de wijk in.

Je gebaarde nog naar een rode VFR die ons passeerde, maar wat je hem duidelijk probeerde te maken was mij onduidelijk?
 
vanochtend rond 8.30 einde afslag N201 (kruisweg) van de weg getoeterd door Roy in zun groene truck!
En ik maar denken ' wat moet tie nou?' :+
:W

:W

Haha, en ik maar denken wanneer kijkt die koppige pipo nu eens om?
Heb nog een fotootje gemaakt van toen je linksaf voorgesorteerd stond bij het volgende verkeerslicht, maar die staat nog op de camera en ligt nog in de truck. Daar waar jij links ging ben ik rechts gegaan, daar zit Verduyn. Moest even koppelen aan de zaak ;)
 
Wobbert (verassing :+ ) gespot met zn motor geparkeerd voor de werkplaatsdeur bij HM te lijnden. 2010 modelletje, oude was niet meer te redden?

Dacht als ik in de pauze ga kom ik je misschien buiten nog wel tegen... roken ofzo...
Nope, economisch total loss. Was bij HM om te kijken of er nog op korte termijn een plekkie in de werkplaats vrij was voor een 30K beurt, maar helaas pas 2de week mei.....
:W
 
Dacht als ik in de pauze ga kom ik je misschien buiten nog wel tegen... roken ofzo...
Nope, economisch total loss. Was bij HM om te kijken of er nog op korte termijn een plekkie in de werkplaats vrij was voor een 30K beurt, maar helaas pas 2de week mei.....
:W

Had pauze maar was boven aan het eten. :)
 
Schiphol
Woensdag rond 12.15
Een fazer met topkoffer
Met --XX-- in de plaat.
Ik stond een rij verder geparkeerd.
 
Zit je daar nog steeds Sandberg?

Yep :Y

Had jou laatst (paar weken terug alweer) ook gespot na je werk richting de Ring, maar daar had je niet op gereageerd. :N

Nog een klein maandje ofzo en dan ben ik weer in het bezit van een rijdende (geheel vernieuwde) fiets (na m'n "hoge kantje" op CPZ), en dus weer spotbaar.

:W
 
Ojuist op de A16 net n de va Brienenoordbrug, je zat een tijdje achter mij, en haalde me in, en je wees nog naar je nummerbord...

Een rood, wit blauwe sport/tour fiets, kon niet zien welke.

Ik rij op een zwarte gs.


Yes dat wat ik. Was lekker winderig ofniet?
Ik dacht laat ik maar naar met kenteken wijzen dan is het duidelijk en zag nog in me spiegel dat je het door had!
Lijkt me trouwens wel een ideale woonwerk fiets die je hebt. Lekker ontspannen!
 
Autospot!

Rode Seat @ rotterdamse weg in Ridderkerk.
Je reed voorbij toen ik in de bus zat bij de sportlaan, zag alleen je sticker.
Daarna reed de bus jou weer voorbij, maar je stond naast een vrachtwagen, waardoor ik je auto-merk nog niet kon zien :')
Vervolgens stond de bus vlak voor het viaduct over de rijksweg stil en je kwam weer voorbij rijden, toen zag ik dat het een seat was :+ Zaten 2 mannen/jongens in de auto, bijrijder keek mij aan van "wat kijk je nou!". :')
Jij ging verder richting keizerswaard, rotterdam.. mijn bus ging richting brienenoordbrug :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan