[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blauwe motor (fazer?) met topkoffer, volgens mij had je ook een blauwe helm. Ongeveer om 16:15 op de Hogeweg richting de A28. Je stond stil voor het stoplicht terhoogte van Schuilenburg in Amersfoort. :W
 
Zojuist gespot op de a28 tussen zwolle enassen. Een gele R1 met een geel pak..
Ik zat in t koekblik..
Heb nog een foto. Alleen geen mogelijkheid om t te uploaden vanaf mb mobiel...
 
Groene kawasaki bij motozoom in utrecht. riep nog gespot waarna ik een "haaa" terugkreeg :+ .
stond ook nog een rode honda als ik me niet vergis. Was er zo rond een uur of 3.
 
Groene kawasaki bij motozoom in utrecht. riep nog gespot waarna ik een "haaa" terugkreeg :+ .
stond ook nog een rode honda als ik me niet vergis. Was er zo rond een uur of 3.

Die rode Honda is van mij. De groene Kwak is vn Rocket Ron.

Ik heb geen andere MF ers gezien volgens mij

Thnx voor de spot
 
GESPOT

Vanmiddag om ongeveer 17.55 op de A9 richting Alkmaar een zwart/rode allroad motor.
Met sticker, jou kenteken MB-TX-** als ik het goed heb, lekker in de regen je ging mij voorbij, ik jou later weer en maakte het spotgebaar *O*
Later in de bocht bij de westftiese brug ging je staan op je stepjes de bocht door :]
 
Laatst bewerkt:
2 spotjes vandaag bij Harry Meijer BMW in Liijnden

Rond 3 uur een CBR600RR rood/zwart, kenteken MT-LV-##

En een uurtje oid later Erwin (?) op zijn K1600GTL.

Raakte je nou het paaltje met je koffer bij het wegrijden, of was dat je ABS dat erin schoot?

:W
 
Laatst bewerkt:
Even na 16:00u een MF'er gespot op de Europalaan in Utrecht., thv Westravenl. Je xtond naast een Duitse tourbuffel en gibg volgrns mij de A12 ri het westen op.

Ik zat achterin de pendelbus vanaf het Thomas Treinweekend in het spoorwegmuseum, dus je hebt mij ws niet gezien :P
 
®win, dus ...

... en nee hoor, 't ging strak tussen de paaltjes door ;) en voor zover ik weet gaf 't ABS ook geen krimp.


Teruggespot :W (alleen jij zonder motor)

Krijg het symbooltje niet tevoorschijn getoverd. :)

Motor staat altijd op de andere parkeerplaats (aan de achterkant).
 
Ik heb dit moment uitzicht op een blauw caponord die voor mijn fazer geparkeerd staat, hotel cocobane in coo, belgie. Er ligt een briefje onder je tankdop te wachten.
 
Vandaag zaterdag 19 mei op het Leidseplein te Amsterdam een rode Suzuki GSF 600 Bandit met kenteken MT-83- je stond geparkeerd t.o.v. de ABN.
 
Zojuist gespot op de a28 tussen zwolle en assen. Een gele R1 met een geel pak..
Ik zat in t koekblik..
Heb nog een foto. Alleen geen mogelijkheid om t te uploaden vanaf mb mobiel...

oh ja, plaatje posten:
IMAG0103.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben er vrij zeker van dat ik gistermiddag gespot ben, zo rond een uur of 2.
Een grote groep MFers reed namelijk langs mij, waarvan er 1 toerde en naar mijn kentekenplaat wees. Zelf lag ik even lekker met mijn vriendin in het zonnetje te genieten bij de Beatrixsluis langs de lekdijk (vlak voor Nieuwegein).
De motor was een zwarte DL650 (V-strom)
Wie heeft mij gespot? :+

Ik heb je wss wel zien liggen daar, maar heb je niet gespot :+ . Toevallig een luide R6 langs zien komen? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan