[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
any other details?
Uhm.... hij of zij reed harder dan ik in mijn koekblik, terwijl ik toch ook al iets boven de maximum snelheid zat. Ging in ieder geval nog een stuk door richting A'dam, maar hoeveer weet ik niet :N

Van de motor geen andere details, van de berijder nog minder. Geloof ik wel een helm met wat kleurtjes erin.
 
Uhm.... hij of zij reed harder dan ik in mijn koekblik, terwijl ik toch ook al iets boven de maximum snelheid zat. Ging in ieder geval nog een stuk door richting A'dam, maar hoeveer weet ik niet :N

Van de motor geen andere details, van de berijder nog minder. Geloof ik wel een helm met wat kleurtjes erin.

hm nou zolang er geen dreads onder de helm uitkwamen zal ik het niet geweest zijn. Hoewel dat harder rijden dan menigeen dan wel weer overeenkomstig is :P
 
Gisteren om 18:10 op de a10 richting Utrecht kenteken mb-zs-** een racer kon zo niet zien welke merk/type, stond in de file met het koekblik net voor dat ongeluk
 
Ik lag net te chillen op de dijk vlakbij Uitdam toen er een groep motoren voorbij kwam.
de achterste was er een met sticker. Een blauw/witte Suzuki GSX.
De zwart/zilveren Busa onderaan de dijk is van mij.

Gespot :W
weer gespot :W, hoorde trouwens niet bij de groep :Z
 
Vanmorgen rond 7.30 uur op de A12 Arnhem richting Utrecht tussen Veenendaal en Driebergen een Suzuki Bandit MY-12-TY. Je reed eventjes achter mij in de file, voorbij de file haalde je me , groette ik je in en zag ik je sticker. Ik had een gele jas aan en een gele helm op.
 
Hmmm, al weer van gisteren, maar twee spotjes:

Rond 15:15 uur, op de N44, vanaf de N14 naar Wassenaar. Een motor, MT-VZ-xx, je kwam bij het Van der Valk-hotel naast mij in de strook voor rechtsaf, en ging daarna in een vlot tempo de N44 op.

's Avonds rond 18:15, op de kruising N14 - Prins Bernhardlaan in Leidschendam. Een motor met MF-stickert (sorry, het is echt ongeloveloos hoe snel ik vergeet wat je reed. Ik had me nog zo voorgenomen het te gaan onthouden). Jij reed van de Noordsingel de Prins Bernhardlaan op. Ik stond aan jouw rechterhand voor het verkeerslicht, en kwam door een bepaalde lamheid in m'n hoofd niet verder dan een gemoedelijk knikje jouw kant op. Jij kon door het optrekken niet meer doen dan terugknikken (misschien knikte jij zelfs wel heen, en ik terug).

Beide gevallen een rode BMW K100 RS met duopagasier, beide met fluo-accenten in de jas...
 
Vanochtend gespot, rond kwart voor negen, een zilvergrijze motor met zwart-grijsgeklede berijder. Fluo hesje met zwarte rugtas. Waar: afslag A10 -> Amstelveense weg, richting stadionplein. Als je dezelfde bent die ik vorige week aan 't eind vd werkdag spotte, dan draag je een systeemhelm. Ik zat beide keren op de trapfiets te wachten tot 't licht op groen zou springen. :W
 
Op Schiphol.

schipholscootkopie.jpg


Ik zet hem meestal aan de overkant bij de ingang van de security controle of onder dat overdekte stuk.
 
Laatst bewerkt:
net om 4:00 pm gespot in winschoten, je reed op de straat de Venne (je reed eerder ook langs, maar toen de andere kant op)
iemand op een ouder model motor, met felle kleuren.
ik kon het merk niet zien omdat je te snel reed, maar ik dacht een Honda CBR

bij deze Gespot :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan