[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan ik goed geweest zijn bij de uit tocht naar huis om van het terrein af te komen in de motor file rood / zwarte TRX 850 met superpoles.
ik gaf de persoon in kwestie nog een hand. ( zwarte 500cc motor meen ik )

verder heeeeeulll veul mf spots vandaag van en naar de TT assen en op het parkeer terrein.

de gespot groeten van ome biglift
Klopt :W
 
Parkeerplaats tt assen stond een zwarte r1 naast me geparkeerd (matzwarte duc monster). Gespot :P
 
Zojuist op het Damrak; wel heel makkelijk als je al weet dat er daar regelmatig 1 staat... :+
0dca77e8.jpg
 
Gisteren 2maal een zx6 gespot bij de TT, 1 op de heenweg en 1op de terugweg bij de zuidlus.
heb bij alletwee geroepen en gewezen naar mijn sticker.
 
vanmorgen rond 12.00 uur bij de hefbrug van Boskoop stonden een Ducati Monster en vermoed ik een ktm :? (die laatste weet ik niet zeker)
Jullie volgende mij tot in Zwammerdam.
Bij het nieuwe stoplichten punt van de N11 stonden we nog naast elkaar.

bij deze :W

:W
 
Vandaag rond 13:00 een groene Kawa zx9? gespot in Alblasserdam.
Ik reed in mijn koekblik en zwaaide nog.
 
Laatst bewerkt:
Gespot: Zwarte Yamaha Thundercat. Rond 20:30 - 21:00 bij Capelle a/d Ijssel. Draaide samen met mij (GSXR1000) de A20 op en sloegen af bij R'Dam centrum Daarna niet meer gezien ;)

Eindelijk een keer gespot *D ...
Ik ben na de afslag Centrum linksaf gegaan richting Overschie, trouwens geen sticker bij jou gezien.. slecht gekeken of zat hij er niet op??
 
Een blonde dame tijdens de TT-Nightride (vrijdag 29 juni) op een Suzuki V-Strom (zwarte). Volgens mij een 650, maar zou ook een 1000 kunnen zijn :o .
 
Vanmorgen uurtje of half 12 hele groep Harleys door Weesp heen. Je viel op omdat je volgens mij de eenige op een supersport was. Signalementen: witte Suzuki GsXR600/750 :? Wit/zwart pak + systeem helm. Heb nog tijdje achter jullie gereden totdat de hele groep aam de kant ging, denk wachtend op de rest van de groep.
 
Laatst bewerkt:
Net gespot, dame op een zwarte Z750 (2007 was volgens mij alu gekleurd blok) achteraan een klein groepje, zwanenburgerdijk afslaand naar halfweg over de brug.

Stond even achter jullie op een zwarte Z1000SX, ik kon zo gauw niet zien of er nog andere met sticker waren. :W
 
Rond 'n uur of 17:20 op de A12 ri. Arnhem thv afslag Bunnik. Een wat oudere, matzwarte (?) motor met een berijdster met blonde staart en rood pak.


Ik reed op de tweede baan op m'n motor, moest helaas met de file meerijden omdat de Peugeot achter me bij mij hoorde :)


Dat was ik :W
Heb je sticker niet gezien, maar zag daar wel een motorrijder met rode(?) helm tussen de auto's, wederspotje :)
 
Vandaag bij de TT in Assen een Witte triumph Speed triple met Arrows toen we weg gingen van het terrein ik stond naast je en had het even gemeld :W
Ik was die gene op de Blauw/witte Gsxr.

:W
Ikke was degene met de witte speed triple :Y Zag jou en je maat al een tijdje :P
Voor ons zat het groeppie van Poikie nog...
 
Dat kan ik goed geweest zijn bij de uit tocht naar huis om van het terrein af te komen in de motor file rood / zwarte TRX 850 met superpoles.
ik gaf de persoon in kwestie nog een hand. ( zwarte 500cc motor meen ik )

verder heeeeeulll veul mf spots vandaag van en naar de TT assen en op het parkeer terrein.

de gespot groeten van ome biglift
Yup dan heb ik jou ook gespot, je ging schuin voor me langs richting die andere voor een handje :P

Had ik even geen zin in, tijdens de warmte pffft gaar als een koekie...

en :W

Mooie fiets trouwens BlueAngels :Y
 
ong 30min geleden een zwarte yamaha (fazer?) met bijrijder.
Beide moetsen we oprit s104 hebben.
k ging de a10 op en jij ging richting bos en lommer.

bij deze gespot!
 
Vanmiddag gespot bij Motozoom Apeldoorn rond 14.00 (wij stonden bijna naast je met een Blauwe Diversion en Blauw/witte Gladius)

Gespot%202012-07-01%2014.11.41.jpg


:W Oxi en Zen_78

ps. Je mist een spiegel :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan