[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag bij de TT in Assen een Witte triumph Speed triple met Arrows toen we weg gingen van het terrein ik stond naast je en had het even gemeld :W
Ik was die gene op de Blauw/witte Gsxr.

Ook een rode motor die stond achter mij jij sprak maat van me aan en zei gespot tegen hem :W

Blauwe SV 1000 op de A28 je reed ons voorbij op de terugweg.

En deze 2 op de foto gezet :W

[~[url="http://img10.imageshack.us/img10/817/20120630091646.jpg"]afbeelding~][/URL]



Rond kwart voor 9 volgensmij was het. Ook nog een Yamaha Thunderrace gespot in Purmerend je motor stond bij de ingang van de koemarkt :W

Beetje laat, maar dat waren Wixje (gsxr), Ik (zx10r) en ManonG (zx6r)

:W
 
Vanmiddag gespot bij Motozoom Apeldoorn rond 14.00 (wij stonden bijna naast je met een Blauwe Diversion en Blauw/witte Gladius)

[afbeelding]

:W Oxi en Zen_78

ps. Je mist een spiegel :+

Hey that's me :z

Wellicht hebben we elkaar binnen even gezien. ;) Was jij met het MF shirt aan ? (oxi ofzo :+ ) Zo ja, dan stond ik later dus bij jullie bij de kassa :9

PS: Ik was daar voor nieuwe stuurgewichten met M8 bout voor me barendspiegels
(Iets te enthousiast hem eraf gehaald en te lui om terug te zetten :') )
 
niemand een Aprilia SXV gespot zaterdagmiddag/in de namiddag op de parkeerplaats/tankstation 'haerst' bij Zwolle? :+

of is niemand van de TT gangers hier dáár gestopt? :=
 
Yup dan heb ik jou ook gespot, je ging schuin voor me langs richting die andere voor een handje :P

Had ik even geen zin in, tijdens de warmte pffft gaar als een koekie...

en :W

Mooie fiets trouwens BlueAngels :Y

ja ik was ook erg gaar. vandaag ( zondag ) zowat de hele dag liggen ronken... ZZZZzzzzz... ben ook geen 20 meer merk ik wel.

onderweg heen en terug ook veel mf ers gezien maar niet altijd kans om effe gedag te zeggen want het was erg druk op de weg en effe flink aan het gas hangen was er niet bij gezien de witte boorden CJIB dieven uit Leeuwarden die overal stonden.
 
ja ik was ook erg gaar. vandaag ( zondag ) zowat de hele dag liggen ronken... ZZZZzzzzz... ben ook geen 20 meer merk ik wel.

onderweg heen en terug ook veel mf ers gezien maar niet altijd kans om effe gedag te zeggen want het was erg druk op de weg en effe flink aan het gas hangen was er niet bij gezien de witte boorden CJIB dieven uit Leeuwarden die overal stonden.

Mijn trx is een beetje mijn troetel fietsje... jammer dat ze daarvan geen nieuw model uitbrengen dit ding trekt als een beer met een dikke zware 2 cilinder roffel.
 
Yup dan heb ik jou ook gespot, je ging schuin voor me langs richting die andere voor een handje :P

Had ik even geen zin in, tijdens de warmte pffft gaar als een koekie...

en :W

Mooie fiets trouwens BlueAngels :Y
Tnx die van jou is ook niet verkeerd *D
Als ik ooit naked zou nemen zou het wel zoiets worden.
 
Hey that's me :z

Wellicht hebben we elkaar binnen even gezien. ;) Was jij met het MF shirt aan ? (oxi ofzo :+ ) Zo ja, dan stond ik later dus bij jullie bij de kassa :9

PS: Ik was daar voor nieuwe stuurgewichten met M8 bout voor me barendspiegels
(Iets te enthousiast hem eraf gehaald en te lui om terug te zetten :') )
Met het Oxi-shirt was ik, Zen_78 had uiteraard een Zen_78-shirt aan. Scheelt je weer voorstellen op meetings enzo, iedereen weet wie je bent. :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij de TT in Assen een Witte triumph Speed triple met Arrows toen we weg gingen van het terrein ik stond naast je en had het even gemeld :W
Ik was die gene op de Blauw/witte Gsxr.

Ook een rode motor die stond achter mij jij sprak maat van me aan en zei gespot tegen hem :W

Blauwe SV 1000 op de A28 je reed ons voorbij op de terugweg.

En deze 2 op de foto gezet :W

[~[url="http://img10.imageshack.us/img10/817/20120630091646.jpg"]afbeelding~][/URL]



Rond kwart voor 9 volgensmij was het. Ook nog een Yamaha Thunderrace gespot in Purmerend je motor stond bij de ingang van de koemarkt :W

Beetje laat maar die Soes is van mij :]
Eerste keer dat ik gespot ben! *O*

:W
 
gespot: moto guzzi
in het hoge noorden
was gezellig :W
full
 
Rond kwart voor 9 volgensmij was het. Ook nog een Yamaha Thunderrace gespot in Purmerend je motor stond bij de ingang van de koemarkt :W


Die Thunderace is van mij, de GPZ/EX die ernaast stond is van mn vriendin. Omdat ze net afgelopen woensdag haar A-tje heeft hebben we t gevierd bij Cubanita.

Eerste spot, Thnx :}

Naast de MF-sticker is de Thunderace ook nog voorzien van een OA-MF sticker; Met die groep waren we zaterdag touren door Noord-Holland.
 
Laatst bewerkt:
ong 30min geleden een zwarte yamaha (fazer?) met bijrijder.
Beide moetsen we oprit s104 hebben.
k ging de a10 op en jij ging richting bos en lommer.

bij deze gespot!
Dat moet ik geweest zijn, jij op een kwaak zx6?
ik op een zwarte tiger 1050 bij deze terug gespot :W
 
Vanochtend even voor de klok van 8 Nicked weer op zn BMW gezien, ik stond zoals gewoonlijk in mn koekblik vast in de file :')
 
Dat moet ik geweest zijn, jij op een kwaak zx6?
ik op een zwarte tiger 1050 bij deze terug gespot :W


Klopt!
Ik zag je sticker toen je me voorbij kwam.
Kon alleen niet meer zwaaien dat ik hem gezien had, was te druk met invoegen :P.


Tevens een spotje van een groene zx6/9r vanochtend rond 8:10 op de a10 ten hoogte van afrit sloten.
Ik gezellig in de file en jij er tussen door.
Bij deze gespot!
 
Klopt!
Ik zag je sticker toen je me voorbij kwam.
Kon alleen niet meer zwaaien dat ik hem gezien had, was te druk met invoegen :P.


Tevens een spotje van een groene zx6/9r vanochtend rond 8:10 op de a10 ten hoogte van afrit sloten.
Ik gezellig in de file en jij er tussen door.
Bij deze gespot!

Berijder in textiel met groen-zwarte kawajas en groen-zwarte helm?

Zoja, thanx voor de spot. :W
 
Ik dacht van wel, merkte je te laat op om dat goed te kunnen zien.

Als je led achter hebt en een groene undertail dan kan het haast niet missen.
File begon zicht iig net te ontwikkelen.
 
Zojuist gespot (+/- 8:40), donkerrode Bandit 600 op de A1 richting Amsterdam. Kenteken begon met MB.

Ik reed op de wisselstrook komende vanaf de A6.

:W
 
Vanochtend gespot op de A50 op de hoofdrijbaan rond 8 uur ter hoogte van knooppunt Valburg/A15 ri Nijmegen/Oss/Den Bosch een tweetal motoren, heb echter alleen van de achterste motor het kenteken MS-..-46

full


:W
 
Vanochtend gespot op de A50 op de hoofdrijbaan rond 8 uur ter hoogte van knooppunt Valburg/A15 ri Nijmegen/Oss/Den Bosch een tweetal motoren, heb echter alleen van de achterste motor het kenteken MS-..-46

[afbeelding]

:W
Yeah! Die achterste ben ik. *O*

De voorste was een witte Kawasaki ZX-7R met kenteken MZ-89-.. Heb vanaf de toerit A50 bij Heteren tot aan de afslag Beuningen op de A73 achter hem 'geplakt'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan