[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 17:00 op de A20 GESPOT vrouwelijke motorrijdster op een rode motor en roze jas en meen wit met zwarte helm kenteken mb-gv-64 meen ik. Tot de Benelux tunnel reed jij achter mij....
Bij deze :W

Ja, dacht al dat jij dat was. We pakten allebei een andere buis in de Benelux, daar kwam je me weer achterop (file in de tunnel?). We gingen allebei een andere kant de A15 op. Was al vroeg druk en ook meer motorrijders onze kant op dan ik anders zie, maar normaal ben ik 's middags wat later.
Meende je jas te herkennen van het ritje rond Rhoon vorig jaar (waarbij de groep elkaar kwijtraakte).
Thanks voor de spot :W
 
Ja, dacht al dat jij dat was. We pakten allebei een andere buis in de Benelux, daar kwam je me weer achterop (file in de tunnel?). We gingen allebei een andere kant de A15 op. Was al vroeg druk en ook meer motorrijders onze kant op dan ik anders zie, maar normaal ben ik 's middags wat later.
Meende je jas te herkennen van het ritje rond Rhoon vorig jaar (waarbij de groep elkaar kwijtraakte).
Thanks voor de spot :W
:Y klopt
Heb je goed onthouden :) Tot een volgend ritje/spot :W
 
Gespot Gisteren om 18.00 op de A58 voor afslag oesterdam (tholen)

* BWM boxer
* Groen / blauw metallic
* ouder type

Ik denk dat je het MF petflesje hebt opgehaald. Oja en je mag het prijskaartje wel van je rugzak knippen hoor :)

ik zat in een zwart koekblik en was net te laat om een fotospot te maken :(
 
Door deze motor wil je zeker NIET 'gespot' worden...... :(

Zowel gisteren als vandaag op de A10/A4 tussen 8.00 en 8.30 een politie BMW R1200RT in burgeruitvoering!!!!

Te herkennen aan smalle koffers (niet origineel dus).
 
Koffers zijn ook origineel BMW, hoor. Zijn enkel voor overheden te koop ...
:^ het zijn alleen de deksels die anders zijn.

Gistermiddag rond 17uur denk ik op de haarlemmerweg een rode Zx6R gespot, met superpole uitlaat :9~

Ik kwam naast je staan voor het stoplicht, maar was een beetje in gedachte, zag na dat je me had ingehaald je sticker pas. Jij ging er ook af richting de Burgemeester de vlughtlaan.

Wie was dit? :W
 
Laatst bewerkt:
:^ het zijn alleen de deksels die anders zijn.

Nee. Het zijn wel degelijk totaal andere koffers. Deze zijn ook niet afneembaar.
full
 
Gistermiddag rond 17uur denk ik op de haarlemmerweg een rode Zx6R gespot, met superpole uitlaat :9~

Ik kwam naast je staan voor het stoplicht, maar was een beetje in gedachte, zag na dat je me had ingehaald je sticker pas. Jij ging er ook af richting de Burgemeester de vlughtlaan.

Wie was dit? :W


Dat was ik :W.

Ik zag je stick bij het eerste stoplicht toen je idd naast me kwam staan.
Daar trok je sneller op dan ik had verwacht. Dus 2e stoplicht even beter me best moeten doen.
Was van mening dat jij mijn sticker ook al had gezien en dat je daarom een sprintje wou doen.
 
Gister gespot rond 14:30 uur op de Erasmusbrug Rotterdam:

7892825008_1286eee115_b.jpg

Slechte foto, deze MF-er was sneller dan mijn camera.

Wit/blauwe VFR Ik reed in een zwarte Audi 80 en ging even netjes voor je opzij :)
 
Spotje op het eind van de middag op de A15 net buiten arnhem richting het westen.

Een zilvere CBR 954 met een beetje geel :)

Je wees naar je MF-stickertje toen je me passerde!

:W
Eh kan het zijn dat ik al op de A325 naar mijn stikker wees ? Nog voordat we de A15 op reden ....
Ik heb in elk geval een Soes gespot om een uur of kwart over 4 *D
Maar ik rij dus een ZX-9R, wel zilver met een vleugje geel ...

Greetzzz,

Rob
 
Dat was ik :W.

Ik zag je stick bij het eerste stoplicht toen je idd naast me kwam staan.
Daar trok je sneller op dan ik had verwacht. Dus 2e stoplicht even beter me best moeten doen.
Was van mening dat jij mijn sticker ook al had gezien en dat je daarom een sprintje wou doen.
Haha, nee hoor sprintjes zijn altijd leuk. ;)
 
Door deze motor wil je zeker NIET 'gespot' worden...... :(

Zowel gisteren als vandaag op de A10/A4 tussen 8.00 en 8.30 een politie BMW R1200RT in burgeruitvoering!!!!

Te herkennen aan smalle koffers (niet origineel dus).


Welke kleur is de bike?
 
Vanavond gespot (incl. meet&greet :) ) in Rotterdam... op Katendrecht rond 20:30h.


Miss_N
aka Yamaha-meisje

Leuk je te ontmoeten, ik zal proberen de parkeeroverlast tot een minimum te beperken. ;)
Kan alleen voor mezelf spreken. :P
We zien je wel verschijnen bij een ZH-ritje. :W
Het buffeltje pruttelt lekker trouwens. :Y
hai! leuk je te ontmoeten en dan ook nog voor mn deur gespot worden *D
en ja da's de XJ. starten lopen, geen gezeur. tot spots :W
 
vanmiddag globaal tussen 13:00 en 14:00 uur bij het kruispunt bij de piet klerkx te waalwijk,rood/wit/zwarte thunderace,jij ging rechtdoor,ik rechtaf op de blauwe zx-9r :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan