[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rond 12:30 een arpillia dorseduro (?) gespot rond raversbeuren (de)
Je reed met een groepje van 5-6 voorbij en je achterwiel gleed een beetje weg in de bocht door dat klote grind wat er lag :( Ik stond samen met iemand op de splitsing pauze te houden. Er reed ook nog een MF-er met een rode motor achteraan de groep

:W
 
Gespot!! : massaspot

MB-TB-xx op repsol honda blade Je reed van Assen af, ik stond in de blauwe stads(/team)bus

Later mP-PV-xx met duopassagier op A28
en de MZ-PB-xx op de A28
En de Mt-HD-xx op de A28
En de MR-ZR-zx op de A28
 
Laatst bewerkt:
10 minuten geleden gespot op de A28 bij Zwolle
Een blauwe Honda CB-1 met kenteken **-24-VV.

Ik reed eventjes naast je om te wijzen, maar je bleef rechtuit kijken.
 
Half 7 gespot, gele sv 650 naked. Oude type.

Langs het spoor landstreken wijk in lelystad. Wij reden in een grijs bruine c3..

Ik zwaaide nog maar helaas!
 
Vanmiddag bij het tankstation vlakbij de hefbrug in Waddinxveen gespot:

full


Was de haring lekker? :+
 
Laatst bewerkt:
Nog een spot vanmiddag, dit keer in Boskoop: MN-**-66. Je moest even stoppen voor een auto van rechts, maar ik kon op de trapfiets net niet op tijd naast je komen om "gespot" te kunnen roepen.
 
Zaterdag 15 september rond een uurtje of 18:15 gespot voor het spotlicht bij Prins Bernhardplein (naast Amstelstation). Een oranje/zwart KTM Duke 950 (geloof ik?) met kenteken MJ-LR-xx als ik me niet vergis.. Ik fietste voor je langs met m'n vriendin
Beetje laat, maar dat was ik :P was een KTM adventure trouwens :) ff op ziekenbezoek bij een vriend van me , hij was frontaal op een fietser geknald, dus zn motortje lag in puin :(
 
Laatst bewerkt:
Net na de Afsluitdijk een Rode Duc met sticker reed samen met een stickerloze zx10r zwart!
Wie oh wie :W

Wij reden met een hele groep.
Was de heenweg richting Assen.
 
Op de terugweg van BSB een wat oudere fireblade gespot, je reed al een tijdje achter me maar ik zag je sticker pas bij de splitsing naar de A50 richting Apeldoorn
 
@ Alle Brussel spotjes: Your welcome :)


Vanmorgen kort voor Assen een groep konijnen op de motor gezien... tenminste een aantal hadden die oortjes uit 2008 op de helm en van die groep hadden er 2 een MF sticker.
 
@ Alle Brussel spotjes: Your welcome :)


Vanmorgen kort voor Assen een groep konijnen op de motor gezien... tenminste een aantal hadden die oortjes uit 2008 op de helm en van die groep hadden er 2 een MF sticker.
1 konijn meld zich :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan