[centraal]MF-er gespot post het hier deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag gespot 2 mfers op de vluchtstrook nabij huizen op de a27
waren volgens mij de weg aan het zoeken.

blauwe suus en een witte fzr
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot:

Een blauwe kawa ninja 250 R (volgens mij).
Vanmiddag rond 14:15 uur, in Hoogvliet op de Aveling.

Je stond voor het stoplicht (thv het politiebureau) te wachten om linksaf de wijk in te slaan. Ik zat ingeblikt en moest rechtdoor richting de Mac (A15). Als er nou niet zoveel drama's op de weg zaten had ik nog ff getoeterd oid, maar dat ging 'm niet worden, zaten voor me te klooien met invoegen (blijft voor sommigen ook lastig |( )

Nou ja, bij deze :W

That was me :) !
 
Vrijdagmiddag rond 16.45 op de ring A10 thv afslag Diemen, een Zwarte CBR 600rr. Je droeg een zwarte helm en had een geel hestje over je pak aan. Je ging richting Zeeburgertunnel.

:W
 
Laatst bewerkt:
Spotje van Spike (in zwarte Volvo V70) vanmiddag:
Blauwe motor + blauwe powerranger *O* erop, op de weg van Bloemendaal naar Haarlem.

:W
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 13:45 bij de pont in Schoonhoven:
full


Wij zaten met een groepje MF-ers bij de snackbar :W
 
Gespot Erik 1961 bij de Shell in Emmeloord :W

Hoi Vino ! Ja, bedankt voor de spot man, leuk !!
Was daarvandaan naar midden Nederland vertrokken waar we een ritje met wat andere MF'ers hebben gereden.
Was uurtje of zes weer thuis, toch nog 470+ km's weggetikt.
 
vandaag gespot 2 mfers op de vluchtstrook nabij huizen op de a27
waren volgens mij de weg aan het zoeken.

blauwe suus en een witte fzr

Hoe laat was de spot ?

Wij (Remond FRL) en (1961_Erik) hebben vlak over de Stichtse brug (richting Huizen) even stilgestaan met pechmomentje van Remond met z'n VFR.~[edit : VTR] Ik heb een 'wittige' KTM.
...heel andere brommers als je noemde, maar misschien reed je er snel langs...
Was om circa 10.20/10.30 of zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat was de spot ?

Wij (Remond FRL) en (1961_Erik) hebben vlak over de Stichtse brug (richting Huizen) even stilgestaan met pechmomentje van Remond met z'n VFR. Ik heb een 'wittige' KTM.
...heel andere brommers als je noemde, maar misschien reed je er snel langs...
Was om circa 10.20/10.30 of zoiets.
VTR O-)
 
Hoe laat was de spot ?

Wij (Remond FRL) en (1961_Erik) hebben vlak over de Stichtse brug (richting Huizen) even stilgestaan met pechmomentje van Remond met z'n VFR.\[edit : VTR] Ik heb een 'wittige' KTM.
...heel andere brommers als je noemde, maar misschien reed je er snel langs...
Was om circa 10.20/10.30 of zoiets.


ja rond die tijd inderdaad
ik zat ook achterin dus kon het niet heel goed zien en was ook meer met andere dingen bezig.
 
Ik weet niet of ik het was :X
Ik reed daar namelijk pas anderhalf uur later, maar heb wel een iets te harde uitlaat

het kan best een half uurtje later zijn, maar niet anderhalf uur. Het was een zwarte uitlaat.
Het was een mooi geluid, niet té hard hoor, ik maak meer geluid geloof ik.
 
Vanmorgen rond 08:00 op de N217 thv Heinenoord, je ging de A15 op ri. Rotterdam op een donkerkleurige Fazer met textielpak en puma laarzen.

:W
 
Gisteren gespot een blauwe yamaha op de a2 rond de klok van half 4.

Ik kwam je voorbij met mijn grijze megane, het gebaren van je bent gespot ging niet geheel naar wens.
Later maar een kladje met MF tegen me raam gehouden waarna de duim om hoog ging.

Je kwam de a2 op met 2 andere bij Abcoude en ging later de a9 op gevolgd door de rode suzuki?

Bij deze nogmaals gespot!
 
Gisteren gespot een blauwe yamaha op de a2 rond de klok van half 4.

Ik kwam je voorbij met mijn grijze megane, het gebaren van je bent gespot ging niet geheel naar wens.
Later maar een kladje met MF tegen me raam gehouden waarna de duim om hoog ging.

Je kwam de a2 op met 2 andere bij Abcoude en ging later de a9 op gevolgd door de rode suzuki?

Bij deze nogmaals gespot!

Hee :W

dat was ik, ben niet gewend om gespot te worden.. ga er gewoon meteen vanuit dat er iets mis is met de motor ofzo :p

Kwam de A2 op bij Vinkeveen btw, abcoude gingen we er beide bijna vanaf, wss omdat je dat kladje aan het pennen was :+

Ging idd a9 op, gevolgd door Daan72 op zn Honda cb500 :Y

Gerben 93 reed ook nog achter ons op zn gsxr600 2008 :+
 
Hee :W

dat was ik, ben niet gewend om gespot te worden.. ga er gewoon meteen vanuit dat er iets mis is met de motor ofzo :p

Kwam de A2 op bij Vinkeveen btw, abcoude gingen we er beide bijna vanaf, wss omdat je dat kladje aan het pennen was :+

Ging idd a9 op, gevolgd door Daan72 op zn Honda cb500 :Y

Gerben 93 reed ook nog achter ons op zn gsxr600 2008 :+

Haha ja vandaar dat ik ook maar druk opzoek ging naar een kladje om nog meer verwarring te voorkomen.

Dat zal het zijn geweest :+.

Ik zag je iig de bocht door knallen gevolgd door de andere richting snelweg.

Maar alleen jij had een stickert -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan