[centraal]MF-er gespot post het hier deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.


Na veel moeite gespot voor de Loogman in Amstelveen. :+

Zat al ff achter je maar zaten een aantal auto's tussen. Was nogal een gevecht en illegale snelheden om bij je te komen.

Je deed nogal moeilijk voor de.loogman waardoor je bijna op mijn motorkap belande ( volop remmen tot stilstand op de linkerbaan.) Maar goed.


Even getoeterd en geschreeuwd dat je gespot was!!!! Of je het begrijpt en weet waar het nou om ging twijfel ik aan.

Dus na al mijn moeite hoop ik dat je reageert. Zo niet heb ik het wel ff gehad met spotten helaas.


:W
 
groninger spot groninger in IJMUIDEN.
Kenteken mj-gg-5* tijd was ongeveer kwart over9
Eind vd week zal ik wel even je plaatje posten heb geen idee hoe
dat via de telefoon moet hahaha hebben elkaar gegroet bij het stoplicht
ik zat in de rooie koekblik
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk, eindelijk weer wat medemotorrijders om me heen...

Zo bijna nooit een spot: vanmorgen eentje van minuut of 15. Grijze BMW MS-TS-74. Voor door de file A2 Vught richting Eindhoven. Waarom ging je ineens links tussen de auto's staan? Geen zin meer?

Dacht al dat jij het was. Had idd geen zin meer. Mijn caffeine was uitgewerkt.:)
 
groninger spot groninger in IJMUIDEN.
Kenteken mj-gg-5* tijd was ongeveer kwart over9
Eind vd week zal ik wel even je plaatje posten heb geen idee hoe
dat via de telefoon moet hahaha hebben elkaar gegroet bij het stoplicht
ik zat in de rooie koekblik

Deze eis ik op ;) bedankt voor de spot
 
Vanmiddag op de A10 ring west richting Coentunnel. Een grijze Cagiva Raptor 650 tussen de rechter rijstroken. Ik reed zelf tussen de meest linker rijstroken.
 
privébericht


Twee MF'ers gespot bij Aristo Utrecht, een KTM (smt) en BMW :W
Ik was zelf met de FZ1 zonder stikker, geloof dat chef Aristo niet zo blij was met de plek waar onze brommers stonden

Nee dat klopt, had een briefje aan de tank of we de volgende keer naast het gebouw wilden parkeren }) Aso's die motorrijden O-)

:W :W :W :W
 
Gespot zojuist in Delft de wh leeuwenlaan bij de appie, een blauwe Kwaak 636(?) ~2005 ofzo model (cateyes).

Was op de fiets dus kon niks roepen, maar bij deze gespot!

ik ben er wel dicht langs gereden (meer richting de provinciale weg) en ik heb een blauwe 2003 maar zou iig kunnen dus :D
 
Rond een uurtje of 17:45-18:00 op de A27 richting het Zuiden werd ik door je gepasseerd, ik ginng richting A28 amersfoort, jij richting het zuiden. Je maakte nog een handgebaar dat je me gespot had. Je reed een grote tourbuffel met complete kofferset, ik een blackbird en rukka pak met grauw gele schoudervlakken.
 
Net (ongeveer 17.00 uur) een spotje vanuit de trein richting Alkmaar. Vlak voor station Heiloo stond een rode motor met sticker geparkeerd vlak voor de deur van een huis. Weet niet hoe de weg daar heet, maar de weg loopt dus parallel aan het spoor.

Iemand die zich herkent (vast niet :X )?

Gespot dus! :W

Als die hier stond dan was ik dat.
Ik betwijfel het want ik word nooit gespot. Ook niet tijdens de 10k kilometers die ik deze winter had gereden. :')

Edit.
Google maps spaced. De link heeft geen zin.
Bij nader inzien kan je hem niet gezien hebben, en stond hij ook niet voor een huis maar op het plein bij het station.
 
Laatst bewerkt:
Rond een uurtje of 17:45-18:00 op de A27 richting het Zuiden werd ik door je gepasseerd, ik ginng richting A28 amersfoort, jij richting het zuiden. Je maakte nog een handgebaar dat je me gespot had. Je reed een grote tourbuffel met complete kofferset, ik een blackbird en rukka pak met grauw gele schoudervlakken.
Inderdaad, that was me.

Kon niet goed zien waar je op reed. Kon alleen net voordat je de uitvoegstrook opging je groeten.
:W
 
Gespot voor de tweede keer (maar vorige week had ik geen zin om een foto te maken). :P
Yamaha XS750 geparkeerd onderin het provinciehuis in Den Haag.
Rood stuurtje en bijna een ton op de klok. :]

nieuweafbeeldingr.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan