[centraal] MF-er gespot post het hier deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist tussen de file door op de A20 richting Utrecht thv Rotterdam centrum.

Zwarte motor, MR-**-74 (kenteken geeft Yamaha?), met een bestuurder die een geel fluor hesje droeg. :W

Onderstaande foto zal je niet veel wijzer van worden maar mijn vriendin heeft haar best gedaan er toch nog iets op te krijgen ;)

12922584.jpg
 
Om 18:05, op de N201 tussen de file door, op het stukje van Aalsmeer (Schiphol-Rijk) richting ende net voor Hoofddorp / opgang A4 & A5:
M*-SN-** *O*

Ik gok een zwart gekleurde fiets en een berijder met zwarte kleding (textiel) en rugzak. Echter ontneemt mn voorruit momenteel te veel zicht om zeker te zijn van deze mogelijke feiten :+

Je zat achter een niet-MF'er aan (Pak ze!!) en ik (ingeblikt) moest nog even blijven staan...

Volgende keer pakken we ze samen!! :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag om 15:45 gespot in Arnhem, ik kwam je eerst tegemoet rijden, zag de sticker in m'n spiegel en ben meteen gekeerd om achter je aan te gaan. 1e stoplicht werd net groen en bij de 2e dook je net tussen de auto's naar voren toen ik de foto maakte. Heb nog links gestaan en naar je getoeterd en duimpje opgestoken. :W
full
 
Laatst bewerkt:
Net gespot 10 minuten geleden op de N201 vanuit hoofddorp naar de MAc langs de a4.. Je reed de A4 richting luimuiden op.. Reed nog even naast je... Volgens mij was het een honda.. en je had een vrij wit leren pak aan... *O* :W


PS : reed in een blauwe citroen c2 :P
 
Laatst bewerkt:
Vandaag om 15:45 gespot in Arnhem, ik kwam je eerst tegemoet rijden, zag de sticker in m'n spiegel en ben meteen gekeerd om achter je aan te gaan. 1e stoplicht werd net groen en bij de 2e dook je net tussen de auto's naar voren toen ik de foto maakte. Heb nog links gestaan en naar je getoeterd en duimpje opgestoken. :W
[afbeelding]

JA, dat ben ik :) hoorde al 2x getoeter,, daarna zag ik de gebaren vanuit de auto,, snapte er niks van :+ Tot dat je MF schreeuwde haha *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan