[centraal] MF-er gespot post het hier deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N, ze vroeg alleen waarom we wisten dat het een oude foto was die Nu.nl elke keer weer gebruikt, en ik geef antwoord omdat niemand anders dat deed. :)
Dat was ook een algemene reactie, maar had in dit geval beter aan Maegrim gericht kunnen worden ;)
 
Vanmorgen een HD in de file op de A10 richting Zeeburgertunnel. Was rond 08.10 uur.
Je liet mij en een collega motorrijder voor en ik wees naar mijn kentekenplaat :W
 
Dat was ook een algemene reactie, maar had in dit geval beter aan Maegrim gericht kunnen worden ;)
Ik denk het ook :Y

Ik stuur wel ff een mailtje naar Nu.nl dat ze eens een andere foto moeten gaan gebruiken, het is geeneens een NL kenteken. :z
 
Waar: Spaarndammerdijk, Amsterdam
Wat: CBR600 MT-LN-**
Hoelaat: vandaag om 09.35

Ik was die malloot die naast je stond te toeteren met 18 meter bus :W
Sorry als ik je in verwarring bracht...je zat heel verbaasd naar je achterkant te kijken... _O-
 
Waar: Spaarndammerdijk, Amsterdam
Wat: CBR600 MT-LN-**
Hoelaat: vandaag om 09.35

Ik was die malloot die naast je stond te toeteren met 18 meter bus :W
Sorry als ik je in verwarring bracht...je zat heel verbaasd naar je achterkant te kijken... _O-

moet je zaterdag werken? ik ga zaterdag naar amsterdam denk ik :+
 
Gespot op sloterdijk en de A7 richting Purmerend een blauwe R6, ik reed op die zwarte gsxr samen met die rode vfr. denk dat je me spotje wel begreep. :W
 
Laatst bewerkt:
JA, dat ben ik :) hoorde al 2x getoeter,, daarna zag ik de gebaren vanuit de auto,, snapte er niks van :+ Tot dat je MF schreeuwde haha *O*

Moest wel erg lachen, vertelde net aan mijn bijrijdster over het forum en zat haar net uit te leggen dat een deel van de MFers een sticker op de kentekenplaat heeft waaraan je kunt herkennen dat het een lid van MF is, en dan zie ik jou rijden _O-
 
Motoport wateringen
20130514161054.jpg
 
Een BMW K1200S, grijs met blauw.
Omstreeks 17:20 bij het Avia/Marees tankstation te Middenbeemster.

Ik reed langs in blik en kon zo snel de claxon niet vinden :P

:W
 
Gespot: superduke op afrit hoofddorp A4. Komend vanaf amsterdam. Rond kwart voor 5 zojuist
En gisteren de ex cb750 caferacer van brasletti.
 
OMG! Dat is die vreselijke .. bie.. bie... biebel? Biejont koel! Dat is hem!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan