[centraal] MF-er gespot post het hier deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen rond 7:10 in Beverwijk bij de meubelboulevard.
Een blauwe Blackbird.
We zwaaiden even bij het stoplicht :W

Zag in me spiegel de stickert :P
 
Kom ik ze tegen , Meld ik ze als gespot !

Het zijn vaak ( net als ik ) falantieke motorrijders die (tijdelijk ) ingeblikt zijn voor werk of andere redenen.

*O* :^
Zelf ook helaas zo nu en dan in dit blik te spotten....
full

3 pubers en een vrouw achterop m'n kleine GSR is me toch net iets te druk... :P

Ow en op de voorruit zit ook nog een sticker :Y
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gespot een VFR400?!? In Velserbroek met stickert. Bestuurder had een witte helm met een gele eend aan de achterkant.

Stond achter je bij het stoplicht (kruispunt bij de Honda dealer). Bij deze :W
 
Gisteravond rond 18:30 op de Amstelveenseweg in Amsterdam. Een gele brommert met kenteken **-99-FR. Jij ging rechtdoor onder de A10 door richting Amsterdamse Bos, ik stond voorgesorteerd om linksaf de A10 op te gaan.

:W
 
Gisteren op de A4 t.h.v. brugrestaurant t/m splitsing A4 / A44 een zwarte Triumph Daytona 675. Probeerde je nog in te halen met de 4 wheeler alleen dat lukte niet :(
Bij deze gespot!
 
Gisteren tijdens mijn werk als goede-doelen-werver zag ik deze Honda CBR600RR staan in de Gradus van den Hengelsstraat in Leusden. Je was later, toen ik jouw straat mocht lastigvallen, al weer weg.

 
Ik zou em ook snel peren _O-

En terecht :) Naja het gaat niet altijd om de donatie. Zo'n werver heeft twee doelen: mensen laten kennis maken met het doel en donaties binnen halen. Het gebeurt vrij vaak dat ik gewoon leuke gesprekken met mensen heb over willekeurige onderwerpen, van het weer envakanties tot motoren.
 
En terecht :) Naja het gaat niet altijd om de donatie. Zo'n werver heeft twee doelen: mensen laten kennis maken met het doel en donaties binnen halen. Het gebeurt vrij vaak dat ik gewoon leuke gesprekken met mensen heb over willekeurige onderwerpen, van het weer envakanties tot motoren.

Nope, maar er zijn wel bonussen voor jullie aan nieuwe leden gebonden. En je kunt bonussen krijgen als je een het meeste aantal nieuwe leden hebt binnen gehaald die week. Tot dus ver de nobele intenties.
 
Nope, maar er zijn wel bonussen voor jullie aan nieuwe leden gebonden. En je kunt bonussen krijgen als je een het meeste aantal nieuwe leden hebt binnen gehaald die week. Tot dus ver de nobele intenties.
Werk = werk, verder geen problemen met mensen die hun werk goed (willen) doen.
 
Nope, maar er zijn wel bonussen voor jullie aan nieuwe leden gebonden. En je kunt bonussen krijgen als je een het meeste aantal nieuwe leden hebt binnen gehaald die week. Tot dus ver de nobele intenties.

Ja, we krijgen bonussen als we nieuwe donateurs binnenhalen. Dat is het, verder geen extra bonussen. Dus ja, donateurs doen er toe, maar als ik direct merk dat iemand wel interesse heeft in het doel, maar niet direct donateur wil worden, dan geef ik ook gewoon uitleg. Dan loop ik maar een bonus mis. Er zijn altijd een aantal wervers die alleen voor de donateurs gaan, maar dat is in ons team niet aan de orde. Wij gaan voor de leuke gesprekken, want daar vloeien de meeste donateurs uit. En als die persoon geen donateur wordt, is het geen probleem, want dan heb ik een leuk gesprek gehad.

Nu gaan we alleen wel offtopic vrees ik.
 
Niet mee eens, geen probleem met mensen die willen werken en het goed willen doen. Maar dat zegt niks over het soort werk.

Maar inderdaad, offtopic
Achjoh, we zijn uiteindelijk allemaal een ziek soort. De een vind zichzelf alleen net wat beter dan de ander :') boeiend
 
Als jij een rode truck reed en knipperde, dan was ik dat.
Dacht eerst al dat ik mijn achterwiel aan het verliezen was ofzo door dat geknipper.
Later bedacht ik me dat het wel een spot kon zijn. _O- _O-
Bij deze :W :W :W

Zag je al beetje verbaasd reageren :)

Zat inderdaad in de rode truck ;)
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan