[centraal] MF-er gespot post het hier deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschrikkelijk laat en uit Maart van DavidSU:

Gespot GSXR uit 2004 (of 5) die uit de Graaf Janstraat kwam rijden in Zoetermeer!
Origineel blauw witte suzuki en berijder had volgens mij zwart/wit pak (voornamelijk zwart).
Rond kwart voor 1 ongeveer. Ik was fietser en je kruisde voor mij de weg op.


Dat was ik dus, lekker op tijd ! =)
 
Maandag bij de Nurburgring, op een spottersplaats. Geen idee meer wat voor motoren, maar wij hadden onze motoren, waarvan een aantal met sticker, ernaast gezet dus we waren niet te missen. (Ik overigens zonder sticker)
geen idee hoe laat of waar, maar ik was er die dag ook :+ (17:20-18:40 @ Google Maps )

Eigenlijk was ik er elke dag wel in de buurt 4-5-6 augustus. Eventjes kijken dan :P
 
Vanmiddag tegen 17.00 uur op de blauwkapelseweg ter hoogte van de bollenhofsestraat.
Een, ik gok, yamaha met stickertje op de stoep geparkeerd.
Ik kwam langs in mijn renault kangoo en heb nog even getoeterd maar ik geloof dat het is opgevallen. :P
 
Maandagmiddag een rode offroad motor (Honda?), bestuurder met bruine jas en zwarte helm op de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk ZH, rond 16:25 uur.
Riep gespot uit het raam van een grijze Mazda 6 en gaf nog een duimpje, maar moest doorrijden vanwege groen licht.
Kenteken niet kunnen zien, maar toch bij deze gespot! :W
 
Vanochtend een grijs met gele Yamaha rond 09:10.
Op de Afsplitsing van de A16 naar de A15 toe, net voorbij de Brienoord brug.
 
Vast een kansloze spot, maar toch: gister tijdens het lessen kreeg ik een vriendelijk voetje van een MF-er, helaas zag ik zo snel niet wat voor motor het was en ook het kenteken heb ik niet onthouden daar ik een stukje eerder mn mede-lesser en instructeur achterliet bij het verkeerslicht voor ik de snelweg op ging en ik eigenlijk geen idee meer had waar ik de snelweg weer moest verlaten...

A13 richting Den Haag, vlak voorbij Ikea Delft, ongeveer tussen 13:00 en 13:30 uur. Vlak voor me reed nog een lesser (examen?) die ook een vriendelijk voetje kreeg van de MF-er. Mocht je het lezen, het bracht een glimlach op mijn gezicht! *O*

Mmm, dit klinkt mij wel heel bekend in de oren.. Ik rij elke woensdag op en neer tussen Amsterdam en Rotterdam via de A13. Als het 's middags was rond een uurtje of 16:00 denk ik en een rode motor met een blauw/gele rugzak om, dan was ik het!
 
Net in Hoogvliet, 17:50.

Motor met kenteken MH - .. - (KD) dacht ik.
Vanaf de Aveling ging je rechts richting de Spijkenisse brug.
Ik ging rechtdoor en zag je pas toen je al naast je afsloeg.
Vandaar niet zeker over de laatste twee letters.

Voor straks, eet smakelijk.

En GESPOT trouwens..... ;-)

Was het een zwarte Kawasaki?
Dan was ik het waarschijnlijk op ugly betty, mijn ouwe gpz
 
Net op de A7, denk zo'n 16:15, tussen Hoorn en Purmerend, iemand met een fluogele/zwarte jas en helm met blauw dacht ik... Kenteken begint met MZ-HR-**

Jij reed nog stukje achter mij, toen ik herrie aan het maken was omdat dat busje weer niet in zijn spiegel keek... En stukje verderop toen jij mij ingehaald had (wilde net aan de kant gaan :$, maar zag dat jij toen al rechts voorbij wilde komen, dus bleef ik maar links rijden...) gooide dat bruine busje hem nog effe voor jouw, waardoor je ook in de ankers moest.. B|

Ik ging er toen af bij afrit 6 (Purmer-noord)...

Gespot! :W Ik reed op die rood/witte CBR, zwart textiel pak en fluogele rugzak :) Je MOET mijn sticker ook gezien hebben, want je reed een stuk achter mij :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een Honda naked met blauwe tank hoes en twee zwarte zijkoffers op de Prinses Beatrixlaan gespot, je sloeg af bij het eerste stoplicht bij de tramhalte naar links Rijswijk in.
Gr.Raymond :W
 
Tot mijn grote verbazing net 2 MF-ers gespot op de Ring A10, beiden met bepakking.
Ik kwam de S112 op en zag jullie naast me rijden.
Achterste was een Groene Ninja, voorste motor zwart met Monster-stickers op de kuip.
Heb even achter jullie getuft, maar ging me niet snel genoeg, dus heb jullie bij Zeeburg ingehaald.
Geloof dat ik in mijn spiegels zag dat jullie er bij Durgerdam afgingen?

Jullie zijn gespot! :W
 
He Kowalski, bekende naam, zag ik het goed dat je er bij Waarder af ging.
Spot mij maar een keer in die buurt bij Oudewater _O-
Ja, ik ging er bij Waarder af, mijn standaardafslag zeg maar.
Mijn radar staat altijd zoveel mogelijk op spotstand, dus wie weet! 8-)

Greetz, kowalski.
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer een uurtje geleden op achtereenvolgens de A10 en de A4 richting Den Haag, eerst gezellig achter elkaar tussen de file door, op de A4 kwam je voorbij en zag ik de MF-sticker: BMW S1000RR met kenteken 38-MB-..

:W vanaf de andere S1000RR.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan