(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vandaag 7:45 op de A1 Apeldoorn richting Amersfoort thv Kootwijk een oudere Kawa zx9r denk ik met MF sticker en rijder met grote (defensie?) rugzak

IMG_4522.jpeg
 
Ter hoogte van vd Valk op de A1 te Hengelo om circa 14:00 uur ….bordeaux rode Pan European met mf sticker.
 
He, da's nou toevallig! Ik spotte vandaag @Schwenneh bij de VRO1 in Lelystad! _O-

Ik zal mijn articulatie de volgende keer iets verbeteren, stiekem is het Marc. :+
 
Vanochtend 09 okt '23 09:45 uur Wibautstr. ri Weesperstr. Amsterdam een echte.
Een motorrijdster haalde me in bij één van de vele verkeerslichten en zei : "Gespot".
:]Jij reed M#-XL -42:]
Ik op die blauwe FJR, met geel helmpje :W
 
M-F'er gespot. *O*
Jij reed gisteren rond 17.20 uur op de A17 richting Roosendaal, tussen Moerdijk en Oudenbosch.
Je motor is een grijze BMW 1250 GS en je kenteken begint met MP.
Je droeg een zwart met rode vlakken motorjas.
Ik zat in een auto.
20231012_064820.jpg
 
Gisteren rond 17.30 op de A6 ter hoogte van Almere iemand gespot. Ik was aan het genieten van passagier zijn in de auto en zag de sticker van de inhalende motorrijder iets te laat om volledig te registreren.

Maar, als ik me niet vergis, je reed een blauw zilveren motor en je kenteken heeft 88 in de combinatie.
 
Wie zag ik net rijden?
Ik zat op de zilver blauwe hayabusa.

Jij op de ZX12R (donker blauw?)
op de A30 & spraken elkaar even bij het verkeerslicht op de N224.
 
Ik wilde geen oud topic omhoog schoppen maar ik kwam m'n oom een lift naar huis geven en had even een mini moto-meet met m'n oud rijïnstructeur Eric Geurs (en m'n oom in de tas op de voorgrond).

IMG_20231123_151744092_HDR.jpg

Het rijbewijs halen was met Eric echt een geweldige ervaring. Alle nare emoties van 't halen van m'n B-rijbewijs (ik was geen natuurtalent) werden compleet weggevaagd. Jammer dat ik dat niet heb kunnen delen met veel vrienden.

Wel z'n voorliefde voor de Honda ST1100 overigens: Een vriend van me kreeg het afgelopen Mei in z'n bol en die heeft nu een Pan European als eerste motorfiets 😄

Oom schijnt ooit een Honda CB360T te hebben gereden dus die mocht ook op de foto.
 

Bijlagen

  • IMG_20231123_151744092_HDR.jpg
    IMG_20231123_151744092_HDR.jpg
    321,5 KB · Weergaven: 3
Terug
Bovenaan Onderaan