(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Als het goed is (voorlopig) de laatste keer :+

16201151634483008242724490152524.jpg
 
ik kwam trouwens maandag een grote motor tegen in Heerhugowaard met dubbele (rode) schokbrekers voor. was op de westtangent en zuidtangent om ongeveer 17.15 uur. vroeg me af wat voor motor dat was, want zag hem helaas maar heel kort. ben benieuwd of iemand die herkent, al is mijn omschrijving sumier
 
Gsteravond laat (eigenlijk vanochted heeel vroeg): @Hans89 gespot (in het petfles-topic).

laatste tijd trouwens best rustig met spotjes.
rijden bestikkerde motoren minder of zo ?
 
Gsteravond laat (eigenlijk vanochted heeel vroeg): @Hans89 gespot (in het petfles-topic).

laatste tijd trouwens best rustig met spotjes.
rijden bestikkerde motoren minder of zo ?
Of de sticker bestellingen worden niet meer verwerkt?
Kleine twee weken geleden een sticker besteld maar geen bericht over betalen ofzo (ook niet in spam)
 
Klopt @jbazelmans
Ik heb Duderuud al een berichtje hierover gestuurd.
Bestel formulier werkt niet en bestellingen voor stickers worden nu dus even niet gedaan.
Komt er wel weer aan, maar nog geen idee wanneer.
Daarna wil ik ook m'n sticker :Y
 
Vanmorgen op de A9 een MF-er gespot :]
Kenteken was MV-04-TT als ik het goed heb onthouden. Je lichten waren uit, dus ik gebaarde later dat ze uit stonden (waarschijnlijk dacht je dat ik flitsers langs de weg bedoelde, mijn hints zijn nooit zo duidelijk :+)
 
@Tcat volgens mij heb ik jou gespot bij het op rijden van de snelweg, ik was het witte busje wat een paar auto's voor je invoegde. Even later zwaaide je nog naar me als bedankje dat ik ruimte maakte in de file.
 
@Tcat volgens mij heb ik jou gespot bij het op rijden van de snelweg, ik was het witte busje wat een paar auto's voor je invoegde. Even later zwaaide je nog naar me als bedankje dat ik ruimte maakte in de file.
Dat zou heul goed kunnen ja..

Er zijn wel wat witte busjes opzij gegaan voor mij..
Doe altijd netjes zwaaien voor ruimte makers:W:t
De A15?!?

Wel knap dat je weet dat ik het ben dan🧐😁
 
Dat zou heul goed kunnen ja..

Er zijn wel wat witte busjes opzij gegaan voor mij..
Doe altijd netjes zwaaien voor ruimte makers:W:t
De A15?!?

Wel knap dat je weet dat ik het ben dan🧐😁


Ja A15, de toerit vanaf de Gadering. Ik werk volgens mij nog steeds in de zelfde straat als jij. ;)

Oh, en gsx650f'jes zie je niet zo veel.
 
Ja dat klopt, jij bij de olie boer toch, ik naast de bajes (als je die tuinboerer tussen weg denkt).

Maar bij deze een blinde spit terug.
Plak dan ook een STICKERT op je bus😇
Op zich, ik heb nog een sticker liggen. O-)

Bij de gereedschap verhuurder trouwens, met de blauwe vlaggen. :t
 
Hmm, volgens mij werk je voor één van onze leveranciers/partners, al hebben wij contact met de vestiging in Zoetermeer.

Onze blauwe vlaggen hebben gele en lichtblauwe letters _O-
 
Zijn er ergens nog stickers verkrijgbaar? Ik zoek er eigenlijk eentje voor onderop m'n kentekenplaathouder maar volgens mij zijn ze voorlopig niet meer verkrijgbaar in dit draadje: Klik
 
Terug
Bovenaan Onderaan