(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Net in Den Haag een MF'er gespot.

Voor stoplicht bij het Rijswijkse plein komende vanaf station Holland Spoor.

Motor: Aprilia
Kenteken beginned met M
Tijdstip +/- 13u05
 
Excuseer, zag in de gauwigheid de MF sticker (als het zo'n sticker is die ik hier op het forum zie) en dat de kenteken met een M begint. Is het zo'n grote desillusie dat ik de gehele kentekenplaat noet nader bekeken heb tussen de overige auto's door?
 
Volgens mij al een hele tijd wel toch? Tenminste ik heb er nooit een gezien die met een andere letter begon...
 
Enfin, we hebben allemaal even kunnen lachen weliswaar off-topic. Maar om on-topic verder te gaan, herkent iemand zich die vanmiddag rond aangegeven tijdstip op een Aprilia bij het Rijswijkseplein reed?
 
Vanavond onderweg naar huis, in de file op de A9 richting Alkmaar ging ik aan de kant voor de berijder van de 31-MF-DJ.
Een toermotor met autosticker op de rechter zijkoffer.
 
Gisteren bij ons op het werk in de fietsenstalling, een zwarte cb500 met goud SBK stuur. Stond naast mijn dikke scootah geparkeerd...
DSC_0007.JPG
 
Enfin, we hebben allemaal even kunnen lachen weliswaar off-topic. Maar om on-topic verder te gaan, herkent iemand zich die vanmiddag rond aangegeven tijdstip op een Aprilia bij het Rijswijkseplein reed?
Daar wil je niet graag staan. Wat een flut stoplicht. Elke keer als er een tram aan komt kan je weer wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan