(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

@ey-dzeej
20191113_183521.jpg
 
Rond 17.30 uur net voorbij het Julianaknooppunt (Groningen) richting Drachten @ArjenJ gezien? Weet niet zeker of jij het was, wel een sticker gezien iig.
 
Vanmorgen rond 09:30 (dacht ik) op de A7 richting Groningen, een Yamaha seca (Diversion type). Je haalde mij in, zat in een (zoals ik onze dienstwagens maar noem) groen gele maaslander dienstbus...

Bij deze :W
 
Rond 17.30 uur net voorbij het Julianaknooppunt (Groningen) richting Drachten @ArjenJ gezien? Weet niet zeker of jij het was, wel een sticker gezien iig.

Dat zal ik inderdaad geweest zijn. Omstreeks dat tijdstip ben ik wel vertrokken richting huis. Jij zat ingeblikt?


Vanmorgen rond 09:30 (dacht ik) op de A7 richting Groningen, een Yamaha seca (Diversion type). Je haalde mij in, zat in een (zoals ik onze dienstwagens maar noem) groen gele maaslander dienstbus...

Bij deze :W

Was een uurtje vroeger, maar dat was ik. Kan me twee 'maaslander' busjes herinneren :W
 
Vanochtend op de Burg. Elsenlaan vanaf de brandweerkazerne achter een Suzuki V-Strom gereden. Ik ging met de bocht mee richting de A4, de V-Strom ging linksaf. Was zo rond 07:45/08:00.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week dinsdagochtend heb ik achtereenvolgens gespot:
@HighKing die net bij de Shell in Heemskerk vandaan reed
@MotoMarz die ergens op de A9 door de file voorbij kwam
M*-SF-86? die ook ergens op de A9 door de file voorbijkwam

:W :W :W

Vandaag spotte ik ergens op de A9 richting Amsterdam tussen 8 en 8:30 u MN-VN-52 met regenpak, verstandig met die mist.
 
In de gauwigheid niet zo snel de MF-sticker kunnen waarnemen maar vanavond tegen 17:45 op de A4 richting Amsterdam ter hoogte van afslag Wateringen een rode BMW met kenteken MP-TS-61 (?) als het een 61 was (letters kon ik nog wel in de gauwigheid waarnemen, de cijfercombi twijfel ik over). Reed in de regen tussen de auto's door richting Rijswijk/Den Haag/Amsterdam. Iemand van hier?
 
Gister iets voor 18 uur ingehaald op de A6 net na Emmeloord richting Lelystad. Je reed wat hard, dus niet gezien wat voor motor het was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan